Čím déle se na ta dvě auta dívám, tím víc se mi zdají rozdílná......ale řekl bych, že už jsme tak trochu v situaci milovníků umění, kteří se nad dvěmi výbornými kubistickými autory přou, jestli jsou stejní, nebo nebo ne

KDB píše:Stažení TF mě mrzí, hlavně mě překvapily nizoučké prodeje. Je pravda, že interiér je z prodejního hlediska nic moc, ale co se týče funkce melého sportovního roadsteru, je to pořád výborné auto, ale 260 prodaných aut je fakt hrozně málo..kde jsou lidi, co je baví řízení...???
Studii nástupce vidím prvně.....motor vpředu, náhon vzadu
, nebo taky vpředu
?
Chápu postup...na něčem se musí vydělávat a to znamená auto pro masy...spotřebák.
I Porsche už nedělá vzduchem chlazené boxery...Ale vzhledem ke spolupráci s UK si myslím až se značka rozjede, pustí se znovu i do opravdu sportovních aut.
AnderN píše:Nic ve zlém, ale tento koncept MG TF není moc osobité auto: