PG1

Odpovědět
Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

PG1

Příspěvek od seba » sob led 30, 2010 0:55

JAk de poznat jestli mam prevodovku PG 1 s otevrenym nebo torsen diferencialem?A jak poznat s jakyma převodovyma pomerama mam?Docet sem se že se dělalo vic druhu a mam podezreni jestli v aute nemam otevrenej diferouš.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: PG1

Příspěvek od Tommi_82 » sob led 30, 2010 12:24

Podle mě se do 620Ti dávaly vždy PG1 s TorSen.

Citace z odborného materiálu k převodovce(kapitola se jmenuje Torsenův diferenciál - popis):

Two types of differencial are fitted. Type A is fitted to gearboxes having serial number prefixes K4BX and K7BSUT. Type B is fitted to gerboxes having serial number prefixes C6FTUT, W4DTUT, C6DTUT and C6DTUTH.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: PG1

Příspěvek od seba » sob led 30, 2010 12:54

Jo to ja vsechno vim ja prolez celej internet..Me de o to jak poznam jakou mam ja vis.Protoze je to udany na nalepce na prevodovce kterou ja tam nemam...Jinak se delal otevrenej diferak a pak 2 typy torsen..A pak jeste spoustu variaant zprevodovani.And taky naky sou navrzeny na 216Nm a ty z ti na 240Nm..Ale jak poznat jakou mam?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: PG1

Příspěvek od Tommi_82 » sob led 30, 2010 13:01

Ten 46 stránkovej manuál od PG1 máš? Tento: http://mgpassion.free.fr/pdf/PG1_Gearbox.pdf

To se docela bojím, že pokud tam není to výrobní číslo tak budeš muset převodovku sundat abys to zjistil..
Naposledy upravil(a) Tommi_82 dne sob led 30, 2010 14:01, celkem upraveno 2 x.
Důvod: tu diskusi jsem promazal
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: PG1

Příspěvek od seba » sob led 30, 2010 14:47

Jo dik, ale ten mam ten je v RAVE..spis sem myslel treba kdyz zvednu auto a budu tocit rucne kolama tak jestli to poznam, nebo kdyz ho nastartuju a pridrzim jedno kolo nebo tak vis..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: PG1

Příspěvek od Tommi_82 » sob led 30, 2010 14:51

Na to by ti podle mě odpověděl Angličan. Nezbývá než počkat až se tu ukáže. Ale podle mě by si vůbec nedovolili dát do takové rakety jako je Ti otevřenej diferenciál. Vem si BRMka ho měly všecky, ty osmikila Vittesse myslím taky, tak proč by to nedali do Tíčka?

Ale vím že třeba hrozí rizko že předchozí majitel tu převodovku vyměnil, do toho člověk nevidí....
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: PG1

Příspěvek od seba » sob led 30, 2010 22:10

Přesně jak píšeš bojim se proto že předemnou ho melo hodně majitelú a prasat.Prave mam prevodovku z 800 a dotet sem si myslel ze je to rposte PG1 a ze ma torsen diferak, ale tet sem na pochybach jestli v tej 800 ten torsen je..Hlavne abych ho mel ve svem tíčku.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: PG1

Příspěvek od seba » ned úno 14, 2010 23:57

JAk se ta prevodovka vyndavá?PRoste kdyz chci vymenit kysnu jak to mam udelat?Sundat napravu a spodem?Nebo jak?Jak to delaji zkuseni?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: PG1

Příspěvek od seba » úte úno 16, 2010 2:17

?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: PG1

Příspěvek od Vilém » úte úno 16, 2010 20:33

Zkušení to dělají ze zvedáku a spodem.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: PG1

Příspěvek od seba » úte úno 16, 2010 21:39

Ok dik. Udelam to taky spodem jak sem mel v planu.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Odpovědět