silentbloky příčného stabilizátoru
silentbloky příčného stabilizátoru
Dobrý den mám dotaz. Mám zpukřelé silentbloky předního příčného stabilizátoru na Roveru 620ti nevíte někdo kde by se dali sehnat nové nebo jestli tam nepasují z nějaké hondy?Protože v hondě mi zdělili že jsou dva druhy.Tak jsem přemýšlel nad silentblokama z accordu dieslového? Předem děkuji za radu.
Re: silentbloky příčného stabilizátoru
Jak takovy silenblok vypadá ? Kdyžtak yb šel mozna nechat vyrobit pokud by nebyl k sehnani nebo byl drazsi nez by vysla vyroba..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: silentbloky příčného stabilizátoru
Je to taková guma co drží ten stabilizátor a ta když se vymačká tak to mlátí při přjetí nerovností.
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: silentbloky příčného stabilizátoru
Tam kde je spojen stabilizátor s ramenem jsou gumy a kde je uložen do nápravnice jsou také gumy.Tak které myslíš ?
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: silentbloky příčného stabilizátoru
Ty které jsou na nápravnici
Re: silentbloky příčného stabilizátoru
tak opravdu nikdo neví???????????
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: silentbloky příčného stabilizátoru
Já jen vím, že na výrobu se musí udělat forma - kromě gumy je tam i kov.
Napouští se to směsí za určitého tlaku.
Jsme to vyráběli na Austiny - zadní šly jelikož vstřik byl do rovné obdélníkové plochy, ale přední členité na motor jsme nepořešili.
I kdybychom jich dělali padesát tak by se to nevyplatilo.
Tlakem je to proto že se to spojí s podkladem. Lepidlo NIKDY nevydrží - kvůli různé roztažnosti pvou různých ploch , to není o kvalitním lepidle ale o vlastnostech spojovaného. Technologicky to jde řešit jen tak jak to výrobci řeší.
Kdyby to bylo možné slepit tak by se žádné nové neprodávaly a servisy by je jen lepily...
Copak v Elitu stojí nové takový ranec? A proč ti je nekoupí tvůj Rover servis ? Má slevu třeba i 40%....
Napouští se to směsí za určitého tlaku.
Jsme to vyráběli na Austiny - zadní šly jelikož vstřik byl do rovné obdélníkové plochy, ale přední členité na motor jsme nepořešili.
I kdybychom jich dělali padesát tak by se to nevyplatilo.
Tlakem je to proto že se to spojí s podkladem. Lepidlo NIKDY nevydrží - kvůli různé roztažnosti pvou různých ploch , to není o kvalitním lepidle ale o vlastnostech spojovaného. Technologicky to jde řešit jen tak jak to výrobci řeší.
Kdyby to bylo možné slepit tak by se žádné nové neprodávaly a servisy by je jen lepily...
Copak v Elitu stojí nové takový ranec? A proč ti je nekoupí tvůj Rover servis ? Má slevu třeba i 40%....
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97