Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
žeby zadné okná??
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
kdyz je to na MAIN, tak funguje jen moje okno a kdyz na ON, tak vsechny.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Pred mesicem jsem koupil na Aukru spojkove lanko z prevence a jestli se nevyresi problem tuhe spojky. Problem se nevyresil, ale vyskytl se jiny. Stare lanko bylo popraskane v mistech zavytu na nastavovani a uz je vyhozene. Nove lanko mi dnes na zizkove po asi 1-2 mesicich prasklo. Na zizkove neni nikde mozne zastavit natoz dlouhodobe, takze byla voba jasna. Musel jsem dom nebo se aspon priblizit.
Cesta domu byla docela peklo, ale nakonec se to dalo. Kdyz sem musel zastavit, tak sem chcipnul, zaradil jednicku a pres starter na jednicku nastartoval. Kdyz jsem startoval bez plynu, tak to skakalo jak bejk, ale pak jsem to vychytal a startoval trochu s plynem a rozjezdy byly docela v pohode. Jednicku jsem vytocil zhruba na 2,5-3t otacek, vyradil a tlacil na trojku a nekdy kolem 1t otacek tam skocila v pohode. Za celou celtu sem zaradil pres zuby jen jednou.
lanko
cesta kterou sem ujel bez spojky
Cesta domu byla docela peklo, ale nakonec se to dalo. Kdyz sem musel zastavit, tak sem chcipnul, zaradil jednicku a pres starter na jednicku nastartoval. Kdyz jsem startoval bez plynu, tak to skakalo jak bejk, ale pak jsem to vychytal a startoval trochu s plynem a rozjezdy byly docela v pohode. Jednicku jsem vytocil zhruba na 2,5-3t otacek, vyradil a tlacil na trojku a nekdy kolem 1t otacek tam skocila v pohode. Za celou celtu sem zaradil pres zuby jen jednou.
lanko
cesta kterou sem ujel bez spojky
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Tak to musel bejt docel porod, přeju brzkou opravu. Je vidět že nové nemusí znamenat dobré...
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
To si dobrej kaufman no mě se stalo včera po cestě domů z práce,
že mi zase přestal fungovat posilovač brzd.. a zrovna když jsem dojížděl auto na křižovatce..
naštěstí ruční brzda funguje.. no měl jsem to ještě zhruba 10km domů, ale to zase neni takovej problém
v tom provozu.. akorát mě zajímalo jak to.. protože jsem před nedávnem měnil
řemen... a víte co to bylo ? rozpojila se mi taková trubka co je u sebe drží jenom
pomocí gumy, která jse stažená svorkama... tak jsem jí nasadil dotáhl a brzdí..
ale ta guma má taky svoje už za sebou.. tak čekám jestli se to nebude opakovat.
že mi zase přestal fungovat posilovač brzd.. a zrovna když jsem dojížděl auto na křižovatce..
naštěstí ruční brzda funguje.. no měl jsem to ještě zhruba 10km domů, ale to zase neni takovej problém
v tom provozu.. akorát mě zajímalo jak to.. protože jsem před nedávnem měnil
řemen... a víte co to bylo ? rozpojila se mi taková trubka co je u sebe drží jenom
pomocí gumy, která jse stažená svorkama... tak jsem jí nasadil dotáhl a brzdí..
ale ta guma má taky svoje už za sebou.. tak čekám jestli se to nebude opakovat.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Tak "oprava" stala 300,- dal jsem tam lanko z Hondy CRX a spojka je o mnoho lehci. Ted je to jak slapat do blata.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Teda to musela bejt jízda, to by mě asi vomejvali, proto nemám rád Prahu, fuj zlaté pardubice, atdy je místa kolkem habaděj
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Nejhorsi bylo, kdyz sem vjel do letenskeho tunelu a bal jsem se, ze kdyz budu muset chcipnout, tak uz to do toho kopce nenastartuju. Byla trochu fronta, tak sem jel pomalinku na jednicku a kdyz uz se to rozjizdelo, tak tam byl nejakej mamlas s fabii, kterej se samozrejmne loudal s rozjezdem, tak sem ho popohnal klaksonem. Kdyz kolona zastavila, tak se nedalo nic delat. Zacal jsem je predjizdet, protoze sem nahore odbocoval doleva - tam vetsinou nikdo nejezdi a z protismeru nic nejelo, tak sem musel chcipnout az nahore u semaforu.
Dnes sem jel pro to lanko do Dejvic po Evropske. Prvne sem troubil na PaCh at si rozsviti a pak troubili oni na me, ale nikdo jinej, protoze sem telefonoval (sem nevedel kde odbocit). Po Evropske jsem jel 1,3,5 a cesta byla v pohode.
Dnes sem jel pro to lanko do Dejvic po Evropske. Prvne sem troubil na PaCh at si rozsviti a pak troubili oni na me, ale nikdo jinej, protoze sem telefonoval (sem nevedel kde odbocit). Po Evropske jsem jel 1,3,5 a cesta byla v pohode.
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Chaw hele prosimtě nevíš jak se dostat ke kabelům co vedou k hodinám ?
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Vypada to, ze musis sundat cely ten dreveny dekor a k nemu jsou ty hodiny prisroubovane.
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Tak jsem se do toho včera kouknul sundal jsem to obložení a pak jsem se chvíli vrtal jentak
na čumendu v hodinách. Představ te si, že jeden z těch tištáků co je u těch hodin je pěkně
poškrábanej.. a je i možný že nějaká cesta je přerušená.. jak se tohle může stát to nevim...
ještě mi přišlo, že plošky, který se dotýkaj displaye jsou broušený.... ale žárovička svítí,
takže v tom kabelu by mělo bejt napětíčko.. a zjistil jsem, že když je zapnutej klíček a jsou vypnutá
světla tak to svítí nejvíc.. pak jak přidávám.. potkávačky, normál.. tak to slábne...
na čumendu v hodinách. Představ te si, že jeden z těch tištáků co je u těch hodin je pěkně
poškrábanej.. a je i možný že nějaká cesta je přerušená.. jak se tohle může stát to nevim...
ještě mi přišlo, že plošky, který se dotýkaj displaye jsou broušený.... ale žárovička svítí,
takže v tom kabelu by mělo bejt napětíčko.. a zjistil jsem, že když je zapnutej klíček a jsou vypnutá
světla tak to svítí nejvíc.. pak jak přidávám.. potkávačky, normál.. tak to slábne...
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
To je normalka. Je to koli tomu aby ti hodinky v noci nesvietili moc do oči.lajonel píše:Tak jsem se do toho včera kouknul sundal jsem to obložení a pak jsem se chvíli vrtal jentak
na čumendu v hodinách. Představ te si, že jeden z těch tištáků co je u těch hodin je pěkně
poškrábanej.. a je i možný že nějaká cesta je přerušená.. jak se tohle může stát to nevim...
ještě mi přišlo, že plošky, který se dotýkaj displaye jsou broušený.... ale žárovička svítí,
takže v tom kabelu by mělo bejt napětíčko.. a zjistil jsem, že když je zapnutej klíček a jsou vypnutá
světla tak to svítí nejvíc.. pak jak přidávám.. potkávačky, normál.. tak to slábne...
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
A co s nima teda mas?
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Fujitsu píše:Mno, ten tvůj odkaz na servo nefunguje, takže ti posílám odkaz na elektromagnet, co tam mám já:
http://www.levnealarmy.cz/eshop/central ... s1000.html
Ten je teda dost slabej, musel jsem to otevírání poupravit a odlehčit mu, aby to chudák utáhnul.
Teď k vlastnímu zapojení. Vytáhneš si z té centrální jednotky růžovej drát a zjistíš, jestli je tam při otevírání kufru kladnej nebo zápornej pulz (+12V nebo Zem), ve schématu to totiž nevidím. Pak si koupíš autorelátko a zapojíš ho obdobně jako na tu sirénu, předpokládejme, že růžový drát dává kladný pulz (+12V), takže na 86 píchneš růžovej drát, na 85 dáš zem (kostru). Dále si najdeš dostatečně silnej ODJIŠTĚNEJ přívod v autě. Já jsem použil konektor na ovládání šíbru, kterej je za 20A pojistkou. Z něho natáhneš drát k relátku na číslo 87, z čísla 30 natáhneš drát k elektromagnetu (je jedno jakej pol). Z toho druhého pólu na elmagnetu natáhneš drát někam na kostru auta, na karosérii bývají navařeny šrouby s matičkama a k nim přitažený dráty, tak k tomu napíchneš i mínus toho elmagnetu. Nezapomeň že všechny dráty k tomu elmagnetu musí být dostatečně dimenzované, takže žádnou slabou dvojlinku. Nakonec si ještě na tom modulu zamykání nastav jumperama délku pulzu tak, aby se ten kufr otevřel, ale zároveň aby nebyl zbytečně dlouho sepnutej elmagnet, prostě akorát - půlvteřina by měla stačit.
Porad nejak nechapu proc tam ma byt to relatko, kdyz na te jednotce je kabel primo na to otevirani kufru? Edit: uz vim
Kdyz to pripojim na kabel k sibru tak tam pujde proud jen kdyz otocim klickem nebo?
Kde v praze muzu koupit servo do dveri?