MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Nevypadá to dobře. Studený motor a hadice nafouklé. Expanzka poteklá. A pod chladičem opět loužička. Na večeři jsem konzultoval s Lenhamem a Hombrém a shodli jsme se na tom, že by se mohlo zkusit přetáhnout šrouby. Jo, tak jsem to chtěl zkusit.... oddělal jsem víko, našel jsem ořech, který seděl, ale.... kurnííííík - byl na malou golu. Takže samozřejmě nástavec lupnul. Fajn.... tak jsem to zase poskládal zpět a bud to muset nechat na profíkovi.
Štve mě to.... asi budu muset koupit test na spaliny, protože těsnění je tam dva a půl roku a to mi moc není po chuti ho opět měnit.
Co je ale fakt, že mírně poteklá expanzka bývala už od výměny těsnění. Sic poslední dobou je to víc. Tak jestli je spadená některá vložka?
Jinak problém s misfajrem jsem odhalil. Jedna z fajek má kontakt na svíčku nějaký špatný, takže na svíčce byla najiskřená bakule sazí. Zkusil jsem očistit i kontakt v fajfce, trošku ho zmáčknout a uvidím. Ale koupit budu muset nové. Jinak svíčky byly některé mokré, ale přišlo mi, že smrděly benzínem. Nevím co si o tom myslet. Každopádně i ty bych měl vyměnit.
Štve mě to.... asi budu muset koupit test na spaliny, protože těsnění je tam dva a půl roku a to mi moc není po chuti ho opět měnit.
Co je ale fakt, že mírně poteklá expanzka bývala už od výměny těsnění. Sic poslední dobou je to víc. Tak jestli je spadená některá vložka?
Jinak problém s misfajrem jsem odhalil. Jedna z fajek má kontakt na svíčku nějaký špatný, takže na svíčce byla najiskřená bakule sazí. Zkusil jsem očistit i kontakt v fajfce, trošku ho zmáčknout a uvidím. Ale koupit budu muset nové. Jinak svíčky byly některé mokré, ale přišlo mi, že smrděly benzínem. Nevím co si o tom myslet. Každopádně i ty bych měl vyměnit.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
.... tak aby jsme tu planě nespekulovali, tak jsem objednal test na spaliny - https://www.uni-max.cz/tester-uniku-spa ... systemu/d/ .... samo že s kapalinou. Vánoce jsou tady....
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak ať pod stromečkem najdeš negativní test, ať už ten na spaliny nebo jiný
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Co je to za těsnění? Kolik kilometrů to za tu dobu najezdilo?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Myslím, že to byla nějaká sada z eBay, ale nejsem si jistý, jestli to nebylo něco, co kupuje Lenham. Kilometrů... nevím, odhadem 40 tis.
Po cestě do práce jsem tak přemýšlel, jestli by se na destrukci nemohl podílet ten velký chladič. Tedy jednak a druhak to, že by tam chtělo mít PRT termostat. To by mohla být souvislost i s tím, že se to teď zhoršilo s mrazivým počasím, kdy to skrz ten velkej chladič dostává větší teplotní šok.
Po cestě do práce jsem tak přemýšlel, jestli by se na destrukci nemohl podílet ten velký chladič. Tedy jednak a druhak to, že by tam chtělo mít PRT termostat. To by mohla být souvislost i s tím, že se to teď zhoršilo s mrazivým počasím, kdy to skrz ten velkej chladič dostává větší teplotní šok.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
S tím termostatem/chladičem by to neměl být zas takový problém.
Ebay komentovat nebudu, jen se přidám a popřeju, ať pod stromečkem ten test negativní najdeš, myslím na spaliny a co se týče něčeho jiného, tak, pokud vyloučíme chorobu, či drogy, tak je to asi jedno
Ebay komentovat nebudu, jen se přidám a popřeju, ať pod stromečkem ten test negativní najdeš, myslím na spaliny a co se týče něčeho jiného, tak, pokud vyloučíme chorobu, či drogy, tak je to asi jedno
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
To bude karma za brojeni proti mls
Tak ten tester je prekvapive levny. To jsem ani netusil... fajn vec, kor pro roveristy.
Co myslis tim ze nastavec lupnul?
Orech si pouzil nejaky vhodne velky 12ti hran, nebo spravny? Tj. E12.
Ja resil opacny problem. Tj. Ze spousta orechu treba ta e12. Nebo na svicky, sou pul palce a ja je potrebuju na 1/4 palcovej momentak (na nem mam uhlovou indikaci a hlavne s nim udelam nizke momenty 5-25 nm... ono je to az humorne. Svicka predepsanych 18 nm nebo 24 apod. A orech 1/2...
Takze holt neidealne skrze redukci 1/4 -> 3/8 do redukce 3/8 -> 1/2.
Tak ten tester je prekvapive levny. To jsem ani netusil... fajn vec, kor pro roveristy.
Co myslis tim ze nastavec lupnul?
Orech si pouzil nejaky vhodne velky 12ti hran, nebo spravny? Tj. E12.
Ja resil opacny problem. Tj. Ze spousta orechu treba ta e12. Nebo na svicky, sou pul palce a ja je potrebuju na 1/4 palcovej momentak (na nem mam uhlovou indikaci a hlavne s nim udelam nizke momenty 5-25 nm... ono je to az humorne. Svicka predepsanych 18 nm nebo 24 apod. A orech 1/2...
Takze holt neidealne skrze redukci 1/4 -> 3/8 do redukce 3/8 -> 1/2.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Kluci díky za vánoční přání.... snad se vyplní
No je to vzpoura...
No jo, tester jsem koupil, protože sám už jsem to řešil X-krát a i tu na klubu je vidět, že než spekulovat a kde co zkoušet, tak tohle by mělo být ověření na jistotu. Navíc se tím dá vypozorovat na kterém válci je problém a po sundání těsnění se dá zaměřit konkrétně, než jen odhadovat který defekt na těsnění je ten zásadní.
Zkusím tento týden vypozorovat jak to po vychladnutí zůstane natlakované když pojedu do práce opravdu piánko a když to vezmu zostra.
Při té vzpouře vozů jsem ještě zjistil, že mi v zatáčce drhne na ZRu zadní kotouč o unašeč desek. Jednak je ten unašeč jakýsi křivý, takže kotouč ho líže těsně o půl milimetru, ale když jsem ho dal dolů, tak v ložisku už je cítit, že se kuličky hádají. Sic hlučné samo o sobě ještě není, tak vůle už v něm bude asi taková, že to způsobuje přílišné přiblížení kotouče k unašeči.
Takže opět... šťastné a veselé
No je to vzpoura...
No jo, tester jsem koupil, protože sám už jsem to řešil X-krát a i tu na klubu je vidět, že než spekulovat a kde co zkoušet, tak tohle by mělo být ověření na jistotu. Navíc se tím dá vypozorovat na kterém válci je problém a po sundání těsnění se dá zaměřit konkrétně, než jen odhadovat který defekt na těsnění je ten zásadní.
Zkusím tento týden vypozorovat jak to po vychladnutí zůstane natlakované když pojedu do práce opravdu piánko a když to vezmu zostra.
Při té vzpouře vozů jsem ještě zjistil, že mi v zatáčce drhne na ZRu zadní kotouč o unašeč desek. Jednak je ten unašeč jakýsi křivý, takže kotouč ho líže těsně o půl milimetru, ale když jsem ho dal dolů, tak v ložisku už je cítit, že se kuličky hádají. Sic hlučné samo o sobě ještě není, tak vůle už v něm bude asi taková, že to způsobuje přílišné přiblížení kotouče k unašeči.
Takže opět... šťastné a veselé
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No ne.... našel jsem v gole hvězdičkové nástavce, které celkem pasovaly na šroub. Ale byly to 1/4" a zkusil jsem to naivně přes malý prodlužovák a ten jsem prostě ukroutil
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No ty hnezdicky myslis jako neco jako totok:
https://www.mojadielna.sk/fotky20833/Sa ... 3546_1.jpg
Tj. 12ti hrane orechy?
Nejaky maly by mel jit pouzit, ale osobne to povazuju za takove z nouze reseni.... lepsi si koupit tu E12ku.
Ale je to asi jedno, pokud se do toho nebudes uz poustet.
https://www.mojadielna.sk/fotky20833/Sa ... 3546_1.jpg
Tj. 12ti hrane orechy?
Nejaky maly by mel jit pouzit, ale osobne to povazuju za takove z nouze reseni.... lepsi si koupit tu E12ku.
Ale je to asi jedno, pokud se do toho nebudes uz poustet.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Ty, nevím co to je zač.... není to 12ti stranné, sedělo to na hlavu šroubu a ano, byla to nouzovka. Správný ořech doma nemám a chtěl jsem to přetáhnout dřív, než se těsnění provalí úplně. Ale budu si ho muset prostě sehnat, no...
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jo, mela by to byt E12, a maj ito vcelku bezne a stoji to par desetikorun.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
ty Trundo, myslím že ty moje ořechy na to jdou - ty obloučkové... a nebo jsem si kdysi nějakej kupoval na SDčko...
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Je to tu. Ta testovací nádoba vypadá vtipně
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Bažanta mi to nepřipomíná.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS