Palubní počítač

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Fujitsu » pát dub 17, 2009 18:54

Ach ty Trundo.... jednou si se svezl, a už ti to nedá spát a pořád hledáš nějakou záminku 8) .
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Trunda » pát dub 17, 2009 19:27

Hehehe :-) No, to ani neni tak o tom ze jsem se svezl... spis, ze proste vidim ten rozdil mezi 416kou a 75kou co se tyka pohodli pri rizeni... a ja mam fakt hruzu z toho, ze bych s ni mel treba co 14 dni jezdit takovou streku... uz jsem nekolikrat jel hodne dlouhe vzdalenosti a mam zkusenost, ze cim horsi auto, tim v mnohem horsim stavu se z neho vypotacim....
Stejne v tom ale nemam jeste jasno.... az budu mit praci jistou, zabydlim se a nejak si usporadam zivot, tak pak budu schopny posoudit, jakou cestou se vydat se ctyrkolym milackem ;-) Jo a taky mozna ze kdybych si poridil zenskou, tak bych pak treba prestal vymyslet kraviny s autem.... priznam se, ze pravdepodobne ted mam auto jako dudlik :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Tommi_82 » pát dub 17, 2009 20:42

:D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 13:34
Bydliště: Upice

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Eny45 » sob dub 18, 2009 10:21

Hele já si zase říkám, že když se mi podařilo sehnat 45ku v tak skvělém stavu, i dkyž měla najeto 109 a teď má 135. Tak bych těžko scháněl i tu 75ku v tak skvělém stavu. a ty máš labutku taky zachovalou.
a to pohodlí jak ty říkáš nebude zas tak velkej rozdíl. Spíš je to estetické pohodlí, že máš kolem sebe utulnějc a víc tam zapadneš. Ale i tak už 400ka je plavba a né jízda :) Dyt to má značně lepší podvozek než Oktavia Tour.


Jinak k tématu, do práce to mám 5km, a klasickou jízdou si to veme 0,3 litru. A 0,3 zas domu. Tak sem to dneska celou jízdu sledoval. A přičetlo mi to jen 0,1 :) přišel jsem nato, že můžu 50% cesty jet na neutrál, a vyjde mě to líp než jet na čtyřku po ěmstě a brzdit motorem před kruháčema.
Jinak v 30km/h si neutrál bere 5na100. Ale v 60ti už si bere jen 2,5... A to ten průměr pak leze pěkně dolu.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Tommi_82 » sob dub 18, 2009 11:28

Tak pěkně študuj a pak budeš na nějakým sraze vyučovat ekonomickou jízdu. :-D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Trunda » sob dub 18, 2009 12:41

Vy jste fakt srandisti! :-D Ty abys Eny pri sledovani spotreby nesejmul nejakou babku na prechodu ;-)

Ty jo Eny, ty teda ale s tim moc nejezdis... ja za ty necele tri roky mam najeto pres 50000 km! Jako ona Labutka jezdi dobre a podvozek je supr, ale jde o to, ze to auto je velmi slabe odhlucnene a vsude strasne profukuje... uz jen tohle dost ubira z komfortu....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Fujitsu » sob dub 18, 2009 14:50

Trundo, tak každej neshání práci po celé republice, a nemá příbuzné v Anglii ;).

Jinak s tím hlukem v kabině, to je další fáze úprav... 8) .
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 13:34
Bydliště: Upice

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Eny45 » pon dub 20, 2009 15:37

Tak do práce to nemám 5 km, ale slabé 3. Takže i když se hodně snažím a kus jedu i na neutrál tak stejně jezdím do práce a z práce za 9 na sto.
Jinak dost se teď mluví o aerodinamice, a jejím snižování. a tím samozřejmě snižování spotřeby. jednou z hlavních věcí, na kterou se při tvorbě auta zaměřujou, je i hladkost podvozku. tak aby vzduch pod autem prošel a nebrzdil auto. Tak mě napadlo že třeba já u 45ky mám zadní blatnik asi 25cm od auta, v podstatě je dutej a zespodu do něj strčím i havu :mrgreen: jednou se tam ztratila i kočka :) Tam to musí dělat pěknej vzdušnej vejr. No motor je zespod zakrytej asi do 1/3, ale tam zas musí proudit vzduch, kterej nalétne dovnitř přední maskou. každopádně když jen vzorek kol dokáže udělat +- 0,3l na sto (dle posledních testu časopis TEST) tak podvozek může do spotřeby taky promluvit.
Takže odhlučnujte :) a já si pudu vlést pod auto. Tam zjistím že s tím stejně nic neudělám :) Ale at máme o čem psát.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Trunda » pon dub 20, 2009 18:48

Tak to je ulet Eny :-D Ty z toho takhle za chvilku budes mit Batmobil :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

bajticzek
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 13, 2008 8:46
Bydliště: Mohelnice - okr. Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od bajticzek » ned dub 26, 2009 17:23

Zdravím pánové, téma palubního počítače mě zaujalo již před delší dobou a teď se z dlouhé chvíle zamýšlím nad tím, jestli bych měl chuť si jej zkonstruovat celý komplet sám. S mikroprocesory mám docela dost zkušeností - proto bych si rád udělal sám všechno od píky. Mám 25ku v benzínu - 1.4 r.v. 2000. Potřeboval bych od Vás informaci, jak zjistím, jaký typ vstřiků konkrétně mám.

Pokud by se mi do toho chtělo, očekávejte zde v nejbližších dnech - týdnech nějaké informace ohledně mého postupu v programování a kompletaci mého vlastního PP.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Fujitsu » ned dub 26, 2009 20:56

Ahoj, co se týká vstřiků, tak ty by měli mít všechny K-series stejný.... zjistíš to v autodatech, možná je to i v Rave, už si to přesně nepamatuju, odkud jsem to vytáhnul...ale i kdyby byly jiný, tak zásadní rozdíl v průtoku tam nebude, takže když si uděláš pográmek s nastavitelnou hodnotou vstřiku (to vřele doporučuju už kuli přesné kalibraci, protože každý auto má ty vstřiky jinak "opotřebený") a použiješ moji hodnotu průtoku, bude ti to sedět.

Jinak pokud si chceš udělat všechno sám, přesně podle sebe a nevyužít našeho odzkoušeného řešení, proč ne...fandím ti a jsem zvědavej na výsledek!
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

kwana
Příspěvky: 2
Registrován: sob dub 18, 2009 0:09
Bydliště: Litovel

Re: Palubní počítač

Příspěvek od kwana » úte dub 28, 2009 21:40

Tak jak tak na tohle tema koukam tak se mi myslenka vlastnorucne vyrobeneho (aspon z casti:) PP zacina zamlouvat:) Nemate nekdo konstanty pro Rovera 25 resp. motor 1.4 76kW, abych to nemusel merit, nebo se to zmerit musi stejne?
Rover 25 1.4 16V 76kW... zatim jezdi... :)

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Fujitsu » stř dub 29, 2009 11:21

Viz příspěvek nad tím tvým.... mělo by to být shodné, jak motor, tak převodovka.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

kwana
Příspěvky: 2
Registrován: sob dub 18, 2009 0:09
Bydliště: Litovel

Re: Palubní počítač

Příspěvek od kwana » stř dub 29, 2009 11:35

a jo... jsem slepej:)
Rover 25 1.4 16V 76kW... zatim jezdi... :)

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Palubní počítač

Příspěvek od Hombre » pon kvě 04, 2009 16:10

Ahoj všichni, tak se po dlouhé době přidávám k ostatním, co mají palubní počítač, jelikož se mi ho dnes konečně podařilo namontovat. Taky jsem upravil podsvětlení přístrojů aby svítilo bíle a ručičky oranžově.Tak posílám nějaké fotky, pokud je budu umět vložit. Poznatky napíšu jindy, ještě jsem moc neujel, ale funguje to parádně. Ještě jednou tedy děkuji Fujimu, za celou tuto akci.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět