Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Odpovědět
Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 79
Registrován: čtv bře 13, 2008 11:57

Re: Chrastění od turba

Příspěvek od elviiis » úte kvě 06, 2008 6:42

co se origo BOVu týče... lze nahradit i takvýmto dílem...

http://cgi.ebay.co.uk/FORGE-ROVER-220-4 ... 8Q2el1247¨

je to náhrada za origo je hlučnější - odpouští do atmosféry... nebo klasický pístový či membránový tuningový bov s odpouštěním do atmosféry... česká fimra bidrinperformance vyrábí i portovaný který přepouští vzduch zpět do sání a druhý port při agresivní jízdě odpouští do atmosféry...
foukaná 220ka

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba

Příspěvek od Roman620ti » sob kvě 17, 2008 13:20

Tak tou membránkou na sací části turba to nebude. Teď jsem je vyndal jak ze stříbrného tak i z červeného a obě jsou totožně tak 4mm naprasklé. Jak kdyby to tak mělo bejt. To chrastění jde spíš z té výfukové části, opravdu podezdřívám tu klapku...
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba

Příspěvek od Roman620ti » sob kvě 24, 2008 21:50

Tak to bude dělat s největší pravděpodobností ta klapka, tady jsem o tom něco psal

viewtopic.php?f=8&t=616&start=15 .
2x Rover 620ti

nitelife
Příspěvky: 17
Registrován: stř zář 19, 2007 22:17

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od nitelife » stř čer 04, 2008 3:16

ahoj, tak mi prisla ta membrana do toho bov jak jsem psal uz drive ale bohuzel tim to nebylo. Je to opravdu bud tim regulacnim ventilem - to je ta kulata kovova vec ve ktere je pruzinka a membrana nebo je to ta nozicka co k tomu vede a pak vede do turba pres takovou osicku. mluvil jsem s clovekem co dela rovery a ten rikal ze je to pry v az v tom turbu ta osicka a ne teń regulacni ventil. Ty jsi vymenil regulacni ventil a prestalo to??? trosku jsem nerozumel konecnymu rozuzleni problemu. dik.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » stř čer 04, 2008 14:33

Já si myslím, že te regulace to nedělá, ale jak začala vyměněná regulace opět pootevírat klapku jak má, začlo i dříve nechrastící turbo taky chrastit. Myslím si, že to dělá ta schovaná klapka výfukovejch plynů, nebo jak píšeš ta osička co vede od klapky a na ní se pak připojí to oko táhla regulace. Protože při přiložení ucha k prvnímu dílu výfuku, hned za turbem se ten zvuk ozýva hlasitě uvnitř, je jasné, že to jde od výfukové části turba. Jinak tu regulaci jsem měnil z důvodu, že auto od 3500ot nejelo. Vždy začlo brutálně trhat a škubat a to bylo při předjíždění o život :lol: Já jsem toho stříbrného koupil už s tím cukáním, proto jsem myslel, že to turbo nechrastí...

Jinak jak vypadala ta nová membránka? Měla v sobě také malou dírku? Já co jsem koukal do obou aut, tak tam je v každé stejně malé rozšklebení. Tak 2mm, tak by mě zajímalo jestli to tak má bejt.
2x Rover 620ti

nitelife
Příspěvky: 17
Registrován: stř zář 19, 2007 22:17

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od nitelife » stř čer 04, 2008 15:58

Ahoj, je to urcite v tom turbu ta zaklapka. pro ilustraci je to turbo tady rozebrane http://www.airpowersystems.com/350z/tur ... _boost.htm
je to tam asi na 3 obratzku. cely rozebrany. potreba vyndat turbo a vymenit ten malej zasranej dilek. je to kulata zaklapka. a to ani nevim kde ji budu schanet .... jinak tam membrana nema zadnou diru pokud mluvime o te same. original je cerny gumovy, mam ted cerveny silikon-kevlar. na tom druhym ventilu ne na regulacnim ventilu. jasne?

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » stř čer 04, 2008 16:11

Teda pěkné stránky, hezky rozkreslené... Asi už tam máme nějaké vůle a tak to chrstí, no :( Ale sehnat ty díly bude zajímavé...budu hold jezdit s obouma chrastítkama a doufat, že ta klapka neulítne úplně :lol: Co jsem mluvil s chlápkem co repasuje turba, tak se kolikrát stane, že ta klapka zmizí někde ve výfuku a pak to jede jak bez turba :D Asi to angláni nějak podcenili, protože krom jednou Tíčka jsem se nesetkal s nechrastícím turbem. Nejhorší to je se studeným motorem, to jde slyšet i na sytičem zvýšené volnoběžné otáčky.

Jinak tu membránu myslím stejnou, ale ty co tam mám já jsou z nějaké tvrdé jakoby látky, černé a možná pogumované. A mám v každé ten otvor a vypadaj stejně. Zkoušel jsem to přelepit a nic jsem nepoznal, akorát jsem se v tom musel znovu hrabat. Jak vypadala ta tvoje stará membránka co jsi tam měl původně a kolik máš najeto? Díky
2x Rover 620ti

nitelife
Příspěvky: 17
Registrován: stř zář 19, 2007 22:17

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od nitelife » pát čer 06, 2008 6:27

Hele ja bych to nevidel tak dramaticky. Vyndat turbo a nechat ho repasovat. Je to turbo Garrett T25 coz je bezne turbo a dily by to na meli bejt. Uvidime. Ted budu menit gufero na hrideli takze se u toho vynda to turbo a musi se to opravit. V tomto stavu je auto i neprodejne a vubec mu to neslusi. Pomalu premyslim o necem novejsim, ale 200 koniku v kuzicce, xenony, a jine veci asi jen tak nesezenu za stejny penize. Jeste si ho chvili necham - je v dokonalym stavu akorat to turbo. mam najeto 140 000km original, kazdych 10 000km menen olej atd ... ...

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » pát čer 06, 2008 9:40

No to turbo jsem měl venku asi 5krát, ale nechat ho repasovat bych se docela bál. To až když už neni jiné východisko. Co jsem scháněl tu novou regulaci, tak v jednom servisu na turba mi radši odpověděli, že to vůbec neuměj objednávat a v druhém to scháněl kde se dalo a nakonec to nevé nesehnal a psal, že jedině zkusí sehnat někde nějakou repasovanou, ale že nic neslibuje. Ještě že mi jí prodal v Jeseníku. Tak si myslím, že to asi taková sranda nebude, sehnat ty osičky...
No za tuhle cenu se takovej luxus fakt nesežene, leda tak kolem 250.000kčs už bych věděl :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » pát čer 06, 2008 17:13

četl jsem na anglickejch webech, že tam jde dát silnější turbo bez nějakých velkých úprav motoru. O tom uvažuju v případě, že by mi totálně odešlo....co vy na to?
třeba tady se to docela řeší.

http://forums.mg-rover.org/archive/inde ... 67904.html
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » pát čer 06, 2008 18:33

No hele, radši snad ani nee :lol: Doufám, že mi vydržej ty originály :D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od seba » ned bře 22, 2009 19:56

Už víte jak zaručeně čim je to chrastění?Celkem mě to sere!!!!:-D:-DNo a dát tam tu T28 neni problém...Jen z jakého důvodu to tam chceš dávat..Máš už T25 přifouklou na max?Já zkontroluju spotřebu a pak to přifouknu:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » ned bře 22, 2009 20:03

Jó to už je dávno vyřešené. Pokud Tě to vážně hodně se*re, budeš muset nechat někde opravit, spíše vyměnit hřídelku klapky ve výfukové části turba. Mě to se*re, protože stříbrnej chrastí a cinká docela dost, ale když vidím výsledky repasovaných věci, budu raději jezdit tak dlouho, než klapka zmizí nadobro ve výfukovém systému. Pak už člověku nezbyde nic jiného než doufat k "odborné" opravě. Já doufám, že to ještě vydrží hodně desítek tisíc kilometrů :wink:
Jinak ośobně tam žádně větší turbo dávat nechci, ani nic přifukovat. :lol: Mě to zrychlení stačí více než dost a raději budu motor šetřit, než ho na stará kolena trápit na hranici možností :wink:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od seba » ned dub 05, 2009 10:16

Chrastění turba se dá odstranit takto:

1.odpojit hadici z turba do intercooleru
2.odpojit hadici co de z filterboxu do turba (odpojit od odvetravani vyka vacek..)
3.otvorem pod svody dát klíč 10mm a povolit matku na tyčce co ovládá obtokový ventil turba...vyšroubovat jí o 5mm
4.vyndat závlačku nebo jinoupojistku z čepu na kterém je táhlo
5.vyndat táhlo z čepu a otořit s nim ve smeru hodinovejch rucicek aby se vzdálenost zkrátila a obtokovej ventil více přilehnul..(o mě sem dělal o 2 otáčky)
6.nastartovat zkusit jestli ok...A rychle vypnout motor...Svody se ohřejou děsně rychle a pak se musí čekat....
7.jestli vse ok zajistit závlackou nebo segrovkou
8.nasadit vsechyn hadice a je vymalovano chrastěni je prič

Seznam nářadí:
stranový klíč 10mm
šroubovák na spony plochy nebo kleště nebo 7mm bit.

Na vyndání závlačky tzo chce hodně nervu a nejlepší je strčit tam ruku pod hadicí co vede od termostatu a kolem svodů...dlaní dopředu nebo dozadu:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » ned dub 05, 2009 20:24

Teda tak to se snad radostí vojedu, to by byl takovej šperk, hned zítra na to vlítnu. :shock: Teda teď si mě hrozně moc potěšil, pač u stříbrného to je hrozné chrastítko :D Díky za perfektní popis, spíš sem myslel na vyndání turbíny z auta, takhle bych si vrněl :wink:
2x Rover 620ti

Odpovědět