Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
osobně mi nad 100kmh začíná vadit spíš docela velký hluk od motoru (2,5TD), ale není to nic, co by nezvládlo rádio vykompenzovat, aerodynamický hluk bych se nebál srovnat s běžnýma oktávkama...každopádně ten 6ej kvalt by se hodil...
Rover 825TD
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Mirek 1234.cz
Ahoj prosimtě potřeboval bych expanzní nádobku na rover 820Si taková hranatá je v pravo ve předu,dej mi prosím vědět jestli jí máte a kolik za ní chcete...
Děkuju.
Ahoj prosimtě potřeboval bych expanzní nádobku na rover 820Si taková hranatá je v pravo ve předu,dej mi prosím vědět jestli jí máte a kolik za ní chcete...
Děkuju.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned zář 20, 2009 18:47
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Ahojte zasloužilý rovráci mám prozbičku? mám docela hnusně pomuchlanej přední nárazník dá se někdě sehnat bud nový nebo radši starší i a shorším lakem prostě jen něco lepčího než mám já ? jinak mám 827 rok 94 coupe austin sterling díky mnohokrát předem za odpověd
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Mrkni na http://www.1234.cz tam je i tel.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned zář 20, 2009 18:47
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
díky moc kamaráde . jinak eště jsem tu četl takle příspěvek že u tehlech 8miček nějdou někdy otvírat okna mám podobný problém ale trochu v rozsáhlejším pojetí někdy mi nejde ani šíbr vyhřev sedaček radio a osvětlení interieru , čím myslíte že by to mohlo bit? někdo psal že mu to dělalo nenamazanejma kolejnicema ale to pochybuju že by to spusobylo vypadak proudu v celé elektroinstalaci vozu, a za další jak už jsem četl že vypnout zapnout motor hned to zase chodí a na delší trasi se mi zapne i radio
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Sory, ale po technické stránce je auto pro mě španělská vesnica. Počkej na povolanější.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned zář 20, 2009 18:47
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
á to hodil jen tak do eteru kdyby třeba nahodou díky moc za pomoc ahoj
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Mám 820 Si a rád bych ju vyměnil za 827 cupé, ale když on to sakriš nikdo neprodává Jen tak náhodou, nevíte o někom kdo by se jí třeba rád vzdal?
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Krásné kusy jsou vzácně jen po evropě. http://www.mobile.de, http://www.autoscout24.de, a pod.SKoudis píše:Mám 820 Si a rád bych ju vyměnil za 827 cupé, ale když on to sakriš nikdo neprodává Jen tak náhodou, nevíte o někom kdo by se jí třeba rád vzdal?
Musí se počítat s vyšší cenou + dovoz + eco poplatek 5-10.000,-
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Čau všichni.
Ano... 800 je srdovka.
Koupíte na ni skork všechno na benes@unipart.cz
Teda úplně přesně: všechno, co se dá koupit, koupíte na...
Jinak Mirku, píšeš to tady moc pěkně... jen úplně stručná - a vlastně ani ne nějak mimořádně důležitá - pozámka: dvoulitr v 820 je čtyřválec T-serie... KV6 v dvoulitru sem nidky nepřišla.
Naštěstí... T-serie je lepší. Minimálně je to ůžasnej držák...
A sametové šestiválce dobře zastupuju KV6 2.5 litru.
Ano... 800 je srdovka.
Koupíte na ni skork všechno na benes@unipart.cz
Teda úplně přesně: všechno, co se dá koupit, koupíte na...
Jinak Mirku, píšeš to tady moc pěkně... jen úplně stručná - a vlastně ani ne nějak mimořádně důležitá - pozámka: dvoulitr v 820 je čtyřválec T-serie... KV6 v dvoulitru sem nidky nepřišla.
Naštěstí... T-serie je lepší. Minimálně je to ůžasnej držák...
A sametové šestiválce dobře zastupuju KV6 2.5 litru.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Já vím, ale nějak se to v množství motorů zamíchalo, pak ta zmínka, že se 2,0 a 2,5 KV6 montovali do jiného modelu... tak to nějak splývá. Ten čtyřválec 2,0, když už o něm mluvíme, dávali i do Land Roveru Discovery a Freelander, tam ale velkou zátěž nevydržel.Angličan píše:Čau všichni.
Ano... 800 je srdovka.
Koupíte na ni skork všechno na benes@unipart.cz
Teda úplně přesně: všechno, co se dá koupit, koupíte na...
Jinak Mirku, píšeš to tady moc pěkně... jen úplně stručná - a vlastně ani ne nějak mimořádně důležitá - pozámka: dvoulitr v 820 je čtyřválec T-serie... KV6 v dvoulitru sem nidky nepřišla.
Naštěstí... T-serie je lepší. Minimálně je to ůžasnej držák...
A sametové šestiválce dobře zastupuju KV6 2.5 litru.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Já vím, ale nějak se to v množství motorů zamíchalo, pak ta zmínka, že se 2,0 a 2,5 KV6 montovali do jiného modelu... tak to nějak splývá. Ten čtyřválec 2,0, když už o něm mluvíme, dávali i do Land Roveru Discovery a Freelander, tam ale velkou zátěž nevydržel.
no... v Discovery byl motor předcházjící řady M-serie... a fakt mu ty dvě tuny váhy nedělaly dobře...
ale ve Freelanderu nikdy benzínovej dvoulitr nebyl.
Tam se z benzínových čtyřválců objevuje jen 1.8 K-serie... a popravdě - tam funguje úplně skvěle.
Na rozdíl od šestiválce KV6 2.5 litru, kterej je tam vždycky s automatem... a nějak mu to tam nesvědčí.
Kromě toho, že nehorázně chlastá... ve spojení s automatem a čtyřkolkou.
Nebereš to jako rýpání, že ne!
Jsem v tomhle směru trochu blázen... já vím. Ale tichej... a nejsem nebezpečnej.
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Anglican: RESPECT!
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
O tomhle jsem byl kdysi taky přesvědčen. V celku je mi to šuma fuk, jen vycházím z praxe, podle toho co je v autech opravdu pod kapotou, už raději moc ne z teorie a tabulek.
Auta a motory ještě některá mám, vidím na nich kódy/série - jinak bych to bez příčiny nepsal. Stará Discovery se čtyřválcem identickým se starou R800/před faceliftem ještě pořád jezdí, a není jediná.
Když už se zmiňujeme o Freelanderu, je tady fyzicky, ty kusy mají identický čtyřválcový motor s R800-po faceliftu a R400. V tabulkách se např. nikdy nedočteme, že existuje freelander s čtyřválcovým Ti motorem - identickým s R620Ti, manuální převodovkou a budíkem aktuálního tlaku turba. To tu kapotu člověk otevře několikrát, aby se přesvědčil, že ho zrak neklame a není to žádná domontáž.
PS: Z popisu jsem 820 V6 smazal.
Auta a motory ještě některá mám, vidím na nich kódy/série - jinak bych to bez příčiny nepsal. Stará Discovery se čtyřválcem identickým se starou R800/před faceliftem ještě pořád jezdí, a není jediná.
Když už se zmiňujeme o Freelanderu, je tady fyzicky, ty kusy mají identický čtyřválcový motor s R800-po faceliftu a R400. V tabulkách se např. nikdy nedočteme, že existuje freelander s čtyřválcovým Ti motorem - identickým s R620Ti, manuální převodovkou a budíkem aktuálního tlaku turba. To tu kapotu člověk otevře několikrát, aby se přesvědčil, že ho zrak neklame a není to žádná domontáž.
PS: Z popisu jsem 820 V6 smazal.
Re: Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Tak toho chci:)Mirek 1234.cz píše: existuje freelander s čtyřválcovým Ti motorem - identickým s R620Ti, manuální převodovkou a budíkem aktuálního tlaku turba.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.