Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))
Re: Chrastění od turba
co se origo BOVu týče... lze nahradit i takvýmto dílem...
http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-ROVER-220-4 ... 8Q2el1247¨
je to náhrada za origo je hlučnější - odpouští do atmosféry... nebo klasický pístový či membránový tuningový bov s odpouštěním do atmosféry... česká fimra bidrinperformance vyrábí i portovaný který přepouští vzduch zpět do sání a druhý port při agresivní jízdě odpouští do atmosféry...
http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-ROVER-220-4 ... 8Q2el1247¨
je to náhrada za origo je hlučnější - odpouští do atmosféry... nebo klasický pístový či membránový tuningový bov s odpouštěním do atmosféry... česká fimra bidrinperformance vyrábí i portovaný který přepouští vzduch zpět do sání a druhý port při agresivní jízdě odpouští do atmosféry...
foukaná 220ka
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba
Tak tou membránkou na sací části turba to nebude. Teď jsem je vyndal jak ze stříbrného tak i z červeného a obě jsou totožně tak 4mm naprasklé. Jak kdyby to tak mělo bejt. To chrastění jde spíš z té výfukové části, opravdu podezdřívám tu klapku...
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba
Tak to bude dělat s největší pravděpodobností ta klapka, tady jsem o tom něco psal
viewtopic.php?f=8&t=616&start=15 .
viewtopic.php?f=8&t=616&start=15 .
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
ahoj, tak mi prisla ta membrana do toho bov jak jsem psal uz drive ale bohuzel tim to nebylo. Je to opravdu bud tim regulacnim ventilem - to je ta kulata kovova vec ve ktere je pruzinka a membrana nebo je to ta nozicka co k tomu vede a pak vede do turba pres takovou osicku. mluvil jsem s clovekem co dela rovery a ten rikal ze je to pry v az v tom turbu ta osicka a ne teń regulacni ventil. Ty jsi vymenil regulacni ventil a prestalo to??? trosku jsem nerozumel konecnymu rozuzleni problemu. dik.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Já si myslím, že te regulace to nedělá, ale jak začala vyměněná regulace opět pootevírat klapku jak má, začlo i dříve nechrastící turbo taky chrastit. Myslím si, že to dělá ta schovaná klapka výfukovejch plynů, nebo jak píšeš ta osička co vede od klapky a na ní se pak připojí to oko táhla regulace. Protože při přiložení ucha k prvnímu dílu výfuku, hned za turbem se ten zvuk ozýva hlasitě uvnitř, je jasné, že to jde od výfukové části turba. Jinak tu regulaci jsem měnil z důvodu, že auto od 3500ot nejelo. Vždy začlo brutálně trhat a škubat a to bylo při předjíždění o život Já jsem toho stříbrného koupil už s tím cukáním, proto jsem myslel, že to turbo nechrastí...
Jinak jak vypadala ta nová membránka? Měla v sobě také malou dírku? Já co jsem koukal do obou aut, tak tam je v každé stejně malé rozšklebení. Tak 2mm, tak by mě zajímalo jestli to tak má bejt.
Jinak jak vypadala ta nová membránka? Měla v sobě také malou dírku? Já co jsem koukal do obou aut, tak tam je v každé stejně malé rozšklebení. Tak 2mm, tak by mě zajímalo jestli to tak má bejt.
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Ahoj, je to urcite v tom turbu ta zaklapka. pro ilustraci je to turbo tady rozebrane http://www.airpowersystems.com/350z/tur ... _boost.htm
je to tam asi na 3 obratzku. cely rozebrany. potreba vyndat turbo a vymenit ten malej zasranej dilek. je to kulata zaklapka. a to ani nevim kde ji budu schanet .... jinak tam membrana nema zadnou diru pokud mluvime o te same. original je cerny gumovy, mam ted cerveny silikon-kevlar. na tom druhym ventilu ne na regulacnim ventilu. jasne?
je to tam asi na 3 obratzku. cely rozebrany. potreba vyndat turbo a vymenit ten malej zasranej dilek. je to kulata zaklapka. a to ani nevim kde ji budu schanet .... jinak tam membrana nema zadnou diru pokud mluvime o te same. original je cerny gumovy, mam ted cerveny silikon-kevlar. na tom druhym ventilu ne na regulacnim ventilu. jasne?
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Teda pěkné stránky, hezky rozkreslené... Asi už tam máme nějaké vůle a tak to chrstí, no Ale sehnat ty díly bude zajímavé...budu hold jezdit s obouma chrastítkama a doufat, že ta klapka neulítne úplně Co jsem mluvil s chlápkem co repasuje turba, tak se kolikrát stane, že ta klapka zmizí někde ve výfuku a pak to jede jak bez turba Asi to angláni nějak podcenili, protože krom jednou Tíčka jsem se nesetkal s nechrastícím turbem. Nejhorší to je se studeným motorem, to jde slyšet i na sytičem zvýšené volnoběžné otáčky.
Jinak tu membránu myslím stejnou, ale ty co tam mám já jsou z nějaké tvrdé jakoby látky, černé a možná pogumované. A mám v každé ten otvor a vypadaj stejně. Zkoušel jsem to přelepit a nic jsem nepoznal, akorát jsem se v tom musel znovu hrabat. Jak vypadala ta tvoje stará membránka co jsi tam měl původně a kolik máš najeto? Díky
Jinak tu membránu myslím stejnou, ale ty co tam mám já jsou z nějaké tvrdé jakoby látky, černé a možná pogumované. A mám v každé ten otvor a vypadaj stejně. Zkoušel jsem to přelepit a nic jsem nepoznal, akorát jsem se v tom musel znovu hrabat. Jak vypadala ta tvoje stará membránka co jsi tam měl původně a kolik máš najeto? Díky
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Hele ja bych to nevidel tak dramaticky. Vyndat turbo a nechat ho repasovat. Je to turbo Garrett T25 coz je bezne turbo a dily by to na meli bejt. Uvidime. Ted budu menit gufero na hrideli takze se u toho vynda to turbo a musi se to opravit. V tomto stavu je auto i neprodejne a vubec mu to neslusi. Pomalu premyslim o necem novejsim, ale 200 koniku v kuzicce, xenony, a jine veci asi jen tak nesezenu za stejny penize. Jeste si ho chvili necham - je v dokonalym stavu akorat to turbo. mam najeto 140 000km original, kazdych 10 000km menen olej atd ... ...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
No to turbo jsem měl venku asi 5krát, ale nechat ho repasovat bych se docela bál. To až když už neni jiné východisko. Co jsem scháněl tu novou regulaci, tak v jednom servisu na turba mi radši odpověděli, že to vůbec neuměj objednávat a v druhém to scháněl kde se dalo a nakonec to nevé nesehnal a psal, že jedině zkusí sehnat někde nějakou repasovanou, ale že nic neslibuje. Ještě že mi jí prodal v Jeseníku. Tak si myslím, že to asi taková sranda nebude, sehnat ty osičky...
No za tuhle cenu se takovej luxus fakt nesežene, leda tak kolem 250.000kčs už bych věděl
No za tuhle cenu se takovej luxus fakt nesežene, leda tak kolem 250.000kčs už bych věděl
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
četl jsem na anglickejch webech, že tam jde dát silnější turbo bez nějakých velkých úprav motoru. O tom uvažuju v případě, že by mi totálně odešlo....co vy na to?
třeba tady se to docela řeší.
http://forums.mg-rover.org/archive/inde ... 67904.html
třeba tady se to docela řeší.
http://forums.mg-rover.org/archive/inde ... 67904.html
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
No hele, radši snad ani nee Doufám, že mi vydržej ty originály
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Už víte jak zaručeně čim je to chrastění?Celkem mě to sere!!!!:-D:-DNo a dát tam tu T28 neni problém...Jen z jakého důvodu to tam chceš dávat..Máš už T25 přifouklou na max?Já zkontroluju spotřebu a pak to přifouknu:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Jó to už je dávno vyřešené. Pokud Tě to vážně hodně se*re, budeš muset nechat někde opravit, spíše vyměnit hřídelku klapky ve výfukové části turba. Mě to se*re, protože stříbrnej chrastí a cinká docela dost, ale když vidím výsledky repasovaných věci, budu raději jezdit tak dlouho, než klapka zmizí nadobro ve výfukovém systému. Pak už člověku nezbyde nic jiného než doufat k "odborné" opravě. Já doufám, že to ještě vydrží hodně desítek tisíc kilometrů
Jinak ośobně tam žádně větší turbo dávat nechci, ani nic přifukovat. Mě to zrychlení stačí více než dost a raději budu motor šetřit, než ho na stará kolena trápit na hranici možností
Jinak ośobně tam žádně větší turbo dávat nechci, ani nic přifukovat. Mě to zrychlení stačí více než dost a raději budu motor šetřit, než ho na stará kolena trápit na hranici možností
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Chrastění turba se dá odstranit takto:
1.odpojit hadici z turba do intercooleru
2.odpojit hadici co de z filterboxu do turba (odpojit od odvetravani vyka vacek..)
3.otvorem pod svody dát klíč 10mm a povolit matku na tyčce co ovládá obtokový ventil turba...vyšroubovat jí o 5mm
4.vyndat závlačku nebo jinoupojistku z čepu na kterém je táhlo
5.vyndat táhlo z čepu a otořit s nim ve smeru hodinovejch rucicek aby se vzdálenost zkrátila a obtokovej ventil více přilehnul..(o mě sem dělal o 2 otáčky)
6.nastartovat zkusit jestli ok...A rychle vypnout motor...Svody se ohřejou děsně rychle a pak se musí čekat....
7.jestli vse ok zajistit závlackou nebo segrovkou
8.nasadit vsechyn hadice a je vymalovano chrastěni je prič
Seznam nářadí:
stranový klíč 10mm
šroubovák na spony plochy nebo kleště nebo 7mm bit.
Na vyndání závlačky tzo chce hodně nervu a nejlepší je strčit tam ruku pod hadicí co vede od termostatu a kolem svodů...dlaní dopředu nebo dozadu:-D
1.odpojit hadici z turba do intercooleru
2.odpojit hadici co de z filterboxu do turba (odpojit od odvetravani vyka vacek..)
3.otvorem pod svody dát klíč 10mm a povolit matku na tyčce co ovládá obtokový ventil turba...vyšroubovat jí o 5mm
4.vyndat závlačku nebo jinoupojistku z čepu na kterém je táhlo
5.vyndat táhlo z čepu a otořit s nim ve smeru hodinovejch rucicek aby se vzdálenost zkrátila a obtokovej ventil více přilehnul..(o mě sem dělal o 2 otáčky)
6.nastartovat zkusit jestli ok...A rychle vypnout motor...Svody se ohřejou děsně rychle a pak se musí čekat....
7.jestli vse ok zajistit závlackou nebo segrovkou
8.nasadit vsechyn hadice a je vymalovano chrastěni je prič
Seznam nářadí:
stranový klíč 10mm
šroubovák na spony plochy nebo kleště nebo 7mm bit.
Na vyndání závlačky tzo chce hodně nervu a nejlepší je strčit tam ruku pod hadicí co vede od termostatu a kolem svodů...dlaní dopředu nebo dozadu:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Teda tak to se snad radostí vojedu, to by byl takovej šperk, hned zítra na to vlítnu. Teda teď si mě hrozně moc potěšil, pač u stříbrného to je hrozné chrastítko Díky za perfektní popis, spíš sem myslel na vyndání turbíny z auta, takhle bych si vrněl
2x Rover 620ti