MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
-
- Příspěvky: 2114
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Hezky, gratuluju!!
Tak to skončilo(začalo), ve správných rukách
Tak ať si vrní bez problémů
Tak to skončilo(začalo), ve správných rukách
Tak ať si vrní bez problémů
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Díky Michale.Jo vidim,že nejsem tady sám v okolí a jsem rád.Jinak když lidem popisuju,co mi vysálo účet,vůbec nemají šajn.Jen když popíšu R 75,tak někteří znalejší trochu zaloví v paměti.Já R75 znám už od puberty,kdy jsme se chodili poflakovat do nedalekýho parku,tam stál sedan v zelený a už tenkrát se mě moc líbil,jen tenhle kousek byl poctivě objetej klíčem dokola.
Jo,snad bysme mohli dát spycha někde.Nejsem žádnej organizátor a nemám zas tolik času,ale rád potkám lidi,co maj v garáži něco,co je dle mě v pořádku.
Zrovna zejtra si prohazuju směnu v práci,abych odpoledne pomohl sousedovi s nebrzdícím MINI,tak to snad dobře dopadne,má totál zarostlý válečky na předku,tak se děsim,co se utrhá,ale rád mu pomůžu,Je to člověk,kterej asi může za to,že jsem se nakazil anglickejma autama.Jen už je postarší a na auto už nemá tolik sil a prakticky s ním nejezdí.Je to MK 2 "66".Krásnej kus historie.
Jo,snad bysme mohli dát spycha někde.Nejsem žádnej organizátor a nemám zas tolik času,ale rád potkám lidi,co maj v garáži něco,co je dle mě v pořádku.
Zrovna zejtra si prohazuju směnu v práci,abych odpoledne pomohl sousedovi s nebrzdícím MINI,tak to snad dobře dopadne,má totál zarostlý válečky na předku,tak se děsim,co se utrhá,ale rád mu pomůžu,Je to člověk,kterej asi může za to,že jsem se nakazil anglickejma autama.Jen už je postarší a na auto už nemá tolik sil a prakticky s ním nejezdí.Je to MK 2 "66".Krásnej kus historie.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Díky Honzo,
tak daleko jako ty asi nikdy nedojdu,na to ani nemám,ale zkusim postavit MINI,co tě drbne,ale to víš.
tak daleko jako ty asi nikdy nedojdu,na to ani nemám,ale zkusim postavit MINI,co tě drbne,ale to víš.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 1455
- Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
To sem nemyslel dělat nějakej celostátní sjezd, spíš se někde potkat v Plzni a pokecat o našich pokladech...
Držím s Minim palce. Teď o víkendu jsem byl na vejletě v Mnichově - dostla jsem od drahý polovičky pod stromeček vejlet do BMW Weltu a jejich muzea, zrovna tam je výstava MINI Story, tak asi nemusím popisovat o co jde... je to bomba a vřele doporučuju všem fandům do aut, nejen anglickejch... Snad se dostanu k tomu, abych někam nastrkal fotky... mraky historie, prototypů atd... krása.
Držím s Minim palce. Teď o víkendu jsem byl na vejletě v Mnichově - dostla jsem od drahý polovičky pod stromeček vejlet do BMW Weltu a jejich muzea, zrovna tam je výstava MINI Story, tak asi nemusím popisovat o co jde... je to bomba a vřele doporučuju všem fandům do aut, nejen anglickejch... Snad se dostanu k tomu, abych někam nastrkal fotky... mraky historie, prototypů atd... krása.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
-
- Příspěvky: 2114
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Už se na něj těším!! Doufám, že makáš poctivě...
Jak víš, měl jsem možnost, bejt svezenej v závoďáku se 136koňama(A-serie) a moc sem nechápal co to předvádělo
Neumim si představit co bude dělat tohle
Jak víš, měl jsem možnost, bejt svezenej v závoďáku se 136koňama(A-serie) a moc sem nechápal co to předvádělo
Neumim si představit co bude dělat tohle
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Michal:Jo,tak to i beru,jen s tou spolehlivostí tě nebudu ujišťovat,že jsem vždy k dispozici.Ale můžem dát kafe na benzince a poklábosit.
JOhny:No,teď jsem kámo byl docela hotovej ze všeho,do toho ségry Kryšot zlobil a bude dál,chtěl jsem jí nadělit japonce i kvůli mě,ale ona svou 106 prostě žere a mě sere.Teď jsem po práci vychytával 400 do dokonalosti,dovyvařoval,stříkal,ladil elektriku,interiér a trápil se s kraválem,co šel od motoru na řemenu k altíku i klimě,tak všechny ložiska a kladky nový a pořád,zalepil jsem i ložiska v altíku tekutym kovem a furt.I nový ložisko na klima kompresoru(bomba,když to děláš na chodníku) a sundat spojku byl porod.Tak nakonec to byla osa v altíku,když bylo chlad,tak tam ložisko šlo trochu natěsno,ale když se ořál,dostalo to 0,1 mm vůli a dělalo to neskutečnej bordel,tak jsem zalepil i tohle.Až altík klekne,půjde jinej.Mý nervy!
Tak jsem na MINI nešáhnul tak 2 měsíce,ale potřeboval jsem to,mě už z tý svářečky !&@#!,teď se k tomu rád vrátim,ale nejdřív ZT,to je mý hlavní poslání.Chudák MINI počká,ale na něj si dávam čas,to ty zatim ZS nafoukáš na 300 kobyl.
JOhny:No,teď jsem kámo byl docela hotovej ze všeho,do toho ségry Kryšot zlobil a bude dál,chtěl jsem jí nadělit japonce i kvůli mě,ale ona svou 106 prostě žere a mě sere.Teď jsem po práci vychytával 400 do dokonalosti,dovyvařoval,stříkal,ladil elektriku,interiér a trápil se s kraválem,co šel od motoru na řemenu k altíku i klimě,tak všechny ložiska a kladky nový a pořád,zalepil jsem i ložiska v altíku tekutym kovem a furt.I nový ložisko na klima kompresoru(bomba,když to děláš na chodníku) a sundat spojku byl porod.Tak nakonec to byla osa v altíku,když bylo chlad,tak tam ložisko šlo trochu natěsno,ale když se ořál,dostalo to 0,1 mm vůli a dělalo to neskutečnej bordel,tak jsem zalepil i tohle.Až altík klekne,půjde jinej.Mý nervy!
Tak jsem na MINI nešáhnul tak 2 měsíce,ale potřeboval jsem to,mě už z tý svářečky !&@#!,teď se k tomu rád vrátim,ale nejdřív ZT,to je mý hlavní poslání.Chudák MINI počká,ale na něj si dávam čas,to ty zatim ZS nafoukáš na 300 kobyl.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6970
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Tak to POZOR Jak pro sebe? Srazy tady na Moravě se pořádají pro všechny, jezdí na ně Slováci, občas taky Poláci nebo Rakušáci. Jestli je vám za těžko přijet, s tím vám asi nikdo nepomůže. Pozn.: když už se něco pořádalo v Čechách (namátkou Miskjo v Plzni, nebo Thomas u Liberce), dojelo tam víc Moraváků než místních (sic!).michal.lom píše:A asi by to chtělo nějakou minislezinu, když si to furt dělaj moraváci pro sebe
Proč ne Klábosit na internetu dovedeme všichni. Zorganizovat sraz není zas tak složité. Více kdyžtak SZ, kdybyste se chytli za nos.michal.lom píše:To sem nemyslel dělat nějakej celostátní sjezd, spíš se někde potkat v Plzni a pokecat o našich pokladech...
-
- Příspěvky: 1455
- Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
AnderN: Tys na konci tý věty asi nepostřeh toho smajlíka, co? To je snad jasný že se dělají pro všechny, jen není taková sranda jet 400 kiláku prakticky na otočku...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Neboj.... on to pochopil Ale je to pro nás takové trošku bolestné téma. Dlouhodobě se nedaří váš čecháčky namotivovat k tomu, aby jste se taky trošku organizovali. Ale tak třeba to teď zlomíte
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Prostě přiznejme,že jsou na Moravě chlapci aktivnější a rádi obětujou čas i peníze na uspořádání srazu.Platí to tak nějak podobně i na MINI scéně.Já se přiznám,že nic organizovat nechci,ale rád někam dojedu. Zejtra snad už bude MG na papírech.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Pan Stehlík pomohl?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Nn.Nejdřív to přihlásim a pak zpětně to budu řešit.Teď hlavně,ať můžu točit kilometry.Ale díky za to.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Také se připoji a přeji spoustu najetých kilometrů a ať ti auto dělá radost a slouží
Pokud budete plánovat nějaký srazík, tak se taky rád zúčastním
Pokud budete plánovat nějaký srazík, tak se taky rád zúčastním
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6970
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
michal.lom: ale jasně, že jo ... jak už psal Trunda. Na druhou stranu máme lidi z Čech, kteří jezdí na většinu akcí, přestože to mají štreku. Ale ZT je na dálky stavěné, jede se v něm výborně, tak doufám, že to pro vás bude motivace k pěknému výletu a ukážete se aspoň na nějakém srazu tady na východě.
-
- Příspěvky: 1455
- Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
O tom jak se v ZTT jezdí (parádně) to není, jen je docela darda (cenová) jet 500 km na sever moravy a 500 zpátky, ale větší problém je urvat na to čas...
A už to Kubovi nebudem zaplácávat OTčkama, ať se může chlubit věcma kolem auta
A už to Kubovi nebudem zaplácávat OTčkama, ať se může chlubit věcma kolem auta
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND