Info
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Info
Dopln si odkud jsi
Re: Info
Vítej
Piš zde cokoli a vždy se najde někdo, kdo poradí. Klidně si založ téma o svém autě a v něm pak konzultovat cokoli budeš potřebovat. Jak psal Lenham, když si doplníš bydliště, tak Tě můžeme případně doporučit k někomu znalému, kdo může pomoct i osobně
Piš zde cokoli a vždy se najde někdo, kdo poradí. Klidně si založ téma o svém autě a v něm pak konzultovat cokoli budeš potřebovat. Jak psal Lenham, když si doplníš bydliště, tak Tě můžeme případně doporučit k někomu znalému, kdo může pomoct i osobně
Re: Info
Trunda myslel doplnit profil takhle to zanikne ve vláknu jinak vítej mezi efkaři
Jaguar X-Type R.V. 2007 2.0D
Rover 75 R.V. 1999 1.8
Rolls Royce Silver Shadow II R.V. 1977
MGF MKI R.V. 1996 1.8 non VVC
EX: Jaguar XJ R.V. 2010 Model X351 8V 5.0 Litre
EX: Jaguar S-TYPE R.V. 1999 6V 3.0 Litre
Rover 75 R.V. 1999 1.8
Rolls Royce Silver Shadow II R.V. 1977
MGF MKI R.V. 1996 1.8 non VVC
EX: Jaguar XJ R.V. 2010 Model X351 8V 5.0 Litre
EX: Jaguar S-TYPE R.V. 1999 6V 3.0 Litre
Re: Info
Mám pocit, jestli jsme spolu už nemluvili....nemáš to zelené se světlou kůží...bylo na prodej levně, něco kolem 30tKč....... ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Info
No to jo ..... S takovými tlaky bys na dnešních pneumatikách jezdil po ráfcích. Na všech autech foukám kolem 2,5, protože fakt nepotřebuji vyhazovat pneumatiky kvůli tomu, že jsou odrané boky běhounu. Sic může být, že u MGF v tom bude nějaká alchymie.... ano, je to lehké auto, ale 2 bary to mi přijde opravdu směšné....
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob črc 14, 2012 0:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Info
Ja mam na 16kach 2.1 vpredu i vzadu a jsem spokojeny, jednou mi to v servisu foukli na 2.4 a to byla hruza
- - - MGF 1.8 2001 - - -
Re: Info
Ahoj
Mám v originál návodu 1,8 předek a 2,5 zadek u všech použitelných rozměrů. Ale návod je TF a nevím jestli se to liší.
Mám v originál návodu 1,8 předek a 2,5 zadek u všech použitelných rozměrů. Ale návod je TF a nevím jestli se to liší.
Re: Info
Tlaky nejsou směšné, jsou dané výrobcem
Pokud se stále používá pneu stejné konstrukce, není důvod je měnit.
Tlaky ovlivní komfort, přilnavost, ovladatelnost.
TF používalo vzadu vyšší tlaky.
Liší se i podle rozměru pneu - jiné jsou pro 16´.
I podle zemí kam se auto exportuje, u eFka byly tlaky pro předek pro 185/55 R15 od 1,65 do 1,8at...
Pokud se stále používá pneu stejné konstrukce, není důvod je měnit.
Tlaky ovlivní komfort, přilnavost, ovladatelnost.
TF používalo vzadu vyšší tlaky.
Liší se i podle rozměru pneu - jiné jsou pro 16´.
I podle zemí kam se auto exportuje, u eFka byly tlaky pro předek pro 185/55 R15 od 1,65 do 1,8at...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Info
Já už jsem důvěru v tlaky předepsané výrobcem ztratil dávno a respektuju je jako orientační/doporučené. Možná je to tím, co píše KDB, že dnešní pneu jsou jiné, než před 15-30 lety, proto předepsané tlaky nefungují tak dobře. Každopádně moje zkušenost je taková, že prakticky na všech autech hustím víc.
Například na ZT, když jsem dával tlak předepsaný výrobcem, vždy se mi sjížděly vzorky pneumatik od krajů, což je jasný projev podhuštěné pneumatiky. Vnitřky víc, ale to je zas dáno odklony u ZT. Místo předepsaných 2,2/2,2 foukám už dlouho cca 2,7/2,5 a pneumatiky se sjíždí krásně rovnoměrně. Stabilita super, o malinko klesla spotřeba, zhoršený komfort nepozoruju.
Co chci říct je, že pneumatiky jsou hotová alchymie a zaslouží si patřičnou pozornost. Od výběru té správné gumy (jeden výrobce/typ v jednom rozměru na jednom autě funguje super, zatímco to samé v malinko jiném rozměru na jiném autě je výrazně horší) až po to huštění (co předepisuje výrobce vs. co je optimální). Tlak pneumatik je dobré upravit i podle různých provozních podmínek (kdo jezdí třeba na okruh, tak ví).
Například na ZT, když jsem dával tlak předepsaný výrobcem, vždy se mi sjížděly vzorky pneumatik od krajů, což je jasný projev podhuštěné pneumatiky. Vnitřky víc, ale to je zas dáno odklony u ZT. Místo předepsaných 2,2/2,2 foukám už dlouho cca 2,7/2,5 a pneumatiky se sjíždí krásně rovnoměrně. Stabilita super, o malinko klesla spotřeba, zhoršený komfort nepozoruju.
Co chci říct je, že pneumatiky jsou hotová alchymie a zaslouží si patřičnou pozornost. Od výběru té správné gumy (jeden výrobce/typ v jednom rozměru na jednom autě funguje super, zatímco to samé v malinko jiném rozměru na jiném autě je výrazně horší) až po to huštění (co předepisuje výrobce vs. co je optimální). Tlak pneumatik je dobré upravit i podle různých provozních podmínek (kdo jezdí třeba na okruh, tak ví).