MG ZS brzdy
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS brzdy
Redstuffy jsou sra*ky, to už radši normál ATE, Textar desky... Green a Red nenabízí skoro nic navíc oproti sérii a stojí nesmysl... Takže buď yelow nebo série
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZS brzdy
Tak po dvou letech mi zmizely jak kotouče ATE, tak i žluté destičky EBC. Zkusím tentokrát MTEC, máte s nimi už nějaké zkušenosti?
Odesláno z mého SM-G955F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G955F pomocí Tapatalk
MG ZS 180
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS brzdy
Kotouče M-tec jsem měl s EBC žlutými, dopadli takhle
Kotouče jsou to dobrý, M-tec desky jsem měl vzadu a je to běžná konfekce, nic extra.. počítej s tím, že ti po žlutých EBC bude vše připadat jako nebrzdící
Kotouče můžu doporučit Textar, mám je ted a dobrý, nezkroutili se zatím jako jediný (když nepočítám M-tec)
Kotouče jsou to dobrý, M-tec desky jsem měl vzadu a je to běžná konfekce, nic extra.. počítej s tím, že ti po žlutých EBC bude vše připadat jako nebrzdící
Kotouče můžu doporučit Textar, mám je ted a dobrý, nezkroutili se zatím jako jediný (když nepočítám M-tec)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZS brzdy
Aha? Tož slabší účinek, než žluté EBC nechci, takže je asi koupím znova. Na ty textary kouknu, díky
MG ZS 180
Re: MG ZS brzdy
No, problém je v tom, že co si vybavuji, tak 282 kotouče na ZR/ZS není takový výběr, jako na ZT. A i na Honda klubu leta letoucí se i pro kombinaci se žlutýma doporučovaly kotouče ATE. A jestli jsi s nimi neměl problém, tak proč do nich nejít znova? Já je taky mám a s kotouči jsem spokojen. Bohužel naopak jejich desky jsou mizerný. Ty M-Tecy nevím, jestli má smysl do nich investovat i když pravda přehnaně drahé nejsou. Škoda, že nemají kotouče bez drážkování, které je za mě nesmysl, navíc je to hlučné.
Co by mě třeba lákalo zkusit, tak kryogenní úpravu kotoučů.
Co by mě třeba lákalo zkusit, tak kryogenní úpravu kotoučů.
Re: MG ZS brzdy
S ATE/EBC jsem byl spokojený. Ale chtěl jsem vyzkoušet něco jiného, ať se nezavírám v jednom světě Každopádně situace se vyřešila sama - "můj" dodavatel měl skladem jen jeden disk Textar, takže jsem vzal zase ATE.
Já na žádné zkoušení úprav nejsem, bo tomu nerozumím. Jsem odsouzen jen k pouhému nakupování
Já na žádné zkoušení úprav nejsem, bo tomu nerozumím. Jsem odsouzen jen k pouhému nakupování
MG ZS 180
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
- Bydliště: Olomouc/Zlín
Re: MG ZS brzdy
Pánové, můžete prosím poslat přímo odkaz, kde to kupujete a jaký typ? Ještě jsem brzdy na ZS nekupoval a půjdu do kombinace yellow +Mtec nebo ATE vpředu i vzádu. Pokud se to bude i dál přehřívat, tak začnu taky přemýšlet o ventilaci. Na normální ježdění v poho, ale chápu, jak kolega tady zmínil Dobšinou, že na hillclimb je to s chlazením bída. Byl jsem o víkendu na eccáku a cestou dolů jsem myslel, že ze 180 políbím svodidla a brzdy prskaly, jak prskavky (krátká lesní část, nahoru a dolů od křižovatky po obec)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS brzdy
https://www.ebcbrakeshop.co.uk/info-bra ... e=2.5&bhp=
Stačí si vybrat mají toho haldy...
Stačí si vybrat mají toho haldy...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
- Bydliště: Olomouc/Zlín
Re: MG ZS brzdy
no právě, proto se ptám! kupujete to z UK, nebo se to dá splašit i u nás?djmicho píše: ↑úte kvě 28, 2019 0:11https://www.ebcbrakeshop.co.uk/info-bra ... e=2.5&bhp=
Stačí si vybrat mají toho haldy...
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
- Bydliště: Olomouc/Zlín
Re: MG ZS brzdy
Na stránkách EBC píšou, že jsou desky do TRW třmenů, takže do OEM pasovat nebudou nebo musím koupit https://www.automobilovedily24.cz/trw/2185772 ?
Kotouče k tomu předpokládám tyto: https://www.automobilovedily24.cz/ate/9 ... gIJzPD_BwE správně?
Moc díky
Kotouče k tomu předpokládám tyto: https://www.automobilovedily24.cz/ate/9 ... gIJzPD_BwE správně?
Moc díky
Re: MG ZS brzdy
Třmeny byly na ZR 160 a ZS 180 stejné a jednoho typu. To, co jsi poslal odkaz, jsou menší třmeny na ostatní varianty s 262mm kotouči. Na to bacha, protože v katalozích to mají pomíchané.
Kotouče máš správně.
Kotouče máš správně.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: ned bře 03, 2019 17:02
- Bydliště: Olomouc/Zlín
Re: MG ZS brzdy
sákra to bych nikdy nepoznal, pošleš mi prosím ten správný? Já už bych ho objednával nebo bych žil dál v domnění, že mi budou ebc desky pasovat do třmenů z výroby ještě se chci zeptat, co dáváte dozadu? Nechci tam úplný šunt, ale prý v autě moc zadek roli nehraje. Sorry za záplavu otázek, v takto technických záležitostech kolem aut se nevyznám, z jedné stopy na dvě jsem přešel teprve nedávno.
Re: MG ZS brzdy
Nechápu.... co ti mám poslat? Ty chceš kupovat třmeny?
Já osobně bych dával na předek i zadek stejné desky. Ideálně i kotouče. U auta pro běžné ježdění je to relativně fuk, ale u sportovního auta je dobré dodržet nastavení výkonu na přední a zadní nápravu a to bude správně pouze tehdy, když bude stejný materiál. Tedy samozřejmě nebude to ideální, protože to nastavení je dělané na obyč matroš, ale myslím si že lepší, než dozadu dát něco slabého a tím pak mít přebržděný předek a nevyužitý potenciál zadních brzd. Nehledě na to, že o to víc se to bude při brždění stavět na čumák a při nájezdu do oblouku to bude mít dřív tendenci k přetáčení.
Prostě není pravda, že zadní brzdy nejsou podstatné. Proč asi mají všechny závodní speciály nastavitelný výkon na zadní brzdy, že?
Já osobně bych dával na předek i zadek stejné desky. Ideálně i kotouče. U auta pro běžné ježdění je to relativně fuk, ale u sportovního auta je dobré dodržet nastavení výkonu na přední a zadní nápravu a to bude správně pouze tehdy, když bude stejný materiál. Tedy samozřejmě nebude to ideální, protože to nastavení je dělané na obyč matroš, ale myslím si že lepší, než dozadu dát něco slabého a tím pak mít přebržděný předek a nevyužitý potenciál zadních brzd. Nehledě na to, že o to víc se to bude při brždění stavět na čumák a při nájezdu do oblouku to bude mít dřív tendenci k přetáčení.
Prostě není pravda, že zadní brzdy nejsou podstatné. Proč asi mají všechny závodní speciály nastavitelný výkon na zadní brzdy, že?