Manželka jezdí s Roverem 216si .r.v.96 automat. A je tam zásadní problém. Auto po nastartování chvilku jede,pak to začně dost razantně škubat a je potřeba hodně sešlápnout plynovej pedál (což ne vždy je zrovna bezpečný) a pak se to jakoby chytne a jede. Jenže po ujetí pár set metrů zase jakoby poklesne výkon a pak to po chvíli zase vyletí jako střela. Jindy zase šlape na plyn a vůbec to skoro nechce jet.
Vypozoroval jsem,že nejvíc to blbne ,když je v nádrži tak půlka a méně benzínu. Když je nádrž plná,tak se to projevuje o něco méně. Taky se to méně děje,když je venku chladno.
Diagnoza od jistého servismena po kontrole všeho možnýho zní - benzínová pumpa. Která je nejspíš asi nějak přidřená a když je v nádrží míň benzínu,tak se špatně chladí. Asi tomu pomoch někdo,kdo měl auto před námi a jezdil s poloprázdnou nádrží a ta pumpa se asi nestíhala dostatečně chladit.
Jenže kromě tý pumpy (palivového čerpadla) je tam v nádrži ještě palivová přívodní jednotka (podávací jednotka) A otázkou je , která ta věc je ta špatná.
Pumpa stojí cca 3 tisíce a ta podávací jednotka cca 5 - 12tisíc. Čili,pokud to koupím obojí + práce servisáka, tak mně to vyjde skoro na tolik ,co je přibližná cena toho auta

Tak bych se rád zeptal, může ta závada být opravdu tím co jsem výše zmínil a co případně spíš vyměnit,zda tu pumpu nebo tu přívodní jednotku? A jak je pracná demontáž a zase následná montáž té benzin. nádrže?
Předem moc děkuji za jakoukoli pomoc,či radu.

