Tak jsem našel a dovezl MGF
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
A to je přesně VVC... jednak na tu váhu už má motor celkem fajn krouťák i v nízkých otáčkách, takže není problém si to bublat po dědině na pětku Ale ta lineárně stoupající křivka výkonu až téměř k omezovači, to se pravda prostě musí užívat
Celkem prča je, když se takto hecneš s někým v chrochtáku či turbo motorem, přilepí se za tebe a pak někde za pomalou zatáčkou to rozjedete. Ty trojku a pedál na podlahu a jedeš a jedeš a jedeš... chrochtala se statně drží. A u tebe dojde k nejlepšímu kolem 4.500 otáček, před sebou dalších luxusních cca 2.500 otáček a ejhle co to? Chrochták najednou mizí v dáli, protože chudák musel řadit ... a to si člověk v ten moment rád zařve vítězný pokřik
Jasan, dej mu náležitou péči a odvděčí se ti velkou radostí. Tyhle VVC z prvních let mají výhodu v tom, že mají živější naladění. Motor mnohem lépe reaguje na vnější podmínky a je mírně točivější, než VVC s MEMS3 jednotkou. Každopádně stojí za to si dát záležet na tom, aby jsi do motoru přiváděl co nejchladnější vzduch, protože na to je hodně citlivý. Takže origo filtr box (případně větší) a nějakou sportovní vložku. Dobře zaizolovat a 52mm klapka taky není na škodu. Má to mírně lepší reakci na plyn.
A co se týká VVC, tak hlídat si opravdu bedlivě hladinu oleje (raději ho držet na horní hladině) a s VVC nebude problém. Já teď jedu Millers Oil NanoDrive a minimálně pocitem je znát, jak si motor čvachtá
A poslední... jak subjektivně vnímáš hlučnost motoru. Takové dieselové klepkání když trošku pootevřeš klapku, to je VVC mechanismus. Ono to vydrží hodně i když už je to fakt dost hlučné, ale tohle je prostě projev toho, jak se majitelé starali o olejový režim. Pokud to není nijak protivné, tak jsi natrefil na fajn kus. A tak pak už je jen problém se sáknutím oleje z hlavy, tak to je potřeba koupit z Anglie kompletní sadu těsnění a udělat horní půlku hlavy. Není to zas tak nákladné a tolik práce a hlavně pak má člověk lepší pocit, když není motor celý od oleje. Hodí se to udělat při výměně rozvodů
Celkem prča je, když se takto hecneš s někým v chrochtáku či turbo motorem, přilepí se za tebe a pak někde za pomalou zatáčkou to rozjedete. Ty trojku a pedál na podlahu a jedeš a jedeš a jedeš... chrochtala se statně drží. A u tebe dojde k nejlepšímu kolem 4.500 otáček, před sebou dalších luxusních cca 2.500 otáček a ejhle co to? Chrochták najednou mizí v dáli, protože chudák musel řadit ... a to si člověk v ten moment rád zařve vítězný pokřik
Jasan, dej mu náležitou péči a odvděčí se ti velkou radostí. Tyhle VVC z prvních let mají výhodu v tom, že mají živější naladění. Motor mnohem lépe reaguje na vnější podmínky a je mírně točivější, než VVC s MEMS3 jednotkou. Každopádně stojí za to si dát záležet na tom, aby jsi do motoru přiváděl co nejchladnější vzduch, protože na to je hodně citlivý. Takže origo filtr box (případně větší) a nějakou sportovní vložku. Dobře zaizolovat a 52mm klapka taky není na škodu. Má to mírně lepší reakci na plyn.
A co se týká VVC, tak hlídat si opravdu bedlivě hladinu oleje (raději ho držet na horní hladině) a s VVC nebude problém. Já teď jedu Millers Oil NanoDrive a minimálně pocitem je znát, jak si motor čvachtá
A poslední... jak subjektivně vnímáš hlučnost motoru. Takové dieselové klepkání když trošku pootevřeš klapku, to je VVC mechanismus. Ono to vydrží hodně i když už je to fakt dost hlučné, ale tohle je prostě projev toho, jak se majitelé starali o olejový režim. Pokud to není nijak protivné, tak jsi natrefil na fajn kus. A tak pak už je jen problém se sáknutím oleje z hlavy, tak to je potřeba koupit z Anglie kompletní sadu těsnění a udělat horní půlku hlavy. Není to zas tak nákladné a tolik práce a hlavně pak má člověk lepší pocit, když není motor celý od oleje. Hodí se to udělat při výměně rozvodů
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
No zatím jsem byl spíš překvapený jak je motor tichý a kultivovaný. Až jsem přemýšlel jestli ho někdo neměnil a není tam třeba nový. Ale ne je to správně, takže asi to vypadá (i podle dokladů) že auto mělo štěstí na péči a údržbu. Hlavu jsem prohlížel hned při první obhlídce, olej nesákne nikde, voda je voda, olej je olej..... Těžko asi poznám bez rozebrání jestli hlavu už někdo nedělal a není tam jen k tomu doklad ale rozhodl jsem se že po sezoně půjde ne do garáže ale na dílnu a pak se uvidí. S tím zároveň asi dojde na větší klapku atd. Millerse leju do svých starých miláčků LR je to ale zajímavá rada, leží mi to teď v hlavě vyzkoušet nanotechnologie.
Přiznávám se, že ač nejsem ve své podstatě soutěživý a závodivý typ člověka, přece jen se na jízdy s MGF docela hodně těším, někdy ta nálada na člověka tak přijde....
Zrovna dnes jsem se vracel kolem hranic a našel nádherně opravenou silničku s luxusním povrchem s kopečky, zatáčkami hned na jednu ruku, hned na druhou, vlny svádějící ke zhoupnutí až poskočení.... no dokonce i s Roverem 45 jsem si to užíval a trochu ho rozvášnil...... paráda, sem musím na první vyjížďku s eFkem- říkám si. A pak byla přede mnou najednou poslední zatáčka před vesnicí a konec téhle silničky.... tak jsem se do ní položil a ...... za ní obrovské Volvo s návěsem Zavedla ho tam prý navigace a zákazu pro náklaďáky si nevšiml. Rover brzdí parádně ale zkoušet jsem to dneska tedy nechtěl! No ale to je život, dobře to dopadlo.
No a na doklady k MGF stále čekám.......
Přiznávám se, že ač nejsem ve své podstatě soutěživý a závodivý typ člověka, přece jen se na jízdy s MGF docela hodně těším, někdy ta nálada na člověka tak přijde....
Zrovna dnes jsem se vracel kolem hranic a našel nádherně opravenou silničku s luxusním povrchem s kopečky, zatáčkami hned na jednu ruku, hned na druhou, vlny svádějící ke zhoupnutí až poskočení.... no dokonce i s Roverem 45 jsem si to užíval a trochu ho rozvášnil...... paráda, sem musím na první vyjížďku s eFkem- říkám si. A pak byla přede mnou najednou poslední zatáčka před vesnicí a konec téhle silničky.... tak jsem se do ní položil a ...... za ní obrovské Volvo s návěsem Zavedla ho tam prý navigace a zákazu pro náklaďáky si nevšiml. Rover brzdí parádně ale zkoušet jsem to dneska tedy nechtěl! No ale to je život, dobře to dopadlo.
No a na doklady k MGF stále čekám.......
-
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát kvě 27, 2016 21:59
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
Luďku o nanoMillers mluvím furt, mám to úplně ve všech svých autech, včetně veteránských nano olejů pro ty nejstarší a jsem maximálně spokojený. Mám ho třeba i u 75 v převodovce, u LR 110 v nápravách, přídavce a tak... funguje to opravdu dobře. Používám už několik let, vlastně hned od té doby co jsou na trhu.
Country boy...
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
Já přece vím Ivane! Vždyť jsi mi je sháněl pro má auta Jen mě nějak nenapadlo je zkusit do mgf. Tak teď jen který?
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
Tento.... http://www.millersoils.cz/ee-semi-synthetic-10w40?c=223 .... a mimochodem ho rovnou můžeš nalít i do převodovky (PG1)
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
když už jste u těch olejů, zalíbil se mi od Milleru ten samý na který odkazuje Trunda. ALe nalejt ho do R75 benzínu kde chtějí specifikaci ACEA A2:96, je nesmysl ?
-
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát kvě 27, 2016 21:59
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
Country boy...
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
Díky. Ta tabulka vyhledala jako nejvhodnější ten samý, tak snad to bude ok
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
Aha! Tak jsem si tam zadal mgf a prý 20/50 tak to nevím?
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
10W40 .... amen...
-
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon úno 13, 2017 7:27
- Bydliště: Bdeněves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
20W50 dávám do MINI a tam je jeden olej pro motor i převodovku!!!Keny píše:Aha! Tak jsem si tam zadal mgf a prý 20/50 tak to nevím?
do MGF pujde 10W40!
Austin MINI25
Rover Mini CheckMate
MG MGF
Rover Mini CheckMate
MG MGF
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
No právě to bych tam taky nedal. Mam objednáno dle doporučení. Jen jsem ten konfigurátor chtěl vyzkouset
-
- Příspěvky: 216
- Registrován: pát kvě 27, 2016 21:59
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
Mně to u MGF vyhodilo 10w40 a ten tam taky je správné, viz. odkaz co byl výše.
Country boy...
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
Máš pravdu Ivane. Na druhé řádce u nanooleju je ten z odkazu. Na první je minerální olej 20w50 pro mini
Takže vše jasno
Takže vše jasno
- GeneHawkins
- Příspěvky: 131
- Registrován: pát úno 05, 2016 22:13
Re: Tak jsem našel a dovezl MGF
No jo, to je sice pěkný, ale abych měl pěkný otáčky, tak už jedu na dvojku devadesát, takže se to v podstatě nedá legálně užít...Trunda píše:A to je přesně VVC... jednak na tu váhu už má motor celkem fajn krouťák i v nízkých otáčkách, takže není problém si to bublat po dědině na pětku Ale ta lineárně stoupající křivka výkonu až téměř k omezovači, to se pravda prostě musí užívat
Celkem prča je, když se takto hecneš s někým v chrochtáku či turbo motorem, přilepí se za tebe a pak někde za pomalou zatáčkou to rozjedete. Ty trojku a pedál na podlahu a jedeš a jedeš a jedeš... chrochtala se statně drží. A u tebe dojde k nejlepšímu kolem 4.500 otáček, před sebou dalších luxusních cca 2.500 otáček a ejhle co to? Chrochták najednou mizí v dáli, protože chudák musel řadit ... a to si člověk v ten moment rád zařve vítězný pokřik ...
MG-F