PG1
PG1
JAk de poznat jestli mam prevodovku PG 1 s otevrenym nebo torsen diferencialem?A jak poznat s jakyma převodovyma pomerama mam?Docet sem se že se dělalo vic druhu a mam podezreni jestli v aute nemam otevrenej diferouš.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: PG1
Podle mě se do 620Ti dávaly vždy PG1 s TorSen.
Citace z odborného materiálu k převodovce(kapitola se jmenuje Torsenův diferenciál - popis):
Two types of differencial are fitted. Type A is fitted to gearboxes having serial number prefixes K4BX and K7BSUT. Type B is fitted to gerboxes having serial number prefixes C6FTUT, W4DTUT, C6DTUT and C6DTUTH.
Citace z odborného materiálu k převodovce(kapitola se jmenuje Torsenův diferenciál - popis):
Two types of differencial are fitted. Type A is fitted to gearboxes having serial number prefixes K4BX and K7BSUT. Type B is fitted to gerboxes having serial number prefixes C6FTUT, W4DTUT, C6DTUT and C6DTUTH.
Re: PG1
Jo to ja vsechno vim ja prolez celej internet..Me de o to jak poznam jakou mam ja vis.Protoze je to udany na nalepce na prevodovce kterou ja tam nemam...Jinak se delal otevrenej diferak a pak 2 typy torsen..A pak jeste spoustu variaant zprevodovani.And taky naky sou navrzeny na 216Nm a ty z ti na 240Nm..Ale jak poznat jakou mam?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: PG1
Ten 46 stránkovej manuál od PG1 máš? Tento: http://mgpassion.free.fr/pdf/PG1_Gearbox.pdf
To se docela bojím, že pokud tam není to výrobní číslo tak budeš muset převodovku sundat abys to zjistil..
To se docela bojím, že pokud tam není to výrobní číslo tak budeš muset převodovku sundat abys to zjistil..
Naposledy upravil(a) Tommi_82 dne sob led 30, 2010 14:01, celkem upraveno 2 x.
Důvod: tu diskusi jsem promazal
Důvod: tu diskusi jsem promazal
Re: PG1
Jo dik, ale ten mam ten je v RAVE..spis sem myslel treba kdyz zvednu auto a budu tocit rucne kolama tak jestli to poznam, nebo kdyz ho nastartuju a pridrzim jedno kolo nebo tak vis..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: PG1
Na to by ti podle mě odpověděl Angličan. Nezbývá než počkat až se tu ukáže. Ale podle mě by si vůbec nedovolili dát do takové rakety jako je Ti otevřenej diferenciál. Vem si BRMka ho měly všecky, ty osmikila Vittesse myslím taky, tak proč by to nedali do Tíčka?
Ale vím že třeba hrozí rizko že předchozí majitel tu převodovku vyměnil, do toho člověk nevidí....
Ale vím že třeba hrozí rizko že předchozí majitel tu převodovku vyměnil, do toho člověk nevidí....
Re: PG1
Přesně jak píšeš bojim se proto že předemnou ho melo hodně majitelú a prasat.Prave mam prevodovku z 800 a dotet sem si myslel ze je to rposte PG1 a ze ma torsen diferak, ale tet sem na pochybach jestli v tej 800 ten torsen je..Hlavne abych ho mel ve svem tíčku.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: PG1
JAk se ta prevodovka vyndavá?PRoste kdyz chci vymenit kysnu jak to mam udelat?Sundat napravu a spodem?Nebo jak?Jak to delaji zkuseni?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: PG1
Zkušení to dělají ze zvedáku a spodem.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.