Tlak oleje 620Ti
Tlak oleje 620Ti
Jaké mají být hodnoty tlaku oleje u motoru Ti (20T4G)?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Tlak oleje 620Ti
Sebo, ja bych ti tak strasne rad poradil, fakt ti dost fandim, ale ja to opravdu nevim... ... koukam, ze na webu jsou jen zminky o jakemsi tlakovem cidlu ale o nejake zmince o tlaku oleje ani stopa...
Re: Tlak oleje 620Ti
JA MAM PRIDAVNE MERACE NA VOLNOBEH MI UKAZUJE TAK 3.5 AZ 4 BAR NA PLNE OTACKY TAK 6.5 AZ 7 BAR MAM ROVER 220 TURBO
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93
Re: Tlak oleje 620Ti
Díky hoši.Právě jsem to taky nikde nenašel.Změřim a dam moje data k porovnání.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Tlak oleje 620Ti
Předepsaný tlak oleje: 3,8/3000 bar/rpm
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Tlak oleje 620Ti
Tak takhle to vypada, 1000RPM pak 2000 3000 4000 5000 6000 jeto ok?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje 620Ti
Ahoj mam rover 620 ti, motor po GO ne komplet ,tam naintalovany budiky na tlak a teplotu oleje a tlak turba a tlak oleje se drží na 70 psi, když je to studeny tak i 100 psi když přidám. 1 bar=14,5 psi
neni problem vyfotit a poslat na mail. nebo rovnou tel 777 112 021
neni problem vyfotit a poslat na mail. nebo rovnou tel 777 112 021
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Re: Tlak oleje 620Ti
A jakym budíkem jsi to měřil, nebo jakeej máš v autě? Manualni nebo s elektronickym převodem?A tlak oleje za tepla na volnoběh?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje 620Ti
seba píše:A jakym budíkem jsi to měřil, nebo jakeej máš v autě? Manualni nebo s elektronickym převodem?A tlak oleje za tepla na volnoběh?
Ja tam mam mezikus ( mezi olej. filtrem a olej. čerpadlem ) ve kterým je čidlo, který elektronicky převadí na budík. Budik je od Motor Meter. Takhle mam i teplotu oleje. Na volnoběh ( když je to studeny ) je tam 80 psi. jsem napsal blbe že tam mam 70 psi.
Ahoj tak jsem vyfotil ty budiky v provozu
- Přílohy
-
- 280220111034.jpg (79.02 KiB) Zobrazeno 2977 x
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje 620Ti
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Re: Tlak oleje 620Ti
mne to blbne tiez ale preto ze sa zasekava budik ked sa zapne ostane hore zaseknuty atiez ten vyrobca co mas ty a tiez budik tlaku oleja tak uz vies kde je problem.....kremilekcz píše:Ahoj mam rover 620 ti, motor po GO ne komplet ,tam naintalovany budiky na tlak a teplotu oleje a tlak turba a tlak oleje se drží na 70 psi, když je to studeny tak i 100 psi když přidám. 1 bar=14,5 psi
neni problem vyfotit a poslat na mail. nebo rovnou tel 777 112 021
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93