Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od undy » pát bře 19, 2010 10:58

žeby zadné okná?? :?:
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát bře 19, 2010 11:01

kdyz je to na MAIN, tak funguje jen moje okno a kdyz na ON, tak vsechny.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon dub 26, 2010 18:04

Pred mesicem jsem koupil na Aukru spojkove lanko z prevence a jestli se nevyresi problem tuhe spojky. Problem se nevyresil, ale vyskytl se jiny. Stare lanko bylo popraskane v mistech zavytu na nastavovani a uz je vyhozene. Nove lanko mi dnes na zizkove po asi 1-2 mesicich prasklo. Na zizkove neni nikde mozne zastavit natoz dlouhodobe, takze byla voba jasna. Musel jsem dom nebo se aspon priblizit.

Cesta domu byla docela peklo, ale nakonec se to dalo. Kdyz sem musel zastavit, tak sem chcipnul, zaradil jednicku a pres starter na jednicku nastartoval. Kdyz jsem startoval bez plynu, tak to skakalo jak bejk, ale pak jsem to vychytal a startoval trochu s plynem a rozjezdy byly docela v pohode. Jednicku jsem vytocil zhruba na 2,5-3t otacek, vyradil a tlacil na trojku a nekdy kolem 1t otacek tam skocila v pohode. Za celou celtu sem zaradil pres zuby jen jednou.

lanko

Obrázek

cesta kterou sem ujel bez spojky :-D

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od Tommi_82 » pon dub 26, 2010 18:21

Tak to musel bejt docel porod, přeju brzkou opravu. Je vidět že nové nemusí znamenat dobré...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » úte dub 27, 2010 9:52

To si dobrej kaufman :D no mě se stalo včera po cestě domů z práce,
že mi zase přestal fungovat posilovač brzd.. a zrovna když jsem dojížděl auto na křižovatce..
naštěstí ruční brzda funguje.. no měl jsem to ještě zhruba 10km domů, ale to zase neni takovej problém
v tom provozu.. :-) akorát mě zajímalo jak to.. protože jsem před nedávnem měnil
řemen... a víte co to bylo ? rozpojila se mi taková trubka co je u sebe drží jenom
pomocí gumy, která jse stažená svorkama... tak jsem jí nasadil dotáhl a brzdí..
ale ta guma má taky svoje už za sebou.. tak čekám jestli se to nebude opakovat.

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte dub 27, 2010 17:57

Tak "oprava" stala 300,- dal jsem tam lanko z Hondy CRX a spojka je o mnoho lehci. Ted je to jak slapat do blata.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od Roman620ti » úte dub 27, 2010 20:03

Teda to musela bejt jízda, to by mě asi vomejvali, proto nemám rád Prahu, fuj zlaté pardubice, atdy je místa kolkem habaděj :lol:
2x Rover 620ti

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte dub 27, 2010 20:33

Nejhorsi bylo, kdyz sem vjel do letenskeho tunelu a bal jsem se, ze kdyz budu muset chcipnout, tak uz to do toho kopce nenastartuju. Byla trochu fronta, tak sem jel pomalinku na jednicku a kdyz uz se to rozjizdelo, tak tam byl nejakej mamlas s fabii, kterej se samozrejmne loudal s rozjezdem, tak sem ho popohnal klaksonem. Kdyz kolona zastavila, tak se nedalo nic delat. Zacal jsem je predjizdet, protoze sem nahore odbocoval doleva - tam vetsinou nikdo nejezdi a z protismeru nic nejelo, tak sem musel chcipnout az nahore u semaforu.

Dnes sem jel pro to lanko do Dejvic po Evropske. Prvne sem troubil na PaCh at si rozsviti a pak troubili oni na me, ale nikdo jinej, protoze sem telefonoval (sem nevedel kde odbocit). Po Evropske jsem jel 1,3,5 a cesta byla v pohode.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » stř dub 28, 2010 9:52

Chaw :-) hele prosimtě nevíš jak se dostat ke kabelům co vedou k hodinám ?

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř dub 28, 2010 9:58

Vypada to, ze musis sundat cely ten dreveny dekor a k nemu jsou ty hodiny prisroubovane.

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » stř dub 28, 2010 10:01

Ok díky moc :-)

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » čtv dub 29, 2010 7:25

Tak jsem se do toho včera kouknul :-) sundal jsem to obložení a pak jsem se chvíli vrtal jentak
na čumendu v hodinách. Představ te si, že jeden z těch tištáků co je u těch hodin je pěkně
poškrábanej.. a je i možný že nějaká cesta je přerušená.. jak se tohle může stát to nevim...
ještě mi přišlo, že plošky, který se dotýkaj displaye jsou broušený.... ale žárovička svítí,
takže v tom kabelu by mělo bejt napětíčko.. :-) a zjistil jsem, že když je zapnutej klíček a jsou vypnutá
světla tak to svítí nejvíc.. pak jak přidávám.. potkávačky, normál.. tak to slábne...

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od mackoco » čtv dub 29, 2010 9:09

lajonel píše:Tak jsem se do toho včera kouknul :-) sundal jsem to obložení a pak jsem se chvíli vrtal jentak
na čumendu v hodinách. Představ te si, že jeden z těch tištáků co je u těch hodin je pěkně
poškrábanej.. a je i možný že nějaká cesta je přerušená.. jak se tohle může stát to nevim...
ještě mi přišlo, že plošky, který se dotýkaj displaye jsou broušený.... ale žárovička svítí,
takže v tom kabelu by mělo bejt napětíčko.. :-) a zjistil jsem, že když je zapnutej klíček a jsou vypnutá
světla tak to svítí nejvíc.. pak jak přidávám.. potkávačky, normál.. tak to slábne...
To je normalka. Je to koli tomu aby ti hodinky v noci nesvietili moc do oči.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv dub 29, 2010 9:32

A co s nima teda mas?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv dub 29, 2010 12:18

Fujitsu píše:Mno, ten tvůj odkaz na servo nefunguje, takže ti posílám odkaz na elektromagnet, co tam mám já:

http://www.levnealarmy.cz/eshop/central ... s1000.html

Ten je teda dost slabej, musel jsem to otevírání poupravit a odlehčit mu, aby to chudák utáhnul.

Teď k vlastnímu zapojení. Vytáhneš si z té centrální jednotky růžovej drát a zjistíš, jestli je tam při otevírání kufru kladnej nebo zápornej pulz (+12V nebo Zem), ve schématu to totiž nevidím. Pak si koupíš autorelátko a zapojíš ho obdobně jako na tu sirénu, předpokládejme, že růžový drát dává kladný pulz (+12V), takže na 86 píchneš růžovej drát, na 85 dáš zem (kostru). Dále si najdeš dostatečně silnej ODJIŠTĚNEJ přívod v autě. Já jsem použil konektor na ovládání šíbru, kterej je za 20A pojistkou. Z něho natáhneš drát k relátku na číslo 87, z čísla 30 natáhneš drát k elektromagnetu (je jedno jakej pol). Z toho druhého pólu na elmagnetu natáhneš drát někam na kostru auta, na karosérii bývají navařeny šrouby s matičkama a k nim přitažený dráty, tak k tomu napíchneš i mínus toho elmagnetu. Nezapomeň že všechny dráty k tomu elmagnetu musí být dostatečně dimenzované, takže žádnou slabou dvojlinku. Nakonec si ještě na tom modulu zamykání nastav jumperama délku pulzu tak, aby se ten kufr otevřel, ale zároveň aby nebyl zbytečně dlouho sepnutej elmagnet, prostě akorát - půlvteřina by měla stačit.

Porad nejak nechapu proc tam ma byt to relatko, kdyz na te jednotce je kabel primo na to otevirani kufru? Edit: uz vim :-D
Kdyz to pripojim na kabel k sibru tak tam pujde proud jen kdyz otocim klickem nebo?
Kde v praze muzu koupit servo do dveri?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět