Rover 214 hatchback 1995 XW
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Jinak bych rád chtěl poděkovat Trundovi za jeho šikovný článek ohledně střešních žlábků
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
No ono stačí fakt nepatrné prasklinky a ono to jima vzlíná fakt hodně. Zkus ještě kouknout pod pátýma dveřma od střešních žlábků jak to tam vypadá... tam to bývá taky dost popraskaný...
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
V tvém případě je ještě další potenciálně rizikové místo to zadní boční sklo... i kolem něj by mohla vlhkost vzlínat. No a pak zdola je to problém spojů plechu v lemu blatníku. Tam je největší problém to, že to je zevnitř vyplněné tunou jakéhosi tmelu a mezi ním a plechem vlhkost vzlíná fakt hodně vysoko a hezky zevnitř tak vyhnije plech směrem ven, kde se to objeví až když je to komplet po smrti. Což je evidentně tvůj případ
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Provedu
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Na fotkách to nevypadá nijak tragicky, ale určitě to ještě do zimy přetmel,ale nějakým kvalitním karosářským tmelem nestojí to moc a budeš mít klid. Jinak ty lišty mají v ideálním případě co nejvíce těsnit, ale hlavně jsou tam k tomu, aby zakryly spoj těch dvou plechů
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Ee, Karle, jenom lišty na Coupé jsou udělané jako těsnící... tady ty dlouhý na ostatních modelech jsou fakt jen kosmetická záležitost
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Aha, takže tím se vysvětluje, proč skoro do každého kupéčka teče
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Koukal jsem na ty tmely a fakt stojí míň než jsem čekal.Takže lišty jsou vlastně kosmetická záležitost od které se neočekává kdoví jaká těsnost Beru to tak,že se teda mohou trcohu hýbat Díky
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Zdravím
Včera cca 169000km se mi stala zvláštní věc.
Nastartoval jsem auto a okamžitě to chcíplo.Tak jsem ho nastartoval znova s trochou plynu.Motor vůbec nešel do otáček(vytáčel jsem ho max do 2500 a víc by to snad ani nešlo),i s nohou na plynu pořád kolísaly,když jsem ho pustil tak auto překvapivě zdechlo Při dalším pokusu se vše opakovalo a k tomu z prostoru najednou vyšla divná dunivá rána,potom následovaly nepravidelné zvuky,cvakání a další rány jakoby někdo kopal zepředu do auta.Měl jsem pocit jakoby to jelo snad jen na dva válce.Volnoběh potom už běžel "pravidelně" snad jen na 300 otáček Tak jsem ho netrápil a vypnul to.Když jsem vylezl z auta tak jsem cítil netypický zápach výfukových výparů...připomínal mi trabanta. Zhruba po pěti minutách jsem znova nastartoval a co se nestalo..auto šlapalo jak hodinky i bez plynu.Po zahřátí jsem vyjel a fakt nevim jestli se mi to jen zdálo,ale auto se chovalo o dost svižněji než kdykoliv předtím.Nestačil jsem se divit
Takže moje otázka zní: Ví někdo co tohle mohlo způsobit ? Takové chaotické chování Nikdy předtím se tohle nestalo a zatím se to ani neopakovalo.
Jo a aby toho nebylo málo..ještě se mi něco podělalo v zámku u řidiče.Po nákupu jsem nemohl odemknout a když se konečně odemklo tak nefunguje klika..otevírám přes zadní dveře Paráda.
Včera cca 169000km se mi stala zvláštní věc.
Nastartoval jsem auto a okamžitě to chcíplo.Tak jsem ho nastartoval znova s trochou plynu.Motor vůbec nešel do otáček(vytáčel jsem ho max do 2500 a víc by to snad ani nešlo),i s nohou na plynu pořád kolísaly,když jsem ho pustil tak auto překvapivě zdechlo Při dalším pokusu se vše opakovalo a k tomu z prostoru najednou vyšla divná dunivá rána,potom následovaly nepravidelné zvuky,cvakání a další rány jakoby někdo kopal zepředu do auta.Měl jsem pocit jakoby to jelo snad jen na dva válce.Volnoběh potom už běžel "pravidelně" snad jen na 300 otáček Tak jsem ho netrápil a vypnul to.Když jsem vylezl z auta tak jsem cítil netypický zápach výfukových výparů...připomínal mi trabanta. Zhruba po pěti minutách jsem znova nastartoval a co se nestalo..auto šlapalo jak hodinky i bez plynu.Po zahřátí jsem vyjel a fakt nevim jestli se mi to jen zdálo,ale auto se chovalo o dost svižněji než kdykoliv předtím.Nestačil jsem se divit
Takže moje otázka zní: Ví někdo co tohle mohlo způsobit ? Takové chaotické chování Nikdy předtím se tohle nestalo a zatím se to ani neopakovalo.
Jo a aby toho nebylo málo..ještě se mi něco podělalo v zámku u řidiče.Po nákupu jsem nemohl odemknout a když se konečně odemklo tak nefunguje klika..otevírám přes zadní dveře Paráda.
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Dunivy rany by mohli bejt zpetny zapaly do sání - bud to totalne ulity, nebo naopak chudy, oboji strili do sani... Nebo vlhkost v rozdelovaci, a nahodny a nekvalitni zapaly...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Tak dneska se problém znovu objevil.Vyjížděl jsem z řady a pedál jsem přisláp trochu víc než obvykle.Prostě trochu svižnější rozjezd.Po šešlápnutí pedálu jsem měl pocit jako by mi pod nohou křupl,potom divný zvuky z motoru a to chaotický chování.Nahrál jsem to na video-snad z toho něco někdo vypozoruje.Po vytažení klíčku ze zapalování jsem na poprvé krásně nastartoval a odjel..Bylo po problému
Tady je to video :https://www.youtube.com/watch?v=oHKSDUV ... e=youtu.be
Díky za rady a názory
Tady je to video :https://www.youtube.com/watch?v=oHKSDUV ... e=youtu.be
Díky za rady a názory
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Typuju špatný volnoběžný ventil... vyndat, vyčistit a zkontrolovat, jestli se jeho kovový kužel neprotáčí... pro více informací zde použij vyhledávání. Další variantou je potenciometr na klapce.
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Volnoběžný ventil jsem vyndal a vyčistil..s tim i celou škrtící klapku..později jsem koupil ventil jiný a vyměnil..Jasně nikdo mi si nezaručí,že ventil je funkční..byl totiž už použitý.Tak 2-3 měsíce po výměně a čistce auto krásně startovalo a drželo volnoběh na 900 otáček..pak se to začalo zhoršovat..a jsem tam kde jsem byl.O tom poťáku jsem taky už něco četl,nikde jsem ho ale nebyl schopen na netu najít..
Ještě dodám,že po odpojení zástrčky co vede do toho ventilu se vůbec ale vůbec nic nezměnilo..auto by mělo hned chcípnout ne ? Taky jsem zjistil,že jak vede ta hadička z klapky do ventilu..tak když jí vytáhnu-ze strany ventilu tak auto začne přidávat otáčky bud do cca 2500 a nebo až do omezovače..samovolně..Po zkontrolování té hadičky jsem zjistil,že je uvnitř nacpaná skleněná kulička.. jak to mám chápat?? někdo tam strčil tu kuličku a snížil proud nasávaného vzduchu aby se nezvyšovaly otáčky? Protože když tu kuličku vyndám tak se to chová stejně jako když tu hadičku vypojím..Amen
Ještě dodám,že po odpojení zástrčky co vede do toho ventilu se vůbec ale vůbec nic nezměnilo..auto by mělo hned chcípnout ne ? Taky jsem zjistil,že jak vede ta hadička z klapky do ventilu..tak když jí vytáhnu-ze strany ventilu tak auto začne přidávat otáčky bud do cca 2500 a nebo až do omezovače..samovolně..Po zkontrolování té hadičky jsem zjistil,že je uvnitř nacpaná skleněná kulička.. jak to mám chápat?? někdo tam strčil tu kuličku a snížil proud nasávaného vzduchu aby se nezvyšovaly otáčky? Protože když tu kuličku vyndám tak se to chová stejně jako když tu hadičku vypojím..Amen
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Jednou jsem tu taky četl téma jednoho uživatele,který měl dost podobný problém jako já..zmínil se že mu poskakuje ručička tachometru a ve finále zjistili,že to byl vadný snímač vačky..Taky mi poskakuje ručička....cca na 40-50km/h...Může to být důležité,taky nemusí,ale radši to zmínim když o tom vim
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Ty woe.... jaká skleněná kulička????? Vyfoť to... nic takového tam nemá být a pokud je, tak je to zdroj problému. Pokud servo funguje, tak po otočení klíčku musí zabzučet, stejně tak při vypnutí motoru. Třeba jsou špatný dráty ke tomu ventilu a někdo to takto prasácky vyřešil...