Omlouvám se, ale budu oponovat. Právě, že to není vůbec o kW, ale naopak o hodnotě a průběhu Nm. Vem si, že 82 vs. 76 kW, to je jen asi 7% rozdílu. Ale ta 1.6 je díky vyšší hodnotě Nm v pásmu nejpoužívanějších otáček znatelně pružnější.Jenda píše:... je to jen o kW
Rover 75 - je alternativou i dnes?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
A ještě něco -- pokud porovnáváš R200 a R25, musíš vzít v úvahu, že ten motor měl jiné řízení kvůli emisím, R25 splňuje novější EURO normu. No a kam vede plnění novějších emisních norem všichni víme ... charaktery motorů to ubíjí, vytrácejí se výkonové špičky (i když papírové hodnoty zůstávají) atd.
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Má pravdu předseda.
Má někdo zkušenosti s jednajedničkou?
Má někdo zkušenosti s jednajedničkou?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
děkuji za úpravu mé výpovědi já bych to totiž nenapsal tak fundovaně jako ty.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Víme, ale není to vůbec slovo hodné britského gentlemanaAnderN píše:..... No a kam vede plnění novějších emisních norem všichni víme ...
Jinak díky všem za diskuzi
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
A hlavně nekupuj V8,ta Tě sežere na ceně,na spotřebě a na srvisu.To už je jepší postavit se před sání a ono Tě samo pozře.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
To jako při výměně svíček, že jich je tam o dvě víc než na V6? Pokud vím, tak V8 je poměrně spolehlivý agregát, akorát ho tady nikdo nemá, protože jich je jak šafránu. Spotřeba samozřejmě platí, ta je krapet vyšší, jelikož to není VW 1.9 TDI. Na druhou stranu lokomotiva taky ne.
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Náhodou, ona ta V8 nežrala zase o tolik víc, co mi žere V6... jestli o dva litry v průměru... tři. To už je kapka
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
No Luky,jak jsi nás při cestě na Tvarůžek tenkrát na dálnici křápl ve 150 km/hod,tak jsi měl spotřebu asi 14l plus asi dva-tři a jsi na 17l jen to hvízdne.A to počítám V8 při normální jízdě.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Donutil s V8 tehdy klidnou jízdou jezdil za cca 13 litrů a když se nekontroloval, tak kolem 16ti. A když už jsme u toho, tak zpětně je mi líto, že jsme byli na něho škaredí při zmínce o přestavbě na LPG. Protože pak by to auto třeba nedal pryč z domu a mohli jsme se jím dál na srazech kochat
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Při normální jízdě jela V8 do dvanácti litrů,při cestě na sraz do Mostu to bylo tuším kolem 15,jel jsem to z Boršova za 2 a půl hodiny se svačinou max.do 190 protože při 200 se odchlípával zadní nárazník který byl po opravě špatně uchycený.A když se blblo a hrabalo tak za 21 jako nic.Ale zlomilo mě, že po rodeu v Mýtě asi za 2 hodiny potom se mě vydul úplně chladič z boku a přestal jsem tomu autu věřit.Jinak na koncernové auta nedám dopustit,yeťák má 160 tisíc v pohodě a když mám přesednout do 75 tak se mi nechce.Já vyznávám mít auto od novýho,zavčas vyměnit za nový model a ježdění nemá chybu
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Pokud to bereš jako spotřebák OK. Ale žádná z těch šedejch krabic od koncernu nemá charizma jako KV6 a ani z pulky jak V8
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
byt jsem fanda Roveru, zrovna slova "charisma" bych nepouzil na 75/ZT ale na aktualni model S od Mercedesu. Zase budme uprimni;)djmicho píše:Pokud to bereš jako spotřebák OK. Ale žádná z těch šedejch krabic od koncernu nemá charizma jako KV6 a ani z pulky jak V8
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Asi jak kdo. Mě zase ty dnešní káry vybavený kdejakými nesmysli, vzhledově téměř identické, přijdou jako auta naprosto bez duše.mastemace píše:byt jsem fanda Roveru, zrovna slova "charisma" bych nepouzil na 75/ZT ale na aktualni model S od Mercedesu. Zase budme uprimni;)
Re: Rover 75 - je alternativou i dnes?
Helemese, Donutil to tu pořád čte Tak to je hezké a tímto ho moc zdravím a doufám, že mu můj bratr předal kalendář