Těsnění pod hlavou
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Těsnění pod hlavou
Pokud máš na mysli vodítka hlavy ta v žádném případě nepoužívej ty plastové !!! Pouze kovové !!!
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Těsnění pod hlavou
Měly by bejt u těsnění přibalený a kovový samozřejmě.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavou
A nezapominal bych na nove srouby. To jen pro uplnost ...
Re: Těsnění pod hlavou
I když tu byl jeden ,co udělal snad tisíc hlav na rovrech a šrouby neměnil
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Těsnění pod hlavou
A kterej to byl ?Vilém píše:I když tu byl jeden ,co udělal snad tisíc hlav na rovrech a šrouby neměnil
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
- Welinka
- Příspěvky: 1857
- Registrován: pon zář 17, 2007 22:07
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavou
Tak mám živý důkaz jedné 45tky kdy v servisu šrouby nevyměnili a dopadlo to moc zle
Re: Těsnění pod hlavou
Už si nevzpomenu, ani v jakým vláknu ty jeho příspěvky byly. Nicméně já je taky nechtěl měnit, v hodně případech to nedělám-lidi chtěj co nejmenší cenu, ale když jsem vytáhl první šroub a viděl, že má půl metru, už jsem utíkal pro nový.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Těsnění pod hlavou
Úplně to samé co popisuje Tommy Lee,se minulý týden stalo mé sestře,tak snad budeme řešit jen to těsnění
a ne nic horšího,najeto podle tchg.107000km.
a ne nic horšího,najeto podle tchg.107000km.
R 400 SDI 99
Re: Těsnění pod hlavou
Já mám najeto 130 000 km...
Ještě otázka, nevíte jak nejlépe a čím vyčištit trubky zevnitř od oleje?
Ještě otázka, nevíte jak nejlépe a čím vyčištit trubky zevnitř od oleje?
Re: Těsnění pod hlavou
Myslíš chladicí okruh? Jezdi nejdřív na vodu a nech to ohřát. Pak vyndej nádobku na vodu a vymej ji. Opakuj to tak třikrát a mělo by to být OK. Potom si tam dej nemrzku!
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavou
No to je docela letní rada, kryt termostatu na káčkovým motoru rád praská v mrazech při použití obyčejné vody. Takže nenechat stát přes noc venku dokud nebude v žilách kolovat nemrzka.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Těsnění pod hlavou
Osobně doporučuji zakoupit přípravek na čištění soustavy, samotná voda to nemůže nikdy vyčistit a časem budeš mít tu nádobku hnusně žlutou zase. já mám skvělé zkušenosti s čističem od Wurtu. Pokud je to zasviněný hodně a máš k dispozici hadici s vodou, tak do napušteného systému můžeš přidat trochu arvy a nechat proběhnout, to pak ale musíš dukladně propláchnout a několikrát odvzdušnit projet a vypustit.TommyLee píše:Já mám najeto 130 000 km...
Ještě otázka, nevíte jak nejlépe a čím vyčištit trubky zevnitř od oleje?
2x Rover 620ti
Re: Těsnění pod hlavou
Já jsem to čistil jen tou vodou 2x a expanzku pak technickým benzínem a je to čisté. A mrazu se nemusíš bát, protože to čistění proběhne najednou v jednom dni: naleješ vodu, zahřeješ ujetím nějakých 5-10 km, vypustíš horkou vodu aa vypláchneš expanzku benzínem, mezitím motor trochu vychladne, takže se nemusíš bát nalít studenou vodu. Pak znovu opakuj celý potup ještě jednou a tu expanzku vymej pořádně dočista - samozřejmě demontovanou. Pak můžeš nalít chladicí směs. Horká voda rozpustí si myslím všechno, měl jsem toho oleje tam hodně a jezdilo to se špatným těsněním minimálně 1000 km a od té doby fakt čistý.
Re: Těsnění pod hlavou
Díky za rady, určitě se tím budu řídit, nastal nám ale další menší problémek... Při demontáži a následné montáži hlavy se nám nejspíš hnula klika a po celém sestavení motoru nejde nastartovat, bohužel jsme si udělali značky pouze na kole na hlavně, na spodním kole bohužel nikoliv, stáhl jsem si Rave manuál, je to tam nakreslený schéma, ale je to všechno anglicky... Nevíte jak by měli být a kde všude jsou značky pro nastavení správné polohy těch ozubených kol na řemen? Kdyby měl někdo nějaké schéma, bylo by to fajn... Díky mnohokrát... Promiňtě mé neodborné názvy některých věcí, ale nejsem automechanik a moc zkušeností s motory aut nemám...
Re: Těsnění pod hlavou
Není nic jednoduššího: dole na ozubeném kolečku na klice jsou dva důlky, ale ty neuvidíš, protože je zakrývá řemenice, ale na té je myslím ryska a ta patří přesně naproti rysky, co je na plastovém krytu pod řemenicí zhruba nahoře ale mírně dopředu ve směru jízdy. No a na vačkách musí být obě šipky s nápisem exhaust vodorovně a jedním směrem - buď dopředu nebo dozadu (to je jedno i když exhaust je výfuk) a přesně v rovině s těma ryskama bez nápisu, co jsou na druhé straně těch kol. To je poloha, kdy je 1. a 4 válec přesně v horní úvrati - můžeš to ověřit dlouhým rovným drátem zasunutým místo svíčky do 1.válce - při pootáčení motorem najdeš nejvyšší polohu pístu (rysky na klice jsou totiž dost blbě vidět).V této poloze nasadíš řemen, aby ta jeho přední dlouhá volná část byla napnutá. Pak ho napneš, utáhneš kladku a vyzkoušíš protočit ručně motorem o 2 otáčky (vačky se otočí o 1. otáčku) a znovu zkontroluješ, jestli je to přesně nastaveno.
Pokud máš jen jedu vačku (jedno kolo na hlavě) musí tam být taky nějaké rysky proti ryskám, ale vždycky se to nastavuje v té horní úvrati 1 a 4 válce. Kdyžtak zítra mrknu do rave.
Pokud máš jen jedu vačku (jedno kolo na hlavě) musí tam být taky nějaké rysky proti ryskám, ale vždycky se to nastavuje v té horní úvrati 1 a 4 válce. Kdyžtak zítra mrknu do rave.