Příspěvek
od KDB » úte čer 16, 2009 16:02
Díra v plynu je často nějaká chyba v přípravě směsi. Tu elektriku a spol jsem zmínil proto, že na to každej kašle a je to základ, kterej stojí pár korun. Pokud mám takovýhle problémy, a neměnil jsem tyhle věci v posledních několika tisících km, vyměnim je jako první a pak eventuelně hledám dál. To jsou postupy osvědčené praxí .
Spousta lidí se diví, co mohou způsobit svíčky, kabely a pod nevhodných parametrů. Ne každý motor zkousne cokoliv...někdy bere jen určitého výrobce.
Ty silentbloky jsou jen následek nějakého problému s motorem, když dáš nový, jen tlumíš následky.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.