MG ZS brzdy

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od djmicho » pát dub 21, 2017 23:27

Redstuffy jsou sra*ky, to už radši normál ATE, Textar desky... Green a Red nenabízí skoro nic navíc oproti sérii a stojí nesmysl... Takže buď yelow nebo série
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 8:56

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od w135s » sob dub 22, 2017 11:32

Ok, díky. Koupil jsem žluté :-)
MG ZS 180

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 8:56

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od w135s » ned kvě 19, 2019 19:24

Tak po dvou letech mi zmizely jak kotouče ATE, tak i žluté destičky EBC. Zkusím tentokrát MTEC, máte s nimi už nějaké zkušenosti?

Odesláno z mého SM-G955F pomocí Tapatalk

MG ZS 180

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od djmicho » ned kvě 19, 2019 19:50

Kotouče M-tec jsem měl s EBC žlutými, dopadli takhle :lol:
Kotouče jsou to dobrý, M-tec desky jsem měl vzadu a je to běžná konfekce, nic extra.. počítej s tím, že ti po žlutých EBC bude vše připadat jako nebrzdící :D
Kotouče můžu doporučit Textar, mám je ted a dobrý, nezkroutili se zatím jako jediný (když nepočítám M-tec)
Přílohy
IMG_20190427_121951-1612x907.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 8:56

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od w135s » pon kvě 20, 2019 8:28

Aha? Tož slabší účinek, než žluté EBC nechci, takže je asi koupím znova. Na ty textary kouknu, díky :-)
MG ZS 180

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od Trunda » pon kvě 20, 2019 8:48

No, problém je v tom, že co si vybavuji, tak 282 kotouče na ZR/ZS není takový výběr, jako na ZT. A i na Honda klubu leta letoucí se i pro kombinaci se žlutýma doporučovaly kotouče ATE. A jestli jsi s nimi neměl problém, tak proč do nich nejít znova? Já je taky mám a s kotouči jsem spokojen. Bohužel naopak jejich desky jsou mizerný. Ty M-Tecy nevím, jestli má smysl do nich investovat i když pravda přehnaně drahé nejsou. Škoda, že nemají kotouče bez drážkování, které je za mě nesmysl, navíc je to hlučné.
Co by mě třeba lákalo zkusit, tak kryogenní úpravu kotoučů.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

w135s
Příspěvky: 178
Registrován: stř srp 05, 2015 8:56

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od w135s » pon kvě 20, 2019 10:43

S ATE/EBC jsem byl spokojený. Ale chtěl jsem vyzkoušet něco jiného, ať se nezavírám v jednom světě :-) Každopádně situace se vyřešila sama - "můj" dodavatel měl skladem jen jeden disk Textar, takže jsem vzal zase ATE.
Já na žádné zkoušení úprav nejsem, bo tomu nerozumím. Jsem odsouzen jen k pouhému nakupování :-)
MG ZS 180

ZlinskyLetec
Příspěvky: 24
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od ZlinskyLetec » pon kvě 27, 2019 9:58

Pánové, můžete prosím poslat přímo odkaz, kde to kupujete a jaký typ? Ještě jsem brzdy na ZS nekupoval a půjdu do kombinace yellow +Mtec nebo ATE vpředu i vzádu. Pokud se to bude i dál přehřívat, tak začnu taky přemýšlet o ventilaci. Na normální ježdění v poho, ale chápu, jak kolega tady zmínil Dobšinou, že na hillclimb je to s chlazením bída. Byl jsem o víkendu na eccáku a cestou dolů jsem myslel, že ze 180 políbím svodidla a brzdy prskaly, jak prskavky (krátká lesní část, nahoru a dolů od křižovatky po obec)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od djmicho » úte kvě 28, 2019 0:11

https://www.ebcbrakeshop.co.uk/info-bra ... e=2.5&bhp=
Stačí si vybrat mají toho haldy...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

ZlinskyLetec
Příspěvky: 24
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od ZlinskyLetec » úte kvě 28, 2019 8:40

djmicho píše:
úte kvě 28, 2019 0:11
https://www.ebcbrakeshop.co.uk/info-bra ... e=2.5&bhp=
Stačí si vybrat mají toho haldy...
no právě, proto se ptám! :D kupujete to z UK, nebo se to dá splašit i u nás?

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od djmicho » úte kvě 28, 2019 13:24

Jedině UK
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

ZlinskyLetec
Příspěvky: 24
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od ZlinskyLetec » stř čer 05, 2019 11:38

Na stránkách EBC píšou, že jsou desky do TRW třmenů, takže do OEM pasovat nebudou nebo musím koupit https://www.automobilovedily24.cz/trw/2185772 ?

Kotouče k tomu předpokládám tyto: https://www.automobilovedily24.cz/ate/9 ... gIJzPD_BwE správně?

Moc díky :-)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od Trunda » stř čer 05, 2019 13:51

Třmeny byly na ZR 160 a ZS 180 stejné a jednoho typu. To, co jsi poslal odkaz, jsou menší třmeny na ostatní varianty s 262mm kotouči. Na to bacha, protože v katalozích to mají pomíchané.
Kotouče máš správně.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

ZlinskyLetec
Příspěvky: 24
Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
Bydliště: Olomouc/Zlín

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od ZlinskyLetec » stř čer 05, 2019 14:33

Trunda píše:
stř čer 05, 2019 13:51
Třmeny byly na ZR 160 a ZS 180 stejné a jednoho typu. To, co jsi poslal odkaz, jsou menší třmeny na ostatní varianty s 262mm kotouči. Na to bacha, protože v katalozích to mají pomíchané.
Kotouče máš správně.
sákra to bych nikdy nepoznal, pošleš mi prosím ten správný? Já už bych ho objednával nebo bych žil dál v domnění, že mi budou ebc desky pasovat do třmenů z výroby :D ještě se chci zeptat, co dáváte dozadu? Nechci tam úplný šunt, ale prý v autě moc zadek roli nehraje. Sorry za záplavu otázek, v takto technických záležitostech kolem aut se nevyznám, z jedné stopy na dvě jsem přešel teprve nedávno.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS brzdy

Příspěvek od Trunda » stř čer 05, 2019 14:43

Nechápu.... co ti mám poslat? Ty chceš kupovat třmeny?

Já osobně bych dával na předek i zadek stejné desky. Ideálně i kotouče. U auta pro běžné ježdění je to relativně fuk, ale u sportovního auta je dobré dodržet nastavení výkonu na přední a zadní nápravu a to bude správně pouze tehdy, když bude stejný materiál. Tedy samozřejmě nebude to ideální, protože to nastavení je dělané na obyč matroš, ale myslím si že lepší, než dozadu dát něco slabého a tím pak mít přebržděný předek a nevyužitý potenciál zadních brzd. Nehledě na to, že o to víc se to bude při brždění stavět na čumák a při nájezdu do oblouku to bude mít dřív tendenci k přetáčení.
Prostě není pravda, že zadní brzdy nejsou podstatné. Proč asi mají všechny závodní speciály nastavitelný výkon na zadní brzdy, že? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět