Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
podryx
- Příspěvky: 68
- Registrován: pon čer 21, 2010 17:35
Příspěvek
od podryx » čtv bře 21, 2013 22:57
jj vyzkoušejte někdo a pak mě svezete
Jinak oni je jezdí na TypeRech na okruzích a bez problému to samé i s brzdama...
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pát bře 22, 2013 6:49
... To jo, jenze je otazka, jestli by byli schopni udelat a nastavit predni pruzeni pro McPherson Honda Concerto.... V nabidce ho nemaji, ale co pisou, tak by snad byli ochotni ho udelat.... No bylo by zajimave zjistit kolik lidi by melo zajem a mohl bych to domluvit... Treba i s moznosti to otestovat u me....
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
podryx
- Příspěvky: 68
- Registrován: pon čer 21, 2010 17:35
Příspěvek
od podryx » pát bře 22, 2013 10:44
Já myslim, že u Danyho půjde cokoliv....
-
schizofrenics
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Příspěvek
od schizofrenics » pon bře 25, 2013 21:35
Nu poslal jsem pár poptávek po lidech co znám tak uvidím co stím......
-
roverny
- Příspěvky: 287
- Registrován: ned srp 22, 2010 19:47
Příspěvek
od roverny » čtv dub 04, 2013 12:38
A co tak zkusit firmu HP sporting, která se specializuje na vývoj a výrobu kompletních tlumičů i s pružinama . Je schopna udělat cokoliv. Dělá jak na závoďáky tak i na veterány a to od kusové výroby. Nevím ,ale jaká je cena.
http://www.hpsporting.cz/
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv dub 04, 2013 13:17
To se obavam, ze bude vyrazne vyssi... Nemuze konkurovat cene seriove vyrabeneho kusu... Ale klidne to nekdo prubnete

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Majkl
- Příspěvky: 217
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
- Bydliště: Třemošnáááááááá
Příspěvek
od Majkl » pát dub 12, 2013 12:37
Waaaau, ty tlumiče GAZ jsou luxusní, nevíte o kolik jdou snížit oproti sérii? Jdou na 200RF ?

To by byla
Přemýšlím totiž, jak dostat svoji R2 dolů, a teď už jedině tak, že do ní nacpu pytle s cementem. Skvělý by bylo sehnat vzduchový podvozek. Jde i vyrobit, o čemž jsem taky uvažoval. Ale raději bych volil variantu s klasickými tlumiči, a možností jít dolů alespoň o deset cm.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pát dub 12, 2013 12:41
... myslím že to bývá až 60 mm .... tak nějak. S tím se pak ale nedá jezdit

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Majkl
- Příspěvky: 217
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
- Bydliště: Třemošnáááááááá
Příspěvek
od Majkl » pát dub 12, 2013 18:20
Jako motokáru už to mám teď, takže jsem zvyklej
Ale tak či onak mám pořád velkou díru mezi blatníkem a kolem, což můžu řešit vyšší gumou, ale to se zvedá celé auto. Já to potřebuju dostat celé dolů

S pružinama to jde dolů o pět. Takže vyhodit 20 tisíc kvůli rozdílu 1cm je špatně

_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pát dub 12, 2013 20:21
Tak pokud ti jde jen o to to dát dolů, tak to je opravdu škoda peněz.... je to kvalitní podvozek s možností komplexního nastavení, takže je to hlavně o kvalitním svezení

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Majkl
- Příspěvky: 217
- Registrován: čtv říj 04, 2007 9:50
- Bydliště: Třemošnáááááááá
Příspěvek
od Majkl » pát dub 12, 2013 22:29
To auto má dobrý podvozek. Tvrdší a nižší pružiny vlastnosti jízdy ještě zlepšily, takže mě jde skutečně jen o snížení.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105