Rover 214 hatchback 1995 XW

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pon říj 13, 2014 21:49

Jinak bych rád chtěl poděkovat Trundovi za jeho šikovný článek ohledně střešních žlábků ;)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pon říj 13, 2014 21:51

No ono stačí fakt nepatrné prasklinky a ono to jima vzlíná fakt hodně. Zkus ještě kouknout pod pátýma dveřma od střešních žlábků jak to tam vypadá... tam to bývá taky dost popraskaný...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pon říj 13, 2014 21:55

V tvém případě je ještě další potenciálně rizikové místo to zadní boční sklo... i kolem něj by mohla vlhkost vzlínat. No a pak zdola je to problém spojů plechu v lemu blatníku. Tam je největší problém to, že to je zevnitř vyplněné tunou jakéhosi tmelu a mezi ním a plechem vlhkost vzlíná fakt hodně vysoko a hezky zevnitř tak vyhnije plech směrem ven, kde se to objeví až když je to komplet po smrti. Což je evidentně tvůj případ :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pon říj 13, 2014 21:55

Provedu ;)

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Karel825 » úte říj 14, 2014 7:32

Na fotkách to nevypadá nijak tragicky, ale určitě to ještě do zimy přetmel,ale nějakým kvalitním karosářským tmelem :!: nestojí to moc a budeš mít klid. Jinak ty lišty mají v ideálním případě co nejvíce těsnit, ale hlavně jsou tam k tomu, aby zakryly spoj těch dvou plechů 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » úte říj 14, 2014 7:42

Ee, Karle, jenom lišty na Coupé jsou udělané jako těsnící... tady ty dlouhý na ostatních modelech jsou fakt jen kosmetická záležitost ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Karel825 » úte říj 14, 2014 9:55

Aha, takže tím se vysvětluje, proč skoro do každého kupéčka teče :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » stř říj 15, 2014 10:57

Koukal jsem na ty tmely a fakt stojí míň než jsem čekal.Takže lišty jsou vlastně kosmetická záležitost od které se neočekává kdoví jaká těsnost :D Beru to tak,že se teda mohou trcohu hýbat :D Díky 8)

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » ned pro 14, 2014 13:48

Zdravím 8)

Včera cca 169000km se mi stala zvláštní věc.

Nastartoval jsem auto a okamžitě to chcíplo.Tak jsem ho nastartoval znova s trochou plynu.Motor vůbec nešel do otáček(vytáčel jsem ho max do 2500 a víc by to snad ani nešlo),i s nohou na plynu pořád kolísaly,když jsem ho pustil tak auto překvapivě zdechlo :D Při dalším pokusu se vše opakovalo a k tomu z prostoru najednou vyšla divná dunivá rána,potom následovaly nepravidelné zvuky,cvakání a další rány jakoby někdo kopal zepředu do auta.Měl jsem pocit jakoby to jelo snad jen na dva válce.Volnoběh potom už běžel "pravidelně" snad jen na 300 otáček :?: Tak jsem ho netrápil a vypnul to.Když jsem vylezl z auta tak jsem cítil netypický zápach výfukových výparů...připomínal mi trabanta. :? Zhruba po pěti minutách jsem znova nastartoval a co se nestalo..auto šlapalo jak hodinky i bez plynu.Po zahřátí jsem vyjel a fakt nevim jestli se mi to jen zdálo,ale auto se chovalo o dost svižněji než kdykoliv předtím.Nestačil jsem se divit drive:
Takže moje otázka zní: Ví někdo co tohle mohlo způsobit ? Takové chaotické chování :?: Nikdy předtím se tohle nestalo a zatím se to ani neopakovalo.

Jo a aby toho nebylo málo..ještě se mi něco podělalo v zámku u řidiče.Po nákupu jsem nemohl odemknout a když se konečně odemklo tak nefunguje klika..otevírám přes zadní dveře :twisted: Paráda.

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od MíraMT » ned pro 14, 2014 22:55

Dunivy rany by mohli bejt zpetny zapaly do sání - bud to totalne ulity, nebo naopak chudy, oboji strili do sani... Nebo vlhkost v rozdelovaci, a nahodny a nekvalitni zapaly...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pát led 23, 2015 19:00

Tak dneska se problém znovu objevil.Vyjížděl jsem z řady a pedál jsem přisláp trochu víc než obvykle.Prostě trochu svižnější rozjezd.Po šešlápnutí pedálu jsem měl pocit jako by mi pod nohou křupl,potom divný zvuky z motoru a to chaotický chování.Nahrál jsem to na video-snad z toho něco někdo vypozoruje.Po vytažení klíčku ze zapalování jsem na poprvé krásně nastartoval a odjel..Bylo po problému
Tady je to video :https://www.youtube.com/watch?v=oHKSDUV ... e=youtu.be
Díky za rady a názory :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pát led 23, 2015 19:14

Typuju špatný volnoběžný ventil... vyndat, vyčistit a zkontrolovat, jestli se jeho kovový kužel neprotáčí... pro více informací zde použij vyhledávání. Další variantou je potenciometr na klapce.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pát led 23, 2015 19:21

Volnoběžný ventil jsem vyndal a vyčistil..s tim i celou škrtící klapku..později jsem koupil ventil jiný a vyměnil..Jasně nikdo mi si nezaručí,že ventil je funkční..byl totiž už použitý.Tak 2-3 měsíce po výměně a čistce auto krásně startovalo a drželo volnoběh na 900 otáček..pak se to začalo zhoršovat..a jsem tam kde jsem byl.O tom poťáku jsem taky už něco četl,nikde jsem ho ale nebyl schopen na netu najít..

Ještě dodám,že po odpojení zástrčky co vede do toho ventilu se vůbec ale vůbec nic nezměnilo..auto by mělo hned chcípnout ne ? Taky jsem zjistil,že jak vede ta hadička z klapky do ventilu..tak když jí vytáhnu-ze strany ventilu tak auto začne přidávat otáčky bud do cca 2500 a nebo až do omezovače..samovolně..Po zkontrolování té hadičky jsem zjistil,že je uvnitř nacpaná skleněná kulička.. oo: jak to mám chápat?? někdo tam strčil tu kuličku a snížil proud nasávaného vzduchu aby se nezvyšovaly otáčky? :D Protože když tu kuličku vyndám tak se to chová stejně jako když tu hadičku vypojím..Amen :D

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 13:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pát led 23, 2015 19:23

Jednou jsem tu taky četl téma jednoho uživatele,který měl dost podobný problém jako já..zmínil se že mu poskakuje ručička tachometru a ve finále zjistili,že to byl vadný snímač vačky..Taky mi poskakuje ručička....cca na 40-50km/h...Může to být důležité,taky nemusí,ale radši to zmínim když o tom vim :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pát led 23, 2015 19:42

Ty woe.... jaká skleněná kulička????? :-D Vyfoť to... nic takového tam nemá být a pokud je, tak je to zdroj problému. Pokud servo funguje, tak po otočení klíčku musí zabzučet, stejně tak při vypnutí motoru. Třeba jsou špatný dráty ke tomu ventilu a někdo to takto prasácky vyřešil...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět