Příspěvek
od KDB » stř říj 31, 2018 9:07
S plachtou opatrně - bude-li povlávat průvanem, pravděpodobně odře lak.
- odstávka přes zimu s novým olejem v motoru.
- nádrž vrchovatá - BA98/100 - nejsou biosložky, případně šetrnější generace, VIF také neuškodí.
- pneumatiky nafouknout na jejich max. tlak (vyznačeno na boku - typicky 300-350kpa) - je dobré neukládat auto s teplými pneu - déle se pak srovnávají do kulata:)
- pod auto dávám návnady na hlodavce
- ideální je připojit auto na udržovací nabíječku, případně baterii odpojit.
- startování nemusí škodit, ale nejen ohřát do ventilátorů, ale i to alespoň chvílemi držet v otáčkách (alespoň minutu-dvě - min. 20% doby běhu)
- ideální je jezdit - doba, kdy je sůl a sníh na silnici není dlouhá. Většinou jsem končil v prosinci a v únoru (i MG jsem kupoval 9.2.

) zase začal.....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.