GO rover coupe turbo

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » úte bře 13, 2012 6:37

taky doufam.... ale dost lidi mi řeklo, že se to odvzdušňuje špatně... :wink: jelikoz jsem nechal udělat silentbloky na zakazku...tak si myslim že je ten motor třeba o centimetr viš a to mohlo dělat třeba problem....a měl jsem tam ten horni krk z motoru co měl klimatizaci..... a co jsem si všiml tenn má termostat viš..než bež klimi..... dak jsem tam ten horni krk..z obyčejného 2.0 litra.. a je o cca 2,5 cm niž.... to mi to asi vyřešilo... :) dle mého nazoru.... uvidi se dneska....... dnes se zase na nej podivam..kdyz to počasi dovoli... msm:

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od J0hny » úte bře 13, 2012 18:13

Aha tak to s tim termostatem je asi logický, musela tam bejt bublina...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » pon bře 26, 2012 21:38

auto chodi jako hodinky.... zavodni silentbloky... super... sepne turbo.... je jako kopanec od kone.... konecne nejakej normalni tlak 0,8 baru..

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od J0hny » pon bře 26, 2012 22:30

Joooojo znám :) tlačím 0.9 - 1bar podle nálady, teploty, vlhkosti vzduchu :) ale jede krásně, projel bych se v 220Ti když vidím jak to hejbe s 600 :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » čtv bře 29, 2012 20:20

jo jo ta vaha udela hodne.... jako muzu rict ze jsem byl na sprintech s Camarem 5,7 L V8 300koni. a ja coupe cca 200koni.. a ani si neskrtnul.... rvalo mu to jako krava.... ale nic z toho... no uolne jsem mu ujel... skoda ze nemam vydeo..

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od J0hny » sob bře 31, 2012 15:12

Jojo toje přesně vono, to jsou ty "ameriky", ty jsou sice silný ale jak jsou silný, tak jsou těžký :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » ned dub 01, 2012 19:40

tak dnes jsem zjistil ... ze se mi neotevira turba.... mam tam porad stejny tlak..... takze zase reseni....

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od J0hny » pon dub 02, 2012 20:34

Myslíš wastegate se ti neotevírá... :lol: asi membránka na dóze v !&@#!...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » stř dub 04, 2012 6:50

ne urcite se neotevira... byl se mi na to podivat kamarad..co ma upraveheho golfa... ma tam z 66 kw 150kw.... takze hybrid. turbo.. atd,,atd. dal mi ji ny ... tak ho tam skusim prendat..a uvydi se... melo by to to turbo otevirata zavirat..podle plynu... ale nic se nedeje... mam na nem tim padem staly tlak... a na ten rozjezd to neni nic moc.... a hlavne to nechodi jak ma... kolem 5000 uz mi to turbo vypina... takze nejlepsi vykon .mam ted kolem 3000 ot. :lol:

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od J0hny » stř dub 04, 2012 20:25

Aha, prosimtě wastegate otevírat podle plynu určitě nemá!!! wastegate otevírá až při plnym tlaku turba, od toho to tam taky je, aby to "omezovalo" plnící tlak, pokud máš originál turbo garet T25, tak to opravdu budeš mít max. krouťák od 2,5tis/ot do 3,5... když dáš větší turbo přijdeš o tenhle krásnej krouťák, mě v 620 tlačí turbo už od 2tis., není to ideální na závodění nebo maximální výkony, ale do provozu je to ideální. Je to holt sériový auto :lol: sice má 200koní, ale je pravda že od 5ti tis. je to už takový "tupý", je to tím, že to turbo je moc malý na dvoulitra v těhle otáčkách :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » stř dub 04, 2012 21:13

diky za rady... ale stejne to cele rozeberu.... myslim ze to co my rekl ..kamos..ktery dela turba... je docela rozumny... a je to i mozne..ze je to zatuhle..DLOUHO TO PREDTIM STALO..
ale katdopadne diky..zase jsem chytrejsi.. :-D

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od seba » čtv dub 26, 2012 3:37

tak jestli to kolem snad 3500 cukne jak krava tam je spatna ta membrana a je to fuel cut ja to mel taky a menil sem to tahlo s ventilem co otevira vastegate
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » čtv dub 26, 2012 20:18

bylo to jen ohnute...tak to neoteviralo... je to srovnane a vypada to ze to chodi...tlakem se normalne hybe..

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » čtv dub 26, 2012 20:19


roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: GO rover coupe turbo

Příspěvek od roverny » pát kvě 25, 2012 10:49


Odpovědět