Test hlavy a bloku motoru
Test hlavy a bloku motoru
Po dvou letech jsem se rozhodl, že opravím mého Myšáčka. Od koupě motoru mám stále problém s těsněním hlavy(buď jde olej do vody, nebo voda do oleje). Tentokrát mi strašně tlakovalo hadice. Po několika pokusech jsem zjistil, že jdou bublinky z hlavy (pokus s pomocí průhledné hadice). Na tomto motoru jsem již potřetí sundal hlavu, těsnění a vše vypadalo v pořádku. Prosím poraďte, jak bych mohl přeměřit přesah vložky válců, nebo jaký bych měl zvolit další postup, abych zjistil pravou závadu. Děkuji. Jestli to neopravím, půjde auto do roveřího nebe. Hlava před 5000 km komplet repasovaná.
Re: Test hlavy a bloku motoru
Co jsi dával za těsnění?
Re: Test hlavy a bloku motoru
Vždy bylo takove jakoby nerezové a červeny tmel na tom ,ale nemužu si zpomenout na nazev.(victor rais a nebo se mi ten nazev s něčím plete.)
Re: Test hlavy a bloku motoru
Aha... tak pokud nezabere toto, tak to je pak těžký. No kdybys dal motor udělat nějakému zaměřenému motoráři, tak ten ti to poléčí i s přesahy. Pokud nefunguje standardní postup, tak to chce dát odborníkovi.
Re: Test hlavy a bloku motoru
Jelikož myšaček ma už nějake roky tak se mi do toho moc nechce investovat.Spravuji to jen kvuli toho že to ma LPG.Jinak ja mam i druhe auto tak si to mužu opravovat pomalu.
Re: Test hlavy a bloku motoru
A bylo to někde podfoulké? Můžeš poslat nějakou kvalitní fotku toho těsnění z obou stran, utřeného, aby nebylo od vody a oleje? Blok a hlavu můžeš změřit ocelovým pravítkem, nesmí být nikde nerovnost větší než 0,05 mm, ani žádná vložka nesmí býtv žádném případě pod úrovní bloku. Video, jak se to dělá tu
https://www.youtube.com/watch?v=aSlVJa_vve0
https://www.youtube.com/watch?v=aSlVJa_vve0
Re: Test hlavy a bloku motoru
Auto mam na chatě tak někdy vyfotim ale těsněny vždy je jak nove jak fho vytahnu a aji jak jsem se dival na hlavu tak tam byli přesně kolečka od těsněni a nikde nic zvlaštniho.Jsem z toho jelen.
Re: Test hlavy a bloku motoru
Tak ještě ji nechat otlakovat? Že by chyba nebyla v těsnění, ale byla prasklá hlava?
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: Test hlavy a bloku motoru
Jde o to, jestli jsou ty kroužky na těsnění co jsou okolo vložek z obou stran stříbrné bez přerušení. Jestli je někde černé místo, tak tam to foukalo. Ale to musíš prozkoumat opravdu z blízka.
Re: Test hlavy a bloku motoru
Chlapi tak jsem dal změřit hlavu. Tlaková zkoužka vyšla v pořádku a pro jistotu jsem dal hlavu srovnat, ale to jsem dával 5000 km zpátky, tak už nevím, čím by to mohlo býti. Udělal jsem taky nějaké fotky a videa ,ale nevím, jak to tady mám vložit.Těsnění je v naprostém pořádku. Jak jsem změřil vložky válců, tak všechny vyčnívaly stejně o 0.15 mm. A blok motoru jsem změřil podle přidaneho videa výše. A žadnou vadu jsem neodhalil tak co poradite dále?
Re: Test hlavy a bloku motoru
Jo a mam otazku mam ještě blok motoru ze 45ky a přemyšlím že bych ho vyměnil misto stavajiciho a hlavu tam dal tu ze 400 jestli by to paslo už nevim co s tim.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Test hlavy a bloku motoru
Prohlidni poradne tenke hadice co jdou od plastoveho sani a zpetny ventil v sani ten bude zeneseny bordelem a proto ti to porad tlakuje
Re: Test hlavy a bloku motoru
Tenké hadice jsem prohlížel, jsou průchodné, ale upřímně ten zpětný ventil na plastovém sání je většinou špinavý od emulze(voda,olej).
Re: Test hlavy a bloku motoru
Prosím o pomoc. Hlava byla testovaná tlakovou zkouškou a srovnávána. Poté byla namontována s novým těsněním. Po nastartování, nastal stejný problém. Po minutě začne v potrubí vařit voda. Provedené úkony : zkontrolovaná hlava, zkontrolované přesahy vložky válců a vyčištěna přetlaková kulička, která je umístěna na sacím potrubí. Neměnil jsem akorát šrouby(kvůli ceně). Za jakoukoli radu předem děkuji. Ještě by mě zajímalo, jak dokonale vyčistit chladící okruh od olejové emulze. Foto lze dodat.
Re: Test hlavy a bloku motoru
Jak jsi do toho nalil/odvzdužnil vodu ?
Buď děláš někde chybu v postupu skládání, nebo máš prasklou vložku, či něco na ten způsob.
Není dobré pořád dokola nechat rovnat hlavu - rozhází se časování a u Kseries to nebývá nutné.
Buď děláš někde chybu v postupu skládání, nebo máš prasklou vložku, či něco na ten způsob.
Není dobré pořád dokola nechat rovnat hlavu - rozhází se časování a u Kseries to nebývá nutné.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.