Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Momentálně hledám diagnostiku v Trutnově, takže doufám že to bude nejednoduší cesta...
Každopádně pěkně od začátku.
Rozdížděl jsem se z křižovatky, a trochu ve spěchu, sem vytočil jedičku i dvojku, zhruba na 5000 :/
Následoval klidnej průjezd vesnicí. Za vesnicí jsem brzdil když přede mnou odbočilo auto, a pak sem hodně lehce akceleroval na trojku. Přičemž kolem 2500 otáček to najendou škublo a zhasnul motor. Startování v pořádku, ovšem zřejmě neházel jiskru, takže nastartovat nešlo.
Poté auto cca 45 minut stálo.
Předpokládali jsme špatné čidla. snad čidlo otáček v klikové skříni. Nebo jiné...
Zkoušeli jsme jestli dává čerpadlo dostatek benzínu. Také v pořádku...
Odpojil a připojil jsem větčinu čidel, vyměnili jsme schořelou pojistku patřící k řízení motoru. A po otočení klíčkem, nám znova schořela. Tak jsme odpojili cívky v zapalování, dali další pojistku, poté cívky připojili, a auto nastartovalo. A ujelo cca 30km.
Následně průjezd dvou prudkých zatáček, lehké přidání plynu a motor opět zhasnul. Pojistka se spálila.
Zkoušeli jsem s Fujim vyměnit pojistku, znova odpojit zapalovací cívky. Ale pojistka nám schořela i při vytaženém klíčku. Bylo tam stále napětí i po víc jak 10 minutách. Nakonec se podařilo, napětí někam zmizelo, rozpojili a zapojili sme čidla, a cívky zapalování, dali sme další pojistku a auto chytlo. Ujelo další už kratší kus. a při rozjezdu na jedničku motor opět zhasl. A pojistka schořela. Následoval odtah.
Prvně jsme soudili na špatné cívky. Jenže jedna z pojistek schořela i ve chvíli kdy byli obě cívky odpojené. Což mohlo bejt nějaké zbytkové napětí
3x se to stalo když jsem přidával plyn, nikdy to neudělalo za plinulé jízdy.
Každopádně pěkně od začátku.
Rozdížděl jsem se z křižovatky, a trochu ve spěchu, sem vytočil jedičku i dvojku, zhruba na 5000 :/
Následoval klidnej průjezd vesnicí. Za vesnicí jsem brzdil když přede mnou odbočilo auto, a pak sem hodně lehce akceleroval na trojku. Přičemž kolem 2500 otáček to najendou škublo a zhasnul motor. Startování v pořádku, ovšem zřejmě neházel jiskru, takže nastartovat nešlo.
Poté auto cca 45 minut stálo.
Předpokládali jsme špatné čidla. snad čidlo otáček v klikové skříni. Nebo jiné...
Zkoušeli jsme jestli dává čerpadlo dostatek benzínu. Také v pořádku...
Odpojil a připojil jsem větčinu čidel, vyměnili jsme schořelou pojistku patřící k řízení motoru. A po otočení klíčkem, nám znova schořela. Tak jsme odpojili cívky v zapalování, dali další pojistku, poté cívky připojili, a auto nastartovalo. A ujelo cca 30km.
Následně průjezd dvou prudkých zatáček, lehké přidání plynu a motor opět zhasnul. Pojistka se spálila.
Zkoušeli jsem s Fujim vyměnit pojistku, znova odpojit zapalovací cívky. Ale pojistka nám schořela i při vytaženém klíčku. Bylo tam stále napětí i po víc jak 10 minutách. Nakonec se podařilo, napětí někam zmizelo, rozpojili a zapojili sme čidla, a cívky zapalování, dali sme další pojistku a auto chytlo. Ujelo další už kratší kus. a při rozjezdu na jedničku motor opět zhasl. A pojistka schořela. Následoval odtah.
Prvně jsme soudili na špatné cívky. Jenže jedna z pojistek schořela i ve chvíli kdy byli obě cívky odpojené. Což mohlo bejt nějaké zbytkové napětí
3x se to stalo když jsem přidával plyn, nikdy to neudělalo za plinulé jízdy.
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Nebude to nějaký překousaný drát od kuny nebo podobné mrchy? Teď se ty potvory nějak rozmnožily.
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
No včera mě Fuji udělal velkou službu, a asi tři hodiny se prohraboval v návodech. Zjistili jsme že pojistka F2 patří k oboum cívkám a ke vstřikovačům. Takže logicky sme omezili okruh kde může bejt závada. Samozřejmě třetí možnost jsou ty kabely.
Až bude trochu počasí, tak nato kouknu nejdřív doma.
Dokonce i víme jak proměřit indukční cívky, a jakej mají ukazovat odpor, stejně tak u vstřikovačů. Takže jsem sám už dost zvědavej, co to nakonec bude :/
Až bude trochu počasí, tak nato kouknu nejdřív doma.
Dokonce i víme jak proměřit indukční cívky, a jakej mají ukazovat odpor, stejně tak u vstřikovačů. Takže jsem sám už dost zvědavej, co to nakonec bude :/
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
No prorazena civka by nebyla vubec zadna revolucni zavada To mas jeste dobry, ze ti to aspon vyhazuje pojistku... me to nechalo ve stychu v zime na dalnici, s plne nalozenym autem a pak to trvalo mesic, nez jsme pod tou "podivnou" zavadou odhalili prorazenou civku Ona hazet jiskru muze, vizualne muze byt silna, ale v komore si ani neprdne
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Jo. jo... 99% je to vadná cívka.
Poržrabej kabel ůpojistku nevyhodí... to je už vysokonapěťová část.
Pojistky vyhazuje ta nízkonapěťová... = může to být jen napájení té cívky.
Poržrabej kabel ůpojistku nevyhodí... to je už vysokonapěťová část.
Pojistky vyhazuje ta nízkonapěťová... = může to být jen napájení té cívky.
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Myslím že Eny má už ten typ, co vysokonapěťové kabely nemá. Prožranej může být někde svazek, pak by to pojistku pálit mohlo ale to je samozřejmě jen můj tip.
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
No tak mě z toho jde hlava kolem.
Odpojil jsem indukčky, a spálil jsem pojistku i bez nich.
Potom jsem začal odpojovat čidla taky nic.
Nakonec jsem spojil měřákem mínus na baterce s pinem na pojistce a hejbal kabelama. přičemž jsem měřil odpor. A ten odpor se začal měnit. Tak jsem šel po kabelech, a je to někde kolem centrálního svazku kterej je vedle motoru, jakoby před palivovým filtrem. Tamtudy procházej snad uplně všechny kabely. už jsem u toho strávil tak 3 hodiny, záda bolej, ale žádnej kabel nevidím poškozenej. Stačí se svazkem pohnout o půl milimetru a odpor skáče z 3 ohmů až na tisíce...
Tak jsem si říkal že ta pojistka je k cívkám a vstřikům. Tak že půjdu po těhle kabelech. Jenže pak jsem spojil pin v pojistce s pinama asi na třech čidlech, a hejbal kabela. A situace se opakuje. No musím to probrat s Fujim protože už moc nechápu co sem to vlastně naměřil.
Potřebuju nějakej postup tak se dopracovat k vadnému kabelu, a potom teprve hledat, kde je vadnej. Jinak to asi nenajdu.
Jinak všichni typovali ty indukčky, jenže ty sem odpojil... a pak sem je i měřil, a mají správné odpory.
Odpojil jsem indukčky, a spálil jsem pojistku i bez nich.
Potom jsem začal odpojovat čidla taky nic.
Nakonec jsem spojil měřákem mínus na baterce s pinem na pojistce a hejbal kabelama. přičemž jsem měřil odpor. A ten odpor se začal měnit. Tak jsem šel po kabelech, a je to někde kolem centrálního svazku kterej je vedle motoru, jakoby před palivovým filtrem. Tamtudy procházej snad uplně všechny kabely. už jsem u toho strávil tak 3 hodiny, záda bolej, ale žádnej kabel nevidím poškozenej. Stačí se svazkem pohnout o půl milimetru a odpor skáče z 3 ohmů až na tisíce...
Tak jsem si říkal že ta pojistka je k cívkám a vstřikům. Tak že půjdu po těhle kabelech. Jenže pak jsem spojil pin v pojistce s pinama asi na třech čidlech, a hejbal kabela. A situace se opakuje. No musím to probrat s Fujim protože už moc nechápu co sem to vlastně naměřil.
Potřebuju nějakej postup tak se dopracovat k vadnému kabelu, a potom teprve hledat, kde je vadnej. Jinak to asi nenajdu.
Jinak všichni typovali ty indukčky, jenže ty sem odpojil... a pak sem je i měřil, a mají správné odpory.
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
No tak nejlepsi by bylo vzit pipak a zkusit, jestli se teda ten drat od pojistky pri pohybu nejak kostri (zkrat)... pak jit po dratu postupne od pojistky a nekde na ten problem musis narazit...
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Tak to byl odřenej drát, a dotýkal se kostry
tady jsou fotky http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 34d9844b1b
Každopádně trošku prasárna, špatně udělané z výroby...
A přijít nato bylo vážně nadlouho. Protože to bylo zespodu, v té nejvíc obalená a izolované části, kde by to nikdo nečekal...
tady jsou fotky http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 34d9844b1b
Každopádně trošku prasárna, špatně udělané z výroby...
A přijít nato bylo vážně nadlouho. Protože to bylo zespodu, v té nejvíc obalená a izolované části, kde by to nikdo nečekal...
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
pokiaľ to bol drát z lambda sondy, tak to je sila,to isté som riešil minulý rok...
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
No vlastně ani nevím co to bylo za drát. Už jsem to dál nezkoumal.
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Wow... no myslel jsem, ze tomuhle se u Roveru vyhnu... ale koukam, ze aj v Roverech se da cekat na to, ze by auto mohlo vyhoret Prodrene draty to je svinarna... karadovi na Peugeotu takovy prodreny dratek seskvaril pulku kabelaze A nejvic vyjukanej byl, kdyz se mu zacalo kourit z packy na blinkry, ktera se mu roztekla
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Ve starém Mondeu (tenkrát zánovním, ovšem ) jsme taky zažili horkou chvilku, když shořel jeden z odporů na regulaci ventilátoru a do kabiny se nám valil kouř tak, že než jsme zastavili, nebylo téměř vidět z auta ven. Kupodivu to nezačalo hořet otevřeným plamenem, takže se vlastně nic moc nestalo; oprava byla za pár peněz a na pár minut.
Stran Roverů -- přece víme, že R200/25 se potýkají s problémy se svazkem kabelů vedoucím husím krkem do dveří od kufru ... to je taky potenciální zdroj "plamenného jiskření"
Stran Roverů -- přece víme, že R200/25 se potýkají s problémy se svazkem kabelů vedoucím husím krkem do dveří od kufru ... to je taky potenciální zdroj "plamenného jiskření"
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Na novém autě je to udělané dobře ale tady to vypadá jestli nebyla demontovaná převodovka a při tom došlo k poškození a nebo nesprávnému upevnění kabelů.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Chcípl za jízdy - a nedojel jsem na sraz :/
Ha... no vsak Eny prece prevodovku nedavno nechal repasovat .... no jooooo... tak to je pak temer jasne