Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Myslíš? https://plus.google.com/photos/11042008 ... 0435420358 .... jako možná to vypadá, že to naše má menší průměr. Nechceš mi to změřit?
Jo a hele, jak jsem koupil ty kolový matice... neudělal jsem blbost, že jsem vzal matice s průměrem kule R12? Nějak mě nenapadlo řešit tenhle rozměr
Jo a hele, jak jsem koupil ty kolový matice... neudělal jsem blbost, že jsem vzal matice s průměrem kule R12? Nějak mě nenapadlo řešit tenhle rozměr
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
JJJJ tenhle mám taky, změřím zejtra, jestli si vzpomenu při tý nas*anosti, ze skládání převodofky na forda
Netuším že se ještě řeší průměr, uvidíš jestli ti budou chtít proběhnout diskem, bude záležet na tom jak je kterej vrtlej...
Netuším že se ještě řeší průměr, uvidíš jestli ti budou chtít proběhnout diskem, bude záležet na tom jak je kterej vrtlej...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Ach jo.... no prosím tě zkus mi to nějak změřit i na šířku a když tak to zkusím nějak znásilnit...
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
40x20, šířka odhadem taky 20 max 25, máš štěstí, že jsem o to skoro zakopnul při odchodu z garáže
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Skvělé A to je rozměr čeho přesně?
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To vypadá hodně nadějně, protože ty rozměry sedí asi kromě toho rozměru pro díru
Asi už se v tom orientuju... já koupil na D-Series, ale měl jsem koupit na B-Series, tedy Integru, kde je to uchycený taky jen z jedné strany...
Chápu, že budu mít problém s tím, že ten šroub má být zapuštěný, ale tak snad ta jedna půlka půjde nějak vykutat a nebo to přitáhnu jinak...
Asi už se v tom orientuju... já koupil na D-Series, ale měl jsem koupit na B-Series, tedy Integru, kde je to uchycený taky jen z jedné strany...
Chápu, že budu mít problém s tím, že ten šroub má být zapuštěný, ale tak snad ta jedna půlka půjde nějak vykutat a nebo to přitáhnu jinak...
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jo, integra má hodně stejnýho se 400/zs, to nějak upravíš a šroub zapustěnej mít nemusíš, místa je tam hromada...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No já tam mám ten ZRový kat, co je víc dopředu, tak se trošku s tím místem bojím, bo jsem to tam musel už tak nějak mordovat, ale poradím si Díky za míry
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak dneska se na to asi vybodnu.... Tu sněží
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tady chčije, to bych to nakop
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Nech to být, příští týden přijde jaro a bude lípTrunda píše:Tak dneska se na to asi vybodnu.... Tu sněží
Já mám kupéčko zatím taky v depozitu
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak jsem Kupéčko na chvilku vytáhnul z garáže. Vyjet šlo jaksi ztuha... aby ne, když pravé zadní kolo bylo úplně prázdné No, nechal jsem motor pořádně prohřát. Nebyl pak ani nějak extra hlučný do chvíle, kdy jsem ho trošku protůroval a hydroštely se vymáčkly... pak jsem si všiml, že se dolní řemenice kvedlá do stran. Vypnul jsem motor, nechal ho vychladnout, přes zablokovaný setrvák jsem šroub zkusil utáhnout ale nezdálo se mi, že by se nějak pohnul, ale po nastartování to bylo ok. No doufám, že s tím k Lenhamovi dojedu. Auto jsem pak jen obešel, abych se zamyslel co s životem dál A tak jsem sundal z oken nálepky z loňského BCOMu Do zrcátka nasadil nové sklo, abych trefil zpět do garáže. Samozřejmě nafouknul kola.
Jo a chtěl jsem zkusit nasadit ten spornej přední silentblok řazení... a je to na houno. Ten silent má naprosto špatný rozměry. Malou díru a celý má malý průměr. Kurňa v tom eshopu to psali tak, že je ten silent snad stejný jak na Integru, tak D-Series a ono prd. Ale ten silent z Integry by byl ten správný. Kurnik že jsem to nekoumal dřív Tak aspoň ten zadní silent tam nasadím. Ono zas na druhou stranu, to řazení nemám v zas tak špatném stavu.
Jo a nevím jak jsem přišel na to, že mám kotouče a desky na výměnu... desky nějaký matroš ještě mají, tak možná bude stačit je jen vyčistit, trošku srovnat. No a uvidím jestli zbudou peníze na nové brzdy, nebo upřednostním něco jiného a nechám to na příští rok.
Jo a chtěl jsem zkusit nasadit ten spornej přední silentblok řazení... a je to na houno. Ten silent má naprosto špatný rozměry. Malou díru a celý má malý průměr. Kurňa v tom eshopu to psali tak, že je ten silent snad stejný jak na Integru, tak D-Series a ono prd. Ale ten silent z Integry by byl ten správný. Kurnik že jsem to nekoumal dřív Tak aspoň ten zadní silent tam nasadím. Ono zas na druhou stranu, to řazení nemám v zas tak špatném stavu.
Jo a nevím jak jsem přišel na to, že mám kotouče a desky na výměnu... desky nějaký matroš ještě mají, tak možná bude stačit je jen vyčistit, trošku srovnat. No a uvidím jestli zbudou peníze na nové brzdy, nebo upřednostním něco jiného a nechám to na příští rok.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
V sobotu jsem zahájil první práce, ale protože jsem musel poléčit zadní brzdy na Labuti, musel jsem vysát a uklidit v garáži, tak nebylo tolik času, kolik bych potřeboval. Nicméně...
... podařilo se nám napasovat střední díl výfuku. Nyní je to tedy tak, že za katem origo díl z MG ZR má cca 58 mm, před přírubou jde na cca 56 mm. Nový střed jde za přírubou z těch 56 mm na cca 55 mm a před posledním dílem to je asi 51 mm. V takové síle pak pokračuje k tlumiči. Není to asi úplně ončo, ale proti přechodu přímo z 56 mm na 45 mm je to lahoda Největší zádrhel byl to, že jsem si neuvědomil, že ten MG díl končí dvoudírovou přírubou. Chtělo to chvilku hraní si, ale i z té trojdírové se celkem pěkně nakonec podařilo tu dvou dírovou udělat Jeden rožek odříznout a dovařit ho kousek vedle... Ani pocitově výkonový rozdíl neposoudím, protože mám rozvody nastavené tak nějak a nechci to teď pokoušet. Tak jak bude motor zdravý, tak zkusím mojí rozjezdovou "dynamo-metrickou" zkoušku Zvukově mi to teď přijde že to má takový nakřápnutější zvuk a v nižších otáčkách to občas střelí Takže pro zopakování před a po výměně středu:
A tím, že jsem měl dole středový díl, tak jsem se dostal ke kulise řazení a vyměnil jsem to originální gumový uchycení za StrongFlex polyuretan. Schválně jsem pozoroval jak se to chovalo před a po výměně a je to opravdu hodně velký rozdíl. V té gumě to chodilo fakt dost a teď je ta vůle citelně menší. Ještě to tedy při řazení má tendenci celkem dost chodit podélně, což by vyřešilo to přední uložení, ale to jsem koupil špatně, tak asi někdy příště Ale i tak to z pozice řidiče změna je a už se za stav řadičky opravdu nemusím stydět
Tak... a já před chvilkou dokompletoval 12. hydroštel a zítra valím za Jarkem poladit motor. Držte palce, ať vše klapne a výsledkem je trošku kulturnější motor a větší jistota, že se mi zas nerozpadnou rozvody Za tři týdny na MRDu se mi to bude dost hodit
... podařilo se nám napasovat střední díl výfuku. Nyní je to tedy tak, že za katem origo díl z MG ZR má cca 58 mm, před přírubou jde na cca 56 mm. Nový střed jde za přírubou z těch 56 mm na cca 55 mm a před posledním dílem to je asi 51 mm. V takové síle pak pokračuje k tlumiči. Není to asi úplně ončo, ale proti přechodu přímo z 56 mm na 45 mm je to lahoda Největší zádrhel byl to, že jsem si neuvědomil, že ten MG díl končí dvoudírovou přírubou. Chtělo to chvilku hraní si, ale i z té trojdírové se celkem pěkně nakonec podařilo tu dvou dírovou udělat Jeden rožek odříznout a dovařit ho kousek vedle... Ani pocitově výkonový rozdíl neposoudím, protože mám rozvody nastavené tak nějak a nechci to teď pokoušet. Tak jak bude motor zdravý, tak zkusím mojí rozjezdovou "dynamo-metrickou" zkoušku Zvukově mi to teď přijde že to má takový nakřápnutější zvuk a v nižších otáčkách to občas střelí Takže pro zopakování před a po výměně středu:
A tím, že jsem měl dole středový díl, tak jsem se dostal ke kulise řazení a vyměnil jsem to originální gumový uchycení za StrongFlex polyuretan. Schválně jsem pozoroval jak se to chovalo před a po výměně a je to opravdu hodně velký rozdíl. V té gumě to chodilo fakt dost a teď je ta vůle citelně menší. Ještě to tedy při řazení má tendenci celkem dost chodit podélně, což by vyřešilo to přední uložení, ale to jsem koupil špatně, tak asi někdy příště Ale i tak to z pozice řidiče změna je a už se za stav řadičky opravdu nemusím stydět
Tak... a já před chvilkou dokompletoval 12. hydroštel a zítra valím za Jarkem poladit motor. Držte palce, ať vše klapne a výsledkem je trošku kulturnější motor a větší jistota, že se mi zas nerozpadnou rozvody Za tři týdny na MRDu se mi to bude dost hodit
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak se pochlub, jak jsi včera dopad
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Šmankote, to je na docela dlouhé povídání, tak musíš vydržet, než to sepíšu