MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
193.856 km
STK a emise provedeny.... opět to ta Vjeruška zvládla Tentokrát tam prý byl jakýsi nerudný mechanik, který před tím na výšku neprotlačil velkou dodávku vraty do tunelu Na závěr si jen neodpustil poznámku ve smyslu, že nechápe, že s takovým autem jezdí ženská. Zřejmě mu to opět několikrát zdechlo.... no co, dneska už asi nikdo není zvyklej na lankovou spojku, lankovou škrtící klapku a odlehčený setrvačník
Každopádně v rámci přípravy jsem tedy vrátil originální katalyzátor a zapojit obě lambdy. Musím ale konstatovat, že jsem si téměř jistý tím, že ta jednotka je odladěná na ten sportovní kat, protože citelně to auto zdechlo. Mimochodem když jsem chtěl vymazat chyby a nechat načíst lambdu, tak se mi nedařilo připojit diagnostikou. A ejhle.... to mi vysvětluje to, proč dva roky zpět na Mini Race Day mi přestala chodit telemetrie přes diagnostiku. Myslel jsme, že šlusla diagnostika a ono ne. Vymontoval jsem ven jednotku (na ní je mimochodem fixou hromada nějakých textů, což bych odhadoval právě na poznámky z nějaké tunning dílny), pročistil jsem a promazal kontakty a po několikerém nasunutí konektoru, aby se kontakty ošoupaly, se diagnostika už chytla.
Pak jsem chtěl tedy zrevidovat výfuk. Koupil jsem těsnění mezi příruby a když už jsem viděl ty ohnilou příruby na zadním díle (na jinak téměř celonerezový Janspeed matlové dali ocelovou přírubu), tak jsem se hecnul a spáchal takovou kamarádskou rychloakci a podařilo se mi za jediný den zařídit výrobu 4 kusů nerezových přírub. Z 8mm nerezi vypálené dle výkresu, který mi spáchal Jenda.... krása. No a večer jsem výfuk vymontoval ven a donesk sousedovi, který mi to slíbil svařit argonem. Ale to už neklaplo... když to viděl, tak mi to odmítnul logicky svařit mimo chycení na autě. Jenže jak z toho ořezat původní přírubu pryč a spasovat to.... no prostě by to byla drbačka na celý den, tak jsem to vzdal. Nechal jsem tu ohnilou přírubu jen srovnat a očistit. Stejně tak jsem to chtěl udělat i na tom Clarius středovém díle. No... nakonec to bylo peklo právě s ním...
To plechové drnčení se nakonec ukázal jako problém na něm. Na zadním čele tlumiče prasknul plech kolem sváru trubky. Takže když se to zahřálo, tak se jakoby trubka i s tím svárem vysunula z tlumiče a ten tak měl vůli na té straně drnčet. Sranda byla to, že když jsem zastavil, tak se teploty rychle srovnaly a délky se srovnaly tak, že se to zas vytěsnilo. Takže to nebylo vidět. Až když se venku víc ochladilo a ten rozdíl se udělal větší, tak to bylo konečně vidět i po zastavení. Takže to mi soused obvařil dokola. No a já se tedy dal očistit tu zadní přírubu. No a samozřejmě, že na trubce za svárem k té přírubě to bylo už ohnilé tím, jak je to od sváru vypálené a jako naschvál se pod tou korozí udělala dirka durch.... super! No tak jsem asi dvě hodiny mým flusometem (myšleno svářečkou na plněný drát) tam od přírubu po zdravou část trubky nanášel nějaký materiál. Nejprve se to hezky propalovalo, ale nakonec se mi to celkem podařilo a po obroušení to nebylo ani tak moc hnusné Celý jsem to očistil a stříknul fajnovým zinkovým sprejem, který se mi osvědčil, že fakt zvládá vysoké teploty. Šedý sprej a na kotoučích to ještě neslezlo, což se mi zatím s žádnou žáruvzdornou barvou zatím nepodařilo dosáhnout, aby se nespálila
Takže smontováno, přetěsněno a výfuk je zas nechutně "tichý".... ještě že to zachraňuje ten Janspeed. Ve kterém se mimochodem rozpadá v těch koncových trubkách perforovaná vložka, pod kterou mají danou skelnou vatu, ale to fuk.... hlavně jak je to hezké zvenku
No a před STK jsem to nakonec hodil na zimní 16", protože jsem nechtěl dráždit na téměř limit sjetými letňáky na navíc o 5mm jiném ET, než je předepsáno.
Jo a tedy asi až na jaře musím nechat vyvařit ty prahy... ten pravý vzadu už je zdola durch a už mi začíná puchýřovatět barva na lemech. Zatím tedy v tom vnitřním oblouku, tak na jednom nejškaredším místě jsem to letmo vzal flexou dolů a stříknul bitumenem. Na jaře se tomu dá lepší péče.... sic auto bude barevně flekaté, tak co... je to dělník a hlavní je to, že mě to umí raketově zábavně doručit do práce
Kdyby někdo chtěl takovou přírubu, tak se mi ozvěte.
STK a emise provedeny.... opět to ta Vjeruška zvládla Tentokrát tam prý byl jakýsi nerudný mechanik, který před tím na výšku neprotlačil velkou dodávku vraty do tunelu Na závěr si jen neodpustil poznámku ve smyslu, že nechápe, že s takovým autem jezdí ženská. Zřejmě mu to opět několikrát zdechlo.... no co, dneska už asi nikdo není zvyklej na lankovou spojku, lankovou škrtící klapku a odlehčený setrvačník
Každopádně v rámci přípravy jsem tedy vrátil originální katalyzátor a zapojit obě lambdy. Musím ale konstatovat, že jsem si téměř jistý tím, že ta jednotka je odladěná na ten sportovní kat, protože citelně to auto zdechlo. Mimochodem když jsem chtěl vymazat chyby a nechat načíst lambdu, tak se mi nedařilo připojit diagnostikou. A ejhle.... to mi vysvětluje to, proč dva roky zpět na Mini Race Day mi přestala chodit telemetrie přes diagnostiku. Myslel jsme, že šlusla diagnostika a ono ne. Vymontoval jsem ven jednotku (na ní je mimochodem fixou hromada nějakých textů, což bych odhadoval právě na poznámky z nějaké tunning dílny), pročistil jsem a promazal kontakty a po několikerém nasunutí konektoru, aby se kontakty ošoupaly, se diagnostika už chytla.
Pak jsem chtěl tedy zrevidovat výfuk. Koupil jsem těsnění mezi příruby a když už jsem viděl ty ohnilou příruby na zadním díle (na jinak téměř celonerezový Janspeed matlové dali ocelovou přírubu), tak jsem se hecnul a spáchal takovou kamarádskou rychloakci a podařilo se mi za jediný den zařídit výrobu 4 kusů nerezových přírub. Z 8mm nerezi vypálené dle výkresu, který mi spáchal Jenda.... krása. No a večer jsem výfuk vymontoval ven a donesk sousedovi, který mi to slíbil svařit argonem. Ale to už neklaplo... když to viděl, tak mi to odmítnul logicky svařit mimo chycení na autě. Jenže jak z toho ořezat původní přírubu pryč a spasovat to.... no prostě by to byla drbačka na celý den, tak jsem to vzdal. Nechal jsem tu ohnilou přírubu jen srovnat a očistit. Stejně tak jsem to chtěl udělat i na tom Clarius středovém díle. No... nakonec to bylo peklo právě s ním...
To plechové drnčení se nakonec ukázal jako problém na něm. Na zadním čele tlumiče prasknul plech kolem sváru trubky. Takže když se to zahřálo, tak se jakoby trubka i s tím svárem vysunula z tlumiče a ten tak měl vůli na té straně drnčet. Sranda byla to, že když jsem zastavil, tak se teploty rychle srovnaly a délky se srovnaly tak, že se to zas vytěsnilo. Takže to nebylo vidět. Až když se venku víc ochladilo a ten rozdíl se udělal větší, tak to bylo konečně vidět i po zastavení. Takže to mi soused obvařil dokola. No a já se tedy dal očistit tu zadní přírubu. No a samozřejmě, že na trubce za svárem k té přírubě to bylo už ohnilé tím, jak je to od sváru vypálené a jako naschvál se pod tou korozí udělala dirka durch.... super! No tak jsem asi dvě hodiny mým flusometem (myšleno svářečkou na plněný drát) tam od přírubu po zdravou část trubky nanášel nějaký materiál. Nejprve se to hezky propalovalo, ale nakonec se mi to celkem podařilo a po obroušení to nebylo ani tak moc hnusné Celý jsem to očistil a stříknul fajnovým zinkovým sprejem, který se mi osvědčil, že fakt zvládá vysoké teploty. Šedý sprej a na kotoučích to ještě neslezlo, což se mi zatím s žádnou žáruvzdornou barvou zatím nepodařilo dosáhnout, aby se nespálila
Takže smontováno, přetěsněno a výfuk je zas nechutně "tichý".... ještě že to zachraňuje ten Janspeed. Ve kterém se mimochodem rozpadá v těch koncových trubkách perforovaná vložka, pod kterou mají danou skelnou vatu, ale to fuk.... hlavně jak je to hezké zvenku
No a před STK jsem to nakonec hodil na zimní 16", protože jsem nechtěl dráždit na téměř limit sjetými letňáky na navíc o 5mm jiném ET, než je předepsáno.
Jo a tedy asi až na jaře musím nechat vyvařit ty prahy... ten pravý vzadu už je zdola durch a už mi začíná puchýřovatět barva na lemech. Zatím tedy v tom vnitřním oblouku, tak na jednom nejškaredším místě jsem to letmo vzal flexou dolů a stříknul bitumenem. Na jaře se tomu dá lepší péče.... sic auto bude barevně flekaté, tak co... je to dělník a hlavní je to, že mě to umí raketově zábavně doručit do práce
Kdyby někdo chtěl takovou přírubu, tak se mi ozvěte.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
ta ruční čmáranice, to není výkres odemne
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Pche.... já se za to nestydím. Jsem psací potřebou na papír, kromě podpisu, psal poprvé po pár letech A že jsem dozajista urazil svého profesora na deskriptivu, který mi dal zápočet, to je mi celkem buřt.... za mě je důležitý výsledek
Klidně sem postnu i tvůj výkres.... coooo?
Klidně sem postnu i tvůj výkres.... coooo?
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
odemne jsi chtěl jen data na vypalovačku takže raději nedávej
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Já bych ti to udělal přesně podle toho obrázku
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jojo, někdo to tam kdysi nahrnul na něco, vytáhl ven a překitoval tunou kitu. Věděl jsem, že to tam bylo načaté, ale udělal jsem chybu, že jsem do toho hrábnul. Široko daleko autoklempíři dlabou na to dělat vyvařování, tak jsem byl nucen se do toho pustit sám. Mám ale bídně času, tak už to mám tři týdny na špalkách, už to mám v základu a musím se pustit do tmelu… jako na estetiku peču.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Pěkna prace no mě furt čekají ty zadní lemy.. co jsem zjišťoval tak za 12 tisíc mi to udělají kousek ode mě i s lakem ovšem to jsem zjišťoval před půl rokem tak kdo ví jak teď
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Koukám, asi měsíc jsem to měl na špalkách..... hrůza, ale s výsledkem jsem nakonec vcelku spokojený a jako ono mě to možná ve finále aj trošku bavilo Ale tak postupně....
Celej průšvih toho prahu byl v tom, že to kdysi někdo celé shrnul dovnitř a pak to bylo opravené dost prasácky tunou kitu. Jako nevím, ale jestli je někdo spokojený se svou prací v případě, že ty zmuchlané plechy jen navařením bodů a reverzním kladivem vytáhne ven a pak už se mu nechce to buď rozbodovat, polámané plechy vyvařit, nebo tomu aspoň pověnovat o hodinu víc s kladívkem a trošku to vyklepat tak, ať se tam nemusí rvát tuna kitu.... jo, vydrželo to několik let, ale už celkem dost brzy to začlo reznout, bylo to i tak hnusné a křivé, neseděl tam na tom ten plastovej práh.... prostě fušařina hrozná.
Na to, že jsem laik, jsem tomu dal o stupeň lepší péči. Ano, správně by to chtělo rozbodovat celou tu spodní linii, vyndat sedačku, koberec a vybouchat podlahu a ten spodek zpět do rovna. Ale to už by na mě bylo opravdu moc a takto na první takovou akci jsem se tak hluboko pouštět nechtěl. Navíc ta podlaha nebyla nijak dramaticky strukturálně poškozená a ve finále to tak byla jen estetika. Tedy zdola jsem jen obrousil spodní lem prahu, natřel odrezovačem, zbavil tuny tmelu, co tam někdo na*ral a co šlo, to jsem kladivem srovnal. Ošetřil zinkovou základovkou, přemáznul elastickým tmelem, případně mezery ještě doklepnul a dal tomu nějakou vrstvu protiabrazivního plastového nástřiku od Dinitrolu a pak nějaké povrchovky.
Vnější plech prahu jsme tedy vyvařili na tupo, ale tedy bez ohýbačky to byl boj ten plech slušně vyrobit. A tedy asi si pod stromeček budu přát nějakou sadu kladívek, protože těmi běžnými hebly to se fakt nedá. Ale šlo celkem o prd, protože to je stejně schované za plastovým prahem.
Důležité bylo co nejlépe do roviny vrátit tu horní linii, aby na ni sedl plastový nárazník plochou, kterou se na to lepí. Nechtěl jsem to vyvařovat víc nahoru do pohledové části a bohužel až tam to bylo historicky zprohýbané a dodělané tmelem, takže se to ladilo špatně. Ale ve finále jsem tam sám moc kitu použít nemusel, tak to ostuda není.
Co bylo dramatické peklo a co je obecně supr "dědictví" na tomhle autě je to, že tyhle opravované části auta a to včetně dveří kufru, jsou lakované vodou ředitelnými barvami. A to je vám fakt mega zlo! Protože jak to někde probrousíte a dáte na to cokoli syntetického, tak se to zkrabatí a nafoukne. A ani za nic se nedá docílit toho, aby v přechodu se toto nestalo. Ani stokrát stříknout plničem a přebrousit nepomáhalo. Ani zkusit na to dát vrstvičku něčeho epoxidového. Snad jedině to přetáhnout do ztracena kitem, ale to bych tam dělal to, co jsem nechtěl. Prostě děs.... ale když už mě to nekonečné opětovné přebrušování plniče přestalo bavit, tak jsem to dal do barvy.a laku a výsledek není žádná ostuda. Snažil jsem se udělat rozstřiky, ale ty jsem ještě nerozbrousil, tak nevím jak se je podaří zamaskovat, protože na ten přechod už jsem pro rozlití laku ředidlo nepoužil.
Jo a opravil jsem opět vykvašený levý roh nad sklem před šoférem a odbrousil jsem i rez kolem děr pro uchycení nerez lišty na prahu. A nakonec jsem i mírně poopravil konec prahu u zadního lemu, který jsme dělali před 4mi roky tak, aby se tam nalepil práh tak, jak tam patří a přitom na jaře nekoukal, že už tam zas něco prolézá. Sic asi budu muset vyměnit přední blatníky a kvůli tomu to asi budu muset odlepit. Ale třeba ne celé....
No, takže pro letos to je. Potřeboval jsem tedy řešit spíš díru v prahu na opačné straně, ale nakonec tu to bylo asi urgentnější a aktuálně je to snad ve stavu, kdy to po nalepení prahu vypadá téměř luxusně na to, jak je zbytek auta otloukánek Ve finále jsem pak auto pořádně umyl od prachu z toho nekonečného broušení všeho možného a aplikoval rychlovosk SEALANT SO.02, který mě fakt mile překvapil svou snadnou aplikací a opravdu silným efektem se zatím slibnou trvanlivostí. Samozřejmě i uvnitř jsem to musel od prachu vypucovat a dokonce jsem očistil hnusně zaprasené plasty v zadní půlce auta, k čemuž jsem se nedostal za celých pět let.
A na závěr.... roky jsem fňukal a nevěděl jak tam zpět nalepit ten zpropadenej plastovej práh. Zkoušel jsem na kouscích všelijaké různé pásky, které ale neměly buď dostatečnou výšku, nebo se nechytly na hrubší plastový povrch. A celkem náhodně jsem se o tom bavil s kolegou v práci, že by to chtělo nějakou fakt dobře lepící a tlustou pásku a on mě navedl celkem běžně dostupnou 3M pásku od Scotch remauh.cz/lepici-paska-oboustranna-19mm-x-1-5m-extra-silna-3m-scotch-P/ , která pro tento účel funguje naprosto skvěle a i přes to, že ta linie pro nalepení je dost křivá a místy to nešlo dotlačit ani přes různě zapření o zeď, tak to chytlo a drží velice slibně Mám z toho radost, protože mě neskutečně iritovalo to, jak ten plast byl svěšenej a odchlíplej a ostuda.....
Takže už zas jezdím do práce raketkou, dost nezvyk po měsíci přesednout z dvouapůl tunového automatu Opět jezdím do práce vyklepanej, naklepanej, vyhučenej, nasmrádlej, unavenej, ale s takovým úsměvem
Celej průšvih toho prahu byl v tom, že to kdysi někdo celé shrnul dovnitř a pak to bylo opravené dost prasácky tunou kitu. Jako nevím, ale jestli je někdo spokojený se svou prací v případě, že ty zmuchlané plechy jen navařením bodů a reverzním kladivem vytáhne ven a pak už se mu nechce to buď rozbodovat, polámané plechy vyvařit, nebo tomu aspoň pověnovat o hodinu víc s kladívkem a trošku to vyklepat tak, ať se tam nemusí rvát tuna kitu.... jo, vydrželo to několik let, ale už celkem dost brzy to začlo reznout, bylo to i tak hnusné a křivé, neseděl tam na tom ten plastovej práh.... prostě fušařina hrozná.
Na to, že jsem laik, jsem tomu dal o stupeň lepší péči. Ano, správně by to chtělo rozbodovat celou tu spodní linii, vyndat sedačku, koberec a vybouchat podlahu a ten spodek zpět do rovna. Ale to už by na mě bylo opravdu moc a takto na první takovou akci jsem se tak hluboko pouštět nechtěl. Navíc ta podlaha nebyla nijak dramaticky strukturálně poškozená a ve finále to tak byla jen estetika. Tedy zdola jsem jen obrousil spodní lem prahu, natřel odrezovačem, zbavil tuny tmelu, co tam někdo na*ral a co šlo, to jsem kladivem srovnal. Ošetřil zinkovou základovkou, přemáznul elastickým tmelem, případně mezery ještě doklepnul a dal tomu nějakou vrstvu protiabrazivního plastového nástřiku od Dinitrolu a pak nějaké povrchovky.
Vnější plech prahu jsme tedy vyvařili na tupo, ale tedy bez ohýbačky to byl boj ten plech slušně vyrobit. A tedy asi si pod stromeček budu přát nějakou sadu kladívek, protože těmi běžnými hebly to se fakt nedá. Ale šlo celkem o prd, protože to je stejně schované za plastovým prahem.
Důležité bylo co nejlépe do roviny vrátit tu horní linii, aby na ni sedl plastový nárazník plochou, kterou se na to lepí. Nechtěl jsem to vyvařovat víc nahoru do pohledové části a bohužel až tam to bylo historicky zprohýbané a dodělané tmelem, takže se to ladilo špatně. Ale ve finále jsem tam sám moc kitu použít nemusel, tak to ostuda není.
Co bylo dramatické peklo a co je obecně supr "dědictví" na tomhle autě je to, že tyhle opravované části auta a to včetně dveří kufru, jsou lakované vodou ředitelnými barvami. A to je vám fakt mega zlo! Protože jak to někde probrousíte a dáte na to cokoli syntetického, tak se to zkrabatí a nafoukne. A ani za nic se nedá docílit toho, aby v přechodu se toto nestalo. Ani stokrát stříknout plničem a přebrousit nepomáhalo. Ani zkusit na to dát vrstvičku něčeho epoxidového. Snad jedině to přetáhnout do ztracena kitem, ale to bych tam dělal to, co jsem nechtěl. Prostě děs.... ale když už mě to nekonečné opětovné přebrušování plniče přestalo bavit, tak jsem to dal do barvy.a laku a výsledek není žádná ostuda. Snažil jsem se udělat rozstřiky, ale ty jsem ještě nerozbrousil, tak nevím jak se je podaří zamaskovat, protože na ten přechod už jsem pro rozlití laku ředidlo nepoužil.
Jo a opravil jsem opět vykvašený levý roh nad sklem před šoférem a odbrousil jsem i rez kolem děr pro uchycení nerez lišty na prahu. A nakonec jsem i mírně poopravil konec prahu u zadního lemu, který jsme dělali před 4mi roky tak, aby se tam nalepil práh tak, jak tam patří a přitom na jaře nekoukal, že už tam zas něco prolézá. Sic asi budu muset vyměnit přední blatníky a kvůli tomu to asi budu muset odlepit. Ale třeba ne celé....
No, takže pro letos to je. Potřeboval jsem tedy řešit spíš díru v prahu na opačné straně, ale nakonec tu to bylo asi urgentnější a aktuálně je to snad ve stavu, kdy to po nalepení prahu vypadá téměř luxusně na to, jak je zbytek auta otloukánek Ve finále jsem pak auto pořádně umyl od prachu z toho nekonečného broušení všeho možného a aplikoval rychlovosk SEALANT SO.02, který mě fakt mile překvapil svou snadnou aplikací a opravdu silným efektem se zatím slibnou trvanlivostí. Samozřejmě i uvnitř jsem to musel od prachu vypucovat a dokonce jsem očistil hnusně zaprasené plasty v zadní půlce auta, k čemuž jsem se nedostal za celých pět let.
A na závěr.... roky jsem fňukal a nevěděl jak tam zpět nalepit ten zpropadenej plastovej práh. Zkoušel jsem na kouscích všelijaké různé pásky, které ale neměly buď dostatečnou výšku, nebo se nechytly na hrubší plastový povrch. A celkem náhodně jsem se o tom bavil s kolegou v práci, že by to chtělo nějakou fakt dobře lepící a tlustou pásku a on mě navedl celkem běžně dostupnou 3M pásku od Scotch remauh.cz/lepici-paska-oboustranna-19mm-x-1-5m-extra-silna-3m-scotch-P/ , která pro tento účel funguje naprosto skvěle a i přes to, že ta linie pro nalepení je dost křivá a místy to nešlo dotlačit ani přes různě zapření o zeď, tak to chytlo a drží velice slibně Mám z toho radost, protože mě neskutečně iritovalo to, jak ten plast byl svěšenej a odchlíplej a ostuda.....
Takže už zas jezdím do práce raketkou, dost nezvyk po měsíci přesednout z dvouapůl tunového automatu Opět jezdím do práce vyklepanej, naklepanej, vyhučenej, nasmrádlej, unavenej, ale s takovým úsměvem
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Pekne, a myslim ze v ramci moznosti vic nez adekvatni.
A ja uz navic aspon vim, jak se cesky rika slide hammeru
A ja uz navic aspon vim, jak se cesky rika slide hammeru
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jo, já tohle auto pojal jako možnost se v některých těchto věcech zdokonalit, protože pak na těch starších kouscích si holt budu asi muset taky makat sám. A tu o nějaký top výsledek dlouho nejde. To auto jsem koupil na dojíždění do práce a už tehdy to byla kosmeticky katastrofa i přes to, že to takto na fotkách nevypadá zle. Dával jsem mu životnost pět let a pak že ho rozeberu. Pět let za námi a pořád to není ve stavu hodném zavržení, tak jedem asi do další pětiletky Navíc..... čím víc kolem sebe pozoruju nová auta, co si kupují kolegové a sousedé, tak víc a víc vím, že to není něco pro moji cestu do práce.
Tohle auto totiž krom benzínu a oleje skoro nic nechce. Tu po těch polních cestách denně potkávám zajíce a jinou havěť a s tímhle autem vím, že nemusím přibržďovat Díry co to vymete a jede dál..... A vůbec fakt mizerný povrch silniček, kde se podvozek ani na moment nezastaví. To vše navíc zcela běžně permanentní brzda, plyn a omezovač Kdo to v dnešní době má?
V práci kupují služební Hnůjdaje. Já tedy naštěstí přiděleného nemám, protože nejezdím k zákazníkům. A tak ze srandy jim říkám, že i kdyby je to napadlo mi jako že udělat "radost", tak ať na to zapomenou, pokud to nebude i30N .... to bych asi snesl. Jo, asi by se mi to líbilo, nudné auto to asi nebude, ale naprosto nevěřím tomu, že by to přežilo měsíc mého stylu jízdy po těchto polních cestách. Nehledě na to jezdit s tím permanentně připosraný z toho, že z příkopy vyskočí zajíc? Bych to měl permanentně v servisu na výměnu nárazníku. A pořídit si to jak tu ZRo až budou ceny lidové, tak tahle auta budou shnilá na prach, motor vydřenej, turbo v kelu, vstřikování na výměnu, podvozek shnilej a karoserie stejně tak. Takže vlastně nereálné si něco takového pořídit. Nakonec já to tu vídám.... borec v Nku možná jak najede na vyžehlenou silnici, tak to tam kropí, ale jak ho tu občas dojedu na místní komunikaci, tak s tím jede jak s hnojem, bo má bobky, že mu zdechne adaptivní tlumič.
Tedy zpět na zem.... další rok poléčím další korozi. Než takto obkroužím auto dokola, tak tu ten práh by snad mohl vydržet Zjistil jsem, který ze dvou odstínů dle kódu barvy je můj a asi bych se nebál nové blatníky místo stávajících hrůz si nalakovat doma sám. Zdola postupně také obejít podlahu a tak jako jsem zrevidoval teď kus, tak pokračovat. Největší téma je podvozek, kde ty původní tlumiče už jsou asi fakt smutné. Přemýšlím, že na Kupéčku asi mám daný předek ze ZRa, tak bych to mohl zkusit přehodit, jestli nebude v lepší kondici. Ale buď koupím tlumiče co mají na Rimmerech s označením Sport na R25, nebo zariskuji a koupím nějaký stavitelný set. Ale něco, co bude rozebíratelné a repasovatelné. Tedy i s případnou možností zvolit jiný olej a přenastavit. Kdybych věděl, že takový podvozek nebude ke vzteku a bude dál pět let fungovat, tak ty peníze do toho dám. Ale babo raď.....
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
cca nevím kolik kilometrů ..... 200.000?
Jo, tak jako asi to hučelo už nějakých pár let, protože to vypadalo, že to pravé přední ložisko tam snad bylo originální Samo že vazelína už moc jako vazelína nevypadal a sic to nebylo v kroužcích vyhopkané, v poslední době už ten hluk byl neakceptovatelný. Tak jsem ho dnes vyměnil.
No, měl jsem ambice na rychlejší postup a popravdě nezastavil jsem se ani na chvilku, tak ani kosa mi nebyla. Ale byla to pakárna. Samo že dolní čep ramene do těhlice vybouchat stálo něco sil a času. Pak segerovka jistící ložisko byla luxusně zahnilá, jedno očko se rozpadlo, takře mrtě času nahřívání, poklepávání a prolévání povolovacím olejem. Bohužel lis nemám dokončený - chybí mu dokoupit pružiny a nemám dostatek různého železiva na podkládání, takže to taky moc luxus nebyl, ale pravda, že posloužil. Na ničem fatálním jsem se nezasekl krom momentu, kdy jsem si vůl z asi 30 cm nechal spadnout tak 15 kg železo na palec u nohy.... au! Bolí!
Na nějaké odrezování jsem se tentokrát vykašlal. S bolavým palcem jsem na to neměl náladu a co jako.... je to super rychlý dailyna, pole nepole, zajíc nezajíc, srnka nesrnka.... takže jen namazat šrouby měděnou pastou, ať se to dá příště rozdělat a smontovat.
Suproška - jsem naštvanej, protože teď zase slyším, jak mi kdesi profukuje těsnění ve dveřích .... ale to hnusné hučení je fuč
K tomu jsem tedy ještě vyměnil i odporové pole, kde mi samozřejmě odešel první stupeň ventilátoru. Taková spotřební blbost, že?
Co mi ale nedělá radost je to, že mi asi mizí brzdovka. Začala mi problikávat kontrolka, že málo kapaliny. Jako že moc se mi nezdál brzdový válec a buben posilovače, že by jakýsi vlhký. Tak jsem to tudle očistil, ať je to suché a dolil kapalinu, no a dneska už to zase na mě začalo blikat zase. Ale kolem válce sucho.... tož dolil jsem víc a uvidím. Ale to se mi nelíbí..... vůbec. Buď to teče vysloveně do bubnu posilovače, nebo někde sákne nějaký třmen, ale teď na to kurňajs není období to zkoumat ...... uvidíme. Brzdovej válec, potažmo ten buben bych měnit nechtěl. Mám sice komplet druhej, ale z VI a tam to má trošku jinak natočené příruby na válci. By se to muselo předělat..... grrrr.... leda bych to rovnou spojil s tou implementací mechanickéh omezovače brzdného tlaku, co tam chci dát, abych s tím mohl jezdit bez ABS na okruhu.... hmmmm.....
Tož tak, ať tu řeč nevázne....
Jo, tak jako asi to hučelo už nějakých pár let, protože to vypadalo, že to pravé přední ložisko tam snad bylo originální Samo že vazelína už moc jako vazelína nevypadal a sic to nebylo v kroužcích vyhopkané, v poslední době už ten hluk byl neakceptovatelný. Tak jsem ho dnes vyměnil.
No, měl jsem ambice na rychlejší postup a popravdě nezastavil jsem se ani na chvilku, tak ani kosa mi nebyla. Ale byla to pakárna. Samo že dolní čep ramene do těhlice vybouchat stálo něco sil a času. Pak segerovka jistící ložisko byla luxusně zahnilá, jedno očko se rozpadlo, takře mrtě času nahřívání, poklepávání a prolévání povolovacím olejem. Bohužel lis nemám dokončený - chybí mu dokoupit pružiny a nemám dostatek různého železiva na podkládání, takže to taky moc luxus nebyl, ale pravda, že posloužil. Na ničem fatálním jsem se nezasekl krom momentu, kdy jsem si vůl z asi 30 cm nechal spadnout tak 15 kg železo na palec u nohy.... au! Bolí!
Na nějaké odrezování jsem se tentokrát vykašlal. S bolavým palcem jsem na to neměl náladu a co jako.... je to super rychlý dailyna, pole nepole, zajíc nezajíc, srnka nesrnka.... takže jen namazat šrouby měděnou pastou, ať se to dá příště rozdělat a smontovat.
Suproška - jsem naštvanej, protože teď zase slyším, jak mi kdesi profukuje těsnění ve dveřích .... ale to hnusné hučení je fuč
K tomu jsem tedy ještě vyměnil i odporové pole, kde mi samozřejmě odešel první stupeň ventilátoru. Taková spotřební blbost, že?
Co mi ale nedělá radost je to, že mi asi mizí brzdovka. Začala mi problikávat kontrolka, že málo kapaliny. Jako že moc se mi nezdál brzdový válec a buben posilovače, že by jakýsi vlhký. Tak jsem to tudle očistil, ať je to suché a dolil kapalinu, no a dneska už to zase na mě začalo blikat zase. Ale kolem válce sucho.... tož dolil jsem víc a uvidím. Ale to se mi nelíbí..... vůbec. Buď to teče vysloveně do bubnu posilovače, nebo někde sákne nějaký třmen, ale teď na to kurňajs není období to zkoumat ...... uvidíme. Brzdovej válec, potažmo ten buben bych měnit nechtěl. Mám sice komplet druhej, ale z VI a tam to má trošku jinak natočené příruby na válci. By se to muselo předělat..... grrrr.... leda bych to rovnou spojil s tou implementací mechanickéh omezovače brzdného tlaku, co tam chci dát, abych s tím mohl jezdit bez ABS na okruhu.... hmmmm.....
Tož tak, ať tu řeč nevázne....
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
A nemáš zhnilou nějakou trubku?
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Mám pocit, že jsou měněné, ale možná že ne…