silentbloky příčného stabilizátoru

Odpovědět
Patrik
Příspěvky: 13
Registrován: úte lis 25, 2008 22:10

silentbloky příčného stabilizátoru

Příspěvek od Patrik » úte čer 30, 2009 13:09

Dobrý den mám dotaz. Mám zpukřelé silentbloky předního příčného stabilizátoru na Roveru 620ti nevíte někdo kde by se dali sehnat nové nebo jestli tam nepasují z nějaké hondy?Protože v hondě mi zdělili že jsou dva druhy.Tak jsem přemýšlel nad silentblokama z accordu dieslového? Předem děkuji za radu. :?:

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Příspěvek od seba » úte čer 30, 2009 13:44

Jak takovy silenblok vypadá ? Kdyžtak yb šel mozna nechat vyrobit pokud by nebyl k sehnani nebo byl drazsi nez by vysla vyroba..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Patrik
Příspěvky: 13
Registrován: úte lis 25, 2008 22:10

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Příspěvek od Patrik » úte čer 30, 2009 14:02

Je to taková guma co drží ten stabilizátor a ta když se vymačká tak to mlátí při přjetí nerovností.

Zakar
Příspěvky: 1103
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Příspěvek od Zakar » úte čer 30, 2009 16:25

Tam kde je spojen stabilizátor s ramenem jsou gumy a kde je uložen do nápravnice jsou také gumy.Tak které myslíš ?
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Patrik
Příspěvky: 13
Registrován: úte lis 25, 2008 22:10

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Příspěvek od Patrik » úte čer 30, 2009 18:45

Ty které jsou na nápravnici

Patrik
Příspěvky: 13
Registrován: úte lis 25, 2008 22:10

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Příspěvek od Patrik » pát črc 10, 2009 17:38

tak opravdu nikdo neví???????????

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: silentbloky příčného stabilizátoru

Příspěvek od Austin » pát črc 10, 2009 18:37

Já jen vím, že na výrobu se musí udělat forma - kromě gumy je tam i kov.
Napouští se to směsí za určitého tlaku.
Jsme to vyráběli na Austiny - zadní šly jelikož vstřik byl do rovné obdélníkové plochy, ale přední členité na motor jsme nepořešili.
I kdybychom jich dělali padesát tak by se to nevyplatilo.
Tlakem je to proto že se to spojí s podkladem. Lepidlo NIKDY nevydrží - kvůli různé roztažnosti pvou různých ploch , to není o kvalitním lepidle ale o vlastnostech spojovaného. Technologicky to jde řešit jen tak jak to výrobci řeší.
Kdyby to bylo možné slepit tak by se žádné nové neprodávaly a servisy by je jen lepily...

Copak v Elitu stojí nové takový ranec? A proč ti je nekoupí tvůj Rover servis ? Má slevu třeba i 40%....
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Odpovědět