Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Uživatelský avatar
Morte
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 01, 2009 14:11
Bydliště: BRNO

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Morte » čtv čer 11, 2009 16:17

obávám se, že ručka brzdí zadek i u zadokolek... :twisted:

k tomu cukání- co třeba vymlácenej/ný silentblok/y?
Obrázek
Rover 825TD

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od tobias » čtv čer 11, 2009 16:29

Mort: Dobrej nápad, ted sem měnil spodní silenblok a nenapadlo mě vyzkouset, jestli to porad tak cuka, protoze jezdim tak, aby to cukat nemuselo :) Ale urcite to vyzkousim a dam vedet. Byl uplne urvanej, tak je mozny, ze to je tim. Tece tam na nej olej z motoru snad u kazdyho Tička, tak ho to narusuje.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Roman620ti » čtv čer 11, 2009 16:48

Austin - No vstřiky jsem podezříval jako první, celou dobu so mám stříbrného tam leju nějakej sajrajt na čištění palivového systému a vstřiků, zkoušel jsem aj brát benzín na kvalitních benzínkách a zatím to dělá furt. Červenej mi to naštěstí nedělá a raději jsem s ním vždy jezdil do kvalitních benzínek. Tak doufám, že toi nezačne dělat taky, protže po přesednutí si připadám jak v novém autě, to je prostě radost :P
tŘEBA JIM TO ČIŠTĚNÍ NEPOMŮŽE A CHTĚLO BY TO DÁT NOVÉ, JENŽE TO BY JSME ASI NEZAPLATILI :-D

Tobiáš - ten silenblok Ti určo hodně pomůže, mě teda určitě pomohl, ale silver stejně lehounce přicukává. Schválně jsem se na to ptal spolucestujících a ty to nezaznamenali, alůe já to tam cítím.

Seba - Hele to můžu vyzkoušet na červeným. Měřiš to tak, že zvedneš heverem předek, zařadíš 1čku s nenastartovaným motorem a začneš rukou hejbat za kolo, čili jako by jelo kolo do předu a do zadu? Mám pocit, že tam vůle je a asi to bude normální, ale možná si to pletu, každopádně to můžu u červeného vyzkoušet a budeme vědět, že tím to třeba nebude...

Tommi - kdyby jsi jen věděl, pod čím sem musel bejt celej nalezlej a ještě to stálo na blátě v dešti před garáží. :D Musíš jen doufat, to je pak ta správná mr*dárna :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » čtv čer 11, 2009 21:38

Tak to tim asi fakt nebude.Mě se to hejbe no dopředu a dozadu a o dost.Myslel sem že by se to mělo pootacet min.Zrejme to bude tema silenblokama to je pravda to by taky odpovidalo.Musime to nějak zjistit at muzu jezdit agresivnějš..:) Dnes mi opet dosel benzin kdyz sem zaparkoval v kopci :D :D :D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Roman620ti » čtv čer 11, 2009 21:45

No silenblok sem měnil, a je to tam stejně znát, ale o dost méně... Ta spodní kost byla mrtvá a motorem šlo rukou hejbat. U mě to způsobilo asi to, že jsem auto kupoval po idiotech a mělo ten vadnej podtlak turba a tím trháním motoru to vytrhalo oba silenbloky. Na převovce je snad dobrej, tam neni moc dobře vidět. S tím benzínem to je blbý, jestli máš ještě plnej kat, tak se tímhle může poškodit. Aspoň to tak všude uvaděj. Mě došlo palivo jednou, poznalo se to tak, že od 4000ot to prostě přstalo táhnout, nebylo to ono a po chvíli už sem věděl proč :lol: Přitom u R600 je rezerva víc než velká, dá se na to ujet ještě hodně km
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » čtv čer 11, 2009 22:12

Kat je dobrej(byl):-Dto mě nezajímá:):-DI když ho je škoda:) Píšou to v příručce, vím.Taky mám i origo kožené desky-:-D To cukani nevim ja proverim poloosy vy zbytek:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Morte
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 01, 2009 14:11
Bydliště: BRNO

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Morte » pon čer 15, 2009 10:09

o ten kat bych se tolik nebál, určitě by se to nemělo praktikovat nijak častějc (vyjíždění do sucha a třeba starty bez startéru), ale on taky něco vydrží...o co bych se bál s prázdnou nádrží spíš, je palivový čerpadlo... :wink:

ps: kat je akorát naobtíž...člověk se pak bojí startovat bez startéru a dusí to poníky... :lol:
Obrázek
Rover 825TD

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » pon čer 15, 2009 12:11

S tím čerpadlem máš pravdu.Kat pujde ven, dnes navrhnu mezidíl a dam sem vykres kdyby někdo chtěl taky na 620Ti :-D Pak ještě novej filtr a cesta bude volná:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Roman620ti » pon čer 15, 2009 15:44

Nonevím, odsobně bych tam nechal seriové potrubí s katem. Když to porovnám, tak se mi s tím jezdí lépe, než tím lazeným bez katu a stře´dáku. Sice zvuk hezkej, ale po delší trase je to znát v hluku v kabinbě...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Morte
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 01, 2009 14:11
Bydliště: BRNO

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Morte » pon čer 15, 2009 15:51

no tak ono de hlavně o to, jak máš ten vejfuk udělanej...
a hlavně- na delší trasy sou auta na běžné užití, ne mazel, kterýmu uděláš lauf od svodů až ke koncáku... 8)
Obrázek
Rover 825TD

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » pon čer 15, 2009 16:02

Morte, s tebou si budu rozumět:-D Už tu navrhuju díl místo KATU:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Roman620ti » pon čer 15, 2009 16:14

No vidiš a já mám právě mazla toho sériového a ten lazenej na bežné ježdění. :lol: Je tam klasika první trubka od turbíny, pak vybranej kat a pak už vede jen roura do posledního lazeného dílu výfuku. Tuhle trubku (náhradu za střední díl) vídám prodávat na ebayi v UK...

P. S. Sebo, koukal jsme na červeného ohledně té vůle v poloosách a podle voka je tam taky velká vůle, tak 3cm na pootočení, takže to bude normální...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » pon čer 15, 2009 16:25

Tak Díkkk takže to bude asi uloženim motoru:)Poloosy to nebudou.

Jinak to chce dat misto katu trubku jinak tam vznika turbulentni proudeni a to pak bude hluk...Já dam vedet jestli to je rozdíl...Bude to do tydne hotové.Možná dřív.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Morte
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 01, 2009 14:11
Bydliště: BRNO

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Morte » úte čer 16, 2009 7:19

tak tak, nejlepší zkušenost mám s trubkou o průměru výfukovýho potrubí...
Obrázek
Rover 825TD

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od KDB » úte čer 16, 2009 8:11

Kluci, začněte s tím, že dáte nové svíčky, kabely, palivový filtr.a vzhledem k turbu bych nechal na diagnostice zkontrolovat těsnost sání a výfuku...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět