V zime sem menil na zadnich trmenech gumicky a tak nejak celkve to daval dohromady, vse bylo ok, jen je to tak tri tydny tak pri brzdeni me to zacne dost vibrovat-cukat, tak sem si rikal ze to budou sjete desky, jenze kdyz sem dal dneska nove, tak to vibrovani neprestalo, rikam si ze by to delal predek? ale to je podle me blbost protoze kdyz pri jizde zatahnu rucku, tak to dela presne to same a od predu ten zvuk urcite ani nejde, nevite cim to muze byt, jeste sem zkousel brat poradne za trmen,ale nehne, tak si jeste rikam ze by neco s cepy ??
vibrace pri brzdeni
vibrace pri brzdeni
zdravim, nemate nekdo radu ?
V zime sem menil na zadnich trmenech gumicky a tak nejak celkve to daval dohromady, vse bylo ok, jen je to tak tri tydny tak pri brzdeni me to zacne dost vibrovat-cukat, tak sem si rikal ze to budou sjete desky, jenze kdyz sem dal dneska nove, tak to vibrovani neprestalo, rikam si ze by to delal predek? ale to je podle me blbost protoze kdyz pri jizde zatahnu rucku, tak to dela presne to same a od predu ten zvuk urcite ani nejde, nevite cim to muze byt, jeste sem zkousel brat poradne za trmen,ale nehne, tak si jeste rikam ze by neco s cepy ??
V zime sem menil na zadnich trmenech gumicky a tak nejak celkve to daval dohromady, vse bylo ok, jen je to tak tri tydny tak pri brzdeni me to zacne dost vibrovat-cukat, tak sem si rikal ze to budou sjete desky, jenze kdyz sem dal dneska nove, tak to vibrovani neprestalo, rikam si ze by to delal predek? ale to je podle me blbost protoze kdyz pri jizde zatahnu rucku, tak to dela presne to same a od predu ten zvuk urcite ani nejde, nevite cim to muze byt, jeste sem zkousel brat poradne za trmen,ale nehne, tak si jeste rikam ze by neco s cepy ??
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: vibrace pri brzdeni
tak vetsinou, kdyz vibrujou brzdy, tak to neni destickama, ale kotoucema.
Re: vibrace pri brzdeni
taky sem si rikal ze by to mohl byt zvlneny kotouc, ale ze by to zaclo delat jen tak z niceho nic ? i kdyz jeste me napada
-
majko321
- Příspěvky: 256
- Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
- Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: vibrace pri brzdeni
Ja som mal tiež tento problém a mal som zvnené kotúče.Vymenil som ich a všetko ok.
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza
- roverix
- Příspěvky: 3067
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: vibrace pri brzdeni
Brzdový kotouč se přece dokáže zvlnit zničehonic. Stačí aby se víc zahřál. 
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: vibrace pri brzdeni
I když na zadku jsem se s tím ještě nesetkal.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- roverix
- Příspěvky: 3067
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: vibrace pri brzdeni
No jó zadek, ten brzdí míň. Dokonce až tak, že ty kotouče v zimě rezaví a pak se zničehonic kus odloupne a to jsou pak rány při brždění.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: vibrace pri brzdeni
on me ten zadek totiz nebrzdil predtim vubec, jen obcas pribrzovalo jedno kolo,tak je asi dost mozny ze se tim zahrivanim zvlnil, tak to asi vypada na vymenu kotoucu, da se poznat kdyz je sundam a nekomu dam ze sou zvlneny, jen abych je nekoupil a nezjistil ze problem je jinde..
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: vibrace pri brzdeni
Snad nebudu za blba. Já jsem to zhruba kontroloval, ze jsem ke kotouči přiložil pravítko.
Re: vibrace pri brzdeni
Tak moje klasická rada zní: zajeď na STK, nech si zkontrolovat brzdy a na brzdové stolici ti technik změří ovalitu kotoučů, odečte ji z těch rafiček, podle toho jak budou kolísat při konstantní síle na pedál. No a pak ti řekne co a jak. Cena - u nás např. 120 Kč. No a předtím můžeš sundat kolo a zkontrolovat ty kotouče pohledem, jestli tam opravdu není odloupnutý plátek té vyleštěné plochy a tím pádem rezavé místo jak psal tuším Roverix - to se mi zdá celkem pravděpodobné.
Re: vibrace pri brzdeni
No ono totiz mohlo dojit k tomu, ze kdyz jsi dal ty nove desticky, tak tam vznikl vetsi tlak a vicemene ti to porad brzdilo a tim se kotouce prehraly... ja uz mel zvlnene kotouce i na Labutce, bo tam nejsou chlazene
... ale casem se to sjede... pokud to neni nejaka hruza, tak to opravdu cas napravi... 
Re: vibrace pri brzdeni
Trunda: anebo se to většinou zhorší 
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: vibrace pri brzdeni
Kvůli novým destičkám tam určitě větší tlak nevznikne, jedině, když je zadřený pístek, mechanismus ruční brzdy nebo čepy třmenu, popř. visí zarezlá destička. Pokud je vše OK, což by mělo, jestli jsi dával nové gumičky i desky, tak se to přehřívat nebude ani s novýma deskama.
Re: vibrace pri brzdeni
ještě musím dodat, že to jsou rady nad zlato fakt..
- když kope pedál automaticky měním kotouče.. každopádně oba! né jen jeden.. to je pak zbytečná práce a naprd...
-další možnost je, nechat kotouče stočit, ale pokud je soustružník pako na entou, a udělá to stylem hrr hrr musím na pívo,
kotouče přehřeje a zvlní ještě více, a těm pak už nepomůže ani bůh ...
a druhá rada:
- když nové kotouče, tak radši i nové desky.. (to neplatí naopak)
- a u nových desek opilovat nájezdové hrany = potom nepískají
(některé to mají už od výroby)
- (já ještě pokaždé novým deskám trochu obrousím brzdnou plochu šmirglem na skle, dříve brzdí ale to nedoporučuju dělat, nešikovné ruce můžou napáchat více škody než užitku)
připomínám, že tohle vše není z mé hlavy ale od jednoho moc moc chytrého staříka, který mi nejednou pomohl od problémů, s kterými si servisáci nevěděli rady
- když kope pedál automaticky měním kotouče.. každopádně oba! né jen jeden.. to je pak zbytečná práce a naprd...
-další možnost je, nechat kotouče stočit, ale pokud je soustružník pako na entou, a udělá to stylem hrr hrr musím na pívo,
kotouče přehřeje a zvlní ještě více, a těm pak už nepomůže ani bůh ...
a druhá rada:
- když nové kotouče, tak radši i nové desky.. (to neplatí naopak)
- a u nových desek opilovat nájezdové hrany = potom nepískají
- (já ještě pokaždé novým deskám trochu obrousím brzdnou plochu šmirglem na skle, dříve brzdí ale to nedoporučuju dělat, nešikovné ruce můžou napáchat více škody než užitku)
připomínám, že tohle vše není z mé hlavy ale od jednoho moc moc chytrého staříka, který mi nejednou pomohl od problémů, s kterými si servisáci nevěděli rady
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: vibrace pri brzdeni
Promiň, snažíme se mu poradit a hlavně řešíme, jestli jsou to přední nebo zadní kotouče. Kvůli tomu, že mu kope pedál určitě všechny 4 kotouče měnit nebude. Pokud se potvrdí, že je to jeden ze zadních kotoučů, potom je třeba změřit jeho tloušťku, jestli má ještě cenu ho stáčet. Jestli ne, je třeba samozřejmě vyměnit oba, což je u zadních kotoučů řešení trošku drahé, bohužel ale nezbytné kvůli zachování souměrnosti brzdného účinku.LANiN píše:ještě musím dodat, že to jsou rady nad zlato fakt.. když kope pedál automaticky měním kotouče.. každopádně oba! né jen jeden.. to je pak zbytečná práce a naprd...






...........
.......