Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Uživatelský avatar
Morte
Příspěvky: 58
Registrován: ned bře 01, 2009 14:11
Bydliště: BRNO

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Morte » úte čer 16, 2009 8:25

Karel Douša píše:Kluci, začněte s tím, že dáte nové svíčky, kabely, palivový filtr....
"...při brždění motorem..." :wink:
Obrázek
Rover 825TD

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » úte čer 16, 2009 13:42

Karel Douša píše:Kluci, začněte s tím, že dáte nové svíčky, kabely, palivový filtr.a vzhledem k turbu bych nechal na diagnostice zkontrolovat těsnost sání a výfuku...
Pane bože. :-D:-D:-D Hlavně na diagnostiku:-D:-D:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od KDB » úte čer 16, 2009 15:07

Je fajn, že se bavíte, ale zmiňovali jste se i o lehkém přidání...., a pokud si myslíte, že při brždění motorem zapalování nepracuje a tudíž nemůže mít vliv, pak NO COMMENT.
Za druhý, ta vaše závada může velmi pravděpodobně být v nějaký netěsnosti, nebo v něčem , co má souvislost se sacím a výfukovým traktem a to diagnostika v ruce zkušeného mechanika okamžitě řekne........a nebudete to hledat ve volných poloosách, vy "mechanici".
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od KDB » úte čer 16, 2009 15:12

Patrik píše:Prosím o radu někdy mi Rover 620ti škube při brždění motorem. Ale co mi příjde horší je že když z bržění motorem přidám plin a chci se plinule rozjet tak škube taky. Nevíte někdo čím to muže být? Při rozjezdu z klidu to nedělá.
.....Tady rozhodně nemluví jen o brždění...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od KDB » úte čer 16, 2009 15:15

Patrik píše:No ono se to právě děje spíš když přidáváš než když ubíráš to je sm tam.

A tady už vůbec ne....

Je mu možná ulítává pravopis, ale je schopen přesně formulovat problém. Vy buď máte problém s čtením, nebo ss schopností pochopit text.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » úte čer 16, 2009 15:18

Hm ono pracuje ale vstrikovani nepracuje tak asi vliv mit nebude.ucpany filtr kabely svicky:-D:-D:-DA hlavne diagnostika:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » úte čer 16, 2009 15:20

No jo jenže on necuka motor jako ze by vynechaval nebo spatne palil ale cuka jako ze ne vevnitr ale celej motor se cuka chapes?HAzi to s celym autem, ne ze by vynechaval..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od KDB » úte čer 16, 2009 15:30

Patrik to popisoval jinak.....,
nevím, co ti přijde komickýho na diagnostice, když dám do kupy základ zapalování a nic nepomůže, je to nejrychlejší cesta odhalení závady.

Nevím, jak jinak by se měl cukat, než celej. Myslíš, že když vynechá zapalovaní, bude se cukat jen svíčka, nebo písty ???
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » úte čer 16, 2009 15:47

Třeba mas pravdu, nebudu se hadat nevim cim to je.Jen to cukani je naopak takovy ze to pali az moc dobre a kdyz an to slapnes tak to okamzite zapali smesku a cukne to s tim jak prase ne ze by to melo nepravidelnej chod nebo to vynechavalo to aBSOLUTNE NE.Tim sem myslel i ze cuka motor zevnitr ..jako nepravidelny chod jako pisty atd ze neni rpavidelny ale tohle necuka ze vnitr tam je vse jak ma byt a cuka to s celym motorem uplne CUK CUK CUK:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od KDB » úte čer 16, 2009 16:02

Díra v plynu je často nějaká chyba v přípravě směsi. Tu elektriku a spol jsem zmínil proto, že na to každej kašle a je to základ, kterej stojí pár korun. Pokud mám takovýhle problémy, a neměnil jsem tyhle věci v posledních několika tisících km, vyměnim je jako první a pak eventuelně hledám dál. To jsou postupy osvědčené praxí .
Spousta lidí se diví, co mohou způsobit svíčky, kabely a pod nevhodných parametrů. Ne každý motor zkousne cokoliv...někdy bere jen určitého výrobce.
Ty silentbloky jsou jen následek nějakého problému s motorem, když dáš nový, jen tlumíš následky.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » úte čer 16, 2009 16:07

Karel Douša píše:Díra v plynu je často nějaká chyba v přípravě směsi. Tu elektriku a spol jsem zmínil proto, že na to každej kašle a je to základ, kterej stojí pár korun. Pokud mám takovýhle problémy, a neměnil jsem tyhle věci v posledních několika tisících km, vyměnim je jako první a pak eventuelně hledám dál. To jsou postupy osvědčené praxí .
Spousta lidí se diví, co mohou způsobit svíčky, kabely a pod nevhodných parametrů. Ne každý motor zkousne cokoliv...někdy bere jen určitého výrobce.
Ty silentbloky jsou jen následek nějakého problému s motorem, když dáš nový, jen tlumíš následky.
Dobře, dnes dam svicky i kabely od NGK co mam coma na modryho, jsou uplne novy a specialne pro R620Ti, napisu jestli to pomohlo.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

novda
Příspěvky: 33
Registrován: pon říj 29, 2007 8:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od novda » úte čer 16, 2009 16:10

Tak takéto šklabnie môžu spôsobiť veci ako sviečky, filtre, preklzujúca spojka, zlá váha alebo lambda sonda, keby to bola vôla v podvozku tak to by sa dalo zistiť nadvihnutím auta a jednoduchým zahýbaním kolesami, rovery mali dosť dobré podvozky na to aby sa len tak poškodili. Mne tiež blbla lamba, som ju odpojil a jazdim bez nej a motor ide v pohode.
Ako prve odporúčam vymeniť vzduchový filter a sviečky(aspoň skontrolovať, vytiahnuť a pozrieť či sú všetky rovnomerne opotrebované), skontrolovať tesnosť sacieho potrubia na vzduch,hlavne za váhou vzduchu, či tam nie sú trhliny(ak to nasáva falošný vzduch,tak by to trhalo aj na voľnobehu prípadne by kolísaly otáčky), do turba neviem ale to väčšinou buď ide alebo nejde, takže tam by som problém hľadal nakoniec. Treba sa v tom trochu povŕtať a človek, ak nie je úplne neznalý tak na niečo príde.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Roman620ti » úte čer 16, 2009 16:50

Teda tady se to mele :D :shock: Trochu to ulehčím : ve stříbrným mám měněno toto : vzducháč, svíčky NGK, palivák, kabely jsem kdysi zkoušel dávat z červeného, ale to bylo kvůli něčemu jinému, myslím, že to bylo naprosto stejný, takže tím to taky nebude. Rozdělovač tam naštěstí nemám, takže ani víčko ani palec zkoušet nemusíme :D Já už sem se s tím smířil, neni to nic hroznýho a když se chci pěkně vyvášnit, přesedlám do červeného. Ta diagnostika asi taky neodhalí vše, tak by mi bylo líto dne dovolené a litra z kapsy :lol: Ono je to opravdu slaboučké, ale jak to tady čtu, tak to dělaj skoro všechny Tíčka v klubu :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » úte čer 16, 2009 17:37

Přesně, svíčky kabely a diagnostika se mi zda jen jako univerzalni odpoved a ne reseni tohoto problemu.Dnes to tam dam a uvidime:)Podle me se silenbloky muzou vymlatot i bez zavady motoru..Po 160 000km si ymslim ze se ta guma muze klidne vymlatit kdyz to ma nezapomenu uvest: 200koní:-D Jinak nevíte jakej prumer má mít roura výfuku?55mm nebo 60mm?uz delam potrubi:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od tobias » úte čer 16, 2009 19:20

Podle toho, jak se to tu popisovalo, tak by to mohlo byt klidne zapalovani nebo kabely, ale myslim, ze jsme to jenom spatne popsali.

Je to urcite mechanickeho razu, protoze motor tahne v pohodě, nedusí se atd. Mě se vysypal spodní silentblok a od te doby, co jsem tam dal ten novy, tak je to mnohem lepsi. Me teda odesel, protoze na nej tekl olej + 200 koní, tak to je špatná kombinace :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Odpovědět