Karlovo pracant CDT

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Trunda » ned led 06, 2013 12:10

Karle, Karle! Nepřeháněj to s tou chválou, ať nám tu smraďoši nezpychnou ;-)
Jak jsi popisoval ty tobě nepříjemné pocity z reakce a zátahu motoru, mám s dieselovýma autama stejný problém.... když už diesel, tak asi v automatu... Samozřejme hledisko spotřeby je neoddiskutovatelné.... Zajímalo by mě, jestli jsi na tom lépe, jak benzínem na plyn...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Tommi_82 » ned led 06, 2013 12:43

Nevím co na těch automatech vidíte? Než R75 diesel v automatu kterej bere o litr na sto víc, tak to už rovnou můžu mít benzín. Diesel s automatem je pro mě zajímavej jen v tom že i přesto že má "na pětku" nižší otáčky při stejné rychlosti, ve finále stejně sežere paliva víc.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Trunda » ned led 06, 2013 14:24

.... já jen že bych raději obětoval litr nafty navíc za to, že se nemusím trápit s tím kde hledat vhodné otáčky motoru....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od cvrko » ned led 06, 2013 16:15

Trundo,já Ti dám smraďocha,mám filtr pevných a v autě si nepšoukám hihi msm: :lol: hi:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Trunda » ned led 06, 2013 17:15

... no tudle jsem jel za jedním takovým s filtrem pevných částic a nevím, jestli se zrovna rozhodl ten filtr vypálit, ale byl to takový smrad a dým, že nekecám, i po té chvilce, než jsem ho raději zprasil a předjel ho, se mi dělalo mdlo... vezl jsem kolegu z práce, který byl tomu svědkem. Opravdu hrůzný zážitek :-( Zápach dieselu z výfuku byl proti tomu hadra... z tohohle se mi fakt točila kebule, jak to bylo silné... tak ale to už je mimo téma ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Tommi_82 » ned led 06, 2013 19:35

Vhodné otáčky? 800-4500 RPM já v tom potíž nevidím. Tomu motoru je jedno na jaký otáčky ho provozuješ. Je mnohem tolerantnější na otáčky než benzínový motory. V křižovatce se ti rozjede pomalu i na trojku(na dvojku uplně bez problémů) takže s ním za tepla můžeš jezdit po městě aniž bys téměř šáhl na řadící páku. Jedinej rozdíl je že s dieselem se řadí dřív, rozhodně si nemyslím že by se s ním muselo řadit víc. To s benzínem jsem musel při předjíždění mimo obec házet 3-4-5, s dieselem stačí 4-5.
Cvrko, ty tam máš filtr pevných částic? To teda koukám že ho do faceliftů dávali.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od cvrko » ned led 06, 2013 21:41

Mám,fakt na 100 procent,protože na doporučení mého dvorního mechoše jsem ho v létě vypaloval při cestě do chorvatska a jak píše Trunda---byuy tam maué obuáčky :lol: No teď už třetí týden nemám co vypalovat,protože mi nějaký milovník krásných vozů vybil zadní okno a teď se dva týdny handrkuju s pojišťovákem o škodě a tento týden asi pojedu pro to okno do Jeseníku protože oficiální cestou žádné autoskla nejsou schopny to okno dodat a to mám potvrzené,že není v republice na žádném skladě ani na centrálním skladu v Rakousku,ale to už tady nepatří. vzek:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Tommi_82 » pon led 07, 2013 16:19

Tak jsem se díval, pokud něco tak by to mělo být HJS/DPF-06 city filter. Je možný že ho tam máme všeci, dodneška jsem si myslel že to je dvojitej katalyzátor. Mám na mysli toto:
Obrázek
Vzhledem k tomu že do BMW 320D E46 se tendle HJS/DPF-06 dával standardně, tak někdy vlezu bráchovi pod auto a podívám se jakej tam je rozdíl.

Jinak co se týká vypalování, tak pavouky vypaluju pravidelně, ať už DPF mám nebo ne.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Trunda » pon led 07, 2013 16:28

Nic proti, ale já tam vidím jen a pouze katalyzátor.... ..... ten první váleček na obrázku je vlnovec... pro upřesnění.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Tommi_82 » pon led 07, 2013 17:46

Muhehe no to je fakt, docvaklo mi to ažs to napsal. Tím líp pro mě. :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od lenham3 » pon led 07, 2013 22:29

Kdyby tam byl PDF filtr tak na nem musi byt cidla :wink:

ketzll
Příspěvky: 243
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od ketzll » úte led 08, 2013 12:35

Souhlas s Lenhramem a Trundou.... :-) To na obrázku je vlnovec a katalizátor... Nic víc, nic míň... :-)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od AnderN » úte led 08, 2013 15:42

Chtěl jsem napsat cvrkovi, že mu nechci kazit náladu, možná to byl vtip, ale filtr pevných částic určitě nemá. No už jste mě předběhli.

Tommi -- do cca 1500 rpm, než zabere turbo, je ten motor mrtvola. Takže žádných 800, na to se jet nedá.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Trunda » úte led 08, 2013 16:11

.... je to o zvyku... my, co jsme zvyklí, že motor s otáčkama výkon graduje, tak pak po sednutí za volant dieselu trpíme. U benzínových turbo motorů je ten zátah motoru ještě relativně velký až do omezovače, ale u dieselů je to spíš ... nic, zátah jak prase a nic.... a to mi třeba osobně nevyhovuje a sám sobě bych tenhle nedostatek kompenzoval automatem s tím, že bych jízdu bral spíš pasivně, tzn. řízení přenechal v maximální možné míře na automatice. Ale chápu, že je to každého zvyk, takže můj postoj nikomu nevnucuju ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Karlovo pracant CDT

Příspěvek od Tommi_82 » úte led 08, 2013 18:21

Jak myslíte, podle mě "pod turbem" se s tím autem dá jezdit taky. Kolikrát se stane že jedu x km s otáčkama pod turbem než mi dojde že kdybych zved otáčky o 200-300 rpm tak ušetřím palivo. Po šumperku uplně běžně jezdím v rozsahu 800-2000, běžně jezdím po městě na 4ku rychlostí cca 55 km/h.
Ale nebudu tady fundamentalisticky opakovat dokola svoje názory(kor když ani nepoznám vlnovec :lol: ). Přenechávám karlovo téma karlovi a mlčím. :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět