to mi připomíná ten můj problém,ale dělalo mi to i když jsem byl z kopce dolů.Ani kopečkový start nepomohl,ale s tím čumákem nahoru na 100% souhlaskptHergot píše:Už se mi mockrát stalo, že auto (75 V6) bylo trošku nakřivo a i když bylo čtvrt nádrže, nešlo nastartovat . . . čumákem dolů je to ok, ale jak je to čumákem nahoru a ještě trochu nakloněno na řidiče, je to v háji, pokud není aspoň půl nádrže, už dlouho se chystám přijít na to, kde je ten pudl zahrabaný . . . .
Studený start 1,8
Re: Studený start 1,8
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6
Land Rover Discovery 3 TDV6
Re: Studený start 1,8
Tak po ročním trápení jsem ho odvezl do Roko-Motor ve Zlíně.Tak jsem zvědav jestli ho dají do kupy.Dám vědět co tomu bylo
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6
Land Rover Discovery 3 TDV6
Re: Studený start 1,8
Jsem napnut jak špagát....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Studený start 1,8
třeba z toho udělají jagulára
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6
Land Rover Discovery 3 TDV6
Re: Studený start 1,8
A taky "kdy" ti ho dají dohromady tm. zelený,že? Jel jsem okolo a dílnu asi ještě neviděl,bylo na něm trochem sněhu.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: Studený start 1,8
ee, modrý....
Re: Studený start 1,8
A nebo,od cesty mi to přišlo jako zelená,nebylo to nejblíž,byl vidět jen kousek zadní části a nebo jich ta mam mají víc.
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: Studený start 1,8
tmavomodrý a v úterý bych chtěl si pro něj zajet.Už je hotový prý jenom nějaký konektor.Ale dalo mu prý práce ho najít.Tak uvidíme.Ale za 6 to není tak hrozné.Vzhledem k tomu že jsem do něj s tím startováním nacpal skoro 20
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6
Land Rover Discovery 3 TDV6
Re: Studený start 1,8
Tak,rover je doma a chytá na drc.Jenom nějaký špatný konektor mezi řídící jednotkou a čerpadlem.Toť celý jednoroční problém
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6
Land Rover Discovery 3 TDV6
-
- Příspěvky: 238
- Registrován: čtv čer 21, 2012 15:59
- Bydliště: LM slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studený start 1,8
dufam ze uz ti pojde fajne stale tvoja masina. drzim palce.
ROVER 75 TOURER CDTi
Re: Studený start 1,8
Supr... Nevis ktery konektor to byl?
Re: Studený start 1,8
nevím,já a elektrika jsme nikdy nebyli moc velcí kamarádi.Si nezapojím ani rádio
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6
Land Rover Discovery 3 TDV6
Re: Studený start 1,8
zistiť to nevieš od servisáka ?? pls ja mám podobný problém..
predtym VW Polo 1.4 benzin 44kw
teraz Rover 75 1.8 benzin 88kw
teraz Rover 75 1.8 benzin 88kw
Re: Studený start 1,8
Tak už je hotovo.Moc děkuji Lenhamovi za opravu 75.Celá 1,5 roční anabáze se startováním je za mnou.Celý problém byl v relátku palivového čerpadla.
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6
Land Rover Discovery 3 TDV6
Re: Studený start 1,8
Zneužiju existující vlákno...Odpoledne jsem potřeboval odjet, nastartoval jsem , odešel pro kýbl s vodou na umytí okna, a když jsem se přiblížil zpátky, motor se zazmítal a chcípl. A už nenaskočil.
Při prvních pokusel ještě zakašlal, ale poté už nic. Z výfuku byl cítit benzín a po napíchnutí to neukazovalo žádnou chybu. Proběhl jsem kabeláž v okolí starteru, protože jsem teď 4x měnil termostat, jestli jsem s něčím nehnul . A skutečně motor zas párkrát zakašlal.... a nic.
Nebudu napínat ( ještě jsem měnil baterii v DO), po pročtení zdejšího vlákna jsem vzal kanystr, šplíchl 10l benzínu a příčina mé odpolední deprese byla pryč.
A ještě detaily:
- po zapnutí zapalování bylo jasně slyšet čerpadlo.
- z výfuku byl po neuspěšných startech cítit benzín.
- palivoměr byl cca 5mm od kontrolky rezervy.
- auto stálo tak, že nejníž byl LZ roh - rozdíl proti PP rohu může být 20-30cm.
Doufám , že je vyřešeno
Při prvních pokusel ještě zakašlal, ale poté už nic. Z výfuku byl cítit benzín a po napíchnutí to neukazovalo žádnou chybu. Proběhl jsem kabeláž v okolí starteru, protože jsem teď 4x měnil termostat, jestli jsem s něčím nehnul . A skutečně motor zas párkrát zakašlal.... a nic.
Nebudu napínat ( ještě jsem měnil baterii v DO), po pročtení zdejšího vlákna jsem vzal kanystr, šplíchl 10l benzínu a příčina mé odpolední deprese byla pryč.
A ještě detaily:
- po zapnutí zapalování bylo jasně slyšet čerpadlo.
- z výfuku byl po neuspěšných startech cítit benzín.
- palivoměr byl cca 5mm od kontrolky rezervy.
- auto stálo tak, že nejníž byl LZ roh - rozdíl proti PP rohu může být 20-30cm.
Doufám , že je vyřešeno
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.