boost controller 620 Ti
boost controller 620 Ti
Zdravim roveraci mam problem nainstaloval jsem boost controller manualni a jak to připustim hodně tak mi to škubne ve vyšich otačkach.
stejny problem jsem měl jak jsem měl špatnu tu banku na turbu regulaci tlaku turba tu jsem vyměnil ale bylo to trochu zhnilejši tak jsem kupil ten boost controller ale jak řikam když to připustim vice tak je ten samy problem zase škubne ale je to mazec to zrychleni poradte mi prosim jak to mam udělat abych stoho dostal maximum diky?
stejny problem jsem měl jak jsem měl špatnu tu banku na turbu regulaci tlaku turba tu jsem vyměnil ale bylo to trochu zhnilejši tak jsem kupil ten boost controller ale jak řikam když to připustim vice tak je ten samy problem zase škubne ale je to mazec to zrychleni poradte mi prosim jak to mam udělat abych stoho dostal maximum diky?
Re: boost controller 620 Ti
Jenom tak nadhodím...zkusil si všechny hadičky kolem turba? Určitě byly starý a mají dost tendence se rozpadat. Už se mi to stalo. Byly to rány jako kráva a jenom při vyšším tlaku.
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: boost controller 620 Ti
ahoj pravě že sem ho měl venku to turbo a hadice jak nove, tak nevim jak řikam když ho uberu ten tlak tak to neškubne ale jak trochu přidam tak zatah jak prase ale tak ve 4500 tisic mi to škubne jak prase už si nevim rady
Re: boost controller 620 Ti
Linejsi po vymeneni banky to bylo pro to ze kazda banka mela jinak utahlou zavitovou cast zajistenou matickou a tim jiny predpeti pruziny cimz se nastavi ze otvira az pri vyssim tlaku nebo nizsim.Cim vic je videt zavitove casti tim pozdeji (pri vyssim tlaku)se wastegate otevre.
Tipuju ze to skube kuli fuelcutu protozes to pripustil moc a nebo praskla ta membranka znova a tolik ti to pojede i po vymontovani nebo uplnem povoleni boost controlleru. JEstli to pojede stejne hodne i po povoleni MBC tak mas spatnou zase membranku na te bance tzv wastegate acuator.
Tipuju ze to skube kuli fuelcutu protozes to pripustil moc a nebo praskla ta membranka znova a tolik ti to pojede i po vymontovani nebo uplnem povoleni boost controlleru. JEstli to pojede stejne hodne i po povoleni MBC tak mas spatnou zase membranku na te bance tzv wastegate acuator.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: boost controller 620 Ti
A nebo je ten MBC !&@#! a nepustí tam ten tlak...
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: boost controller 620 Ti
Ahoj souhlasím se sebou ... je to kvůli fuel cutu ( je to ochrana motoru, když do něj pustíš velkej tlak tak počítač aby si nezničil motor ti přeruší přívod paliva )
Maximalní tlak na standartní písty je 14 psi ( to je 0,97 baru ), standart turbo tlačí 10 psi ( 0,7 baru ) tak si vem kolik stačí aby jsi to přehnal .... kousek
někde jsem četl že tam měl na standartech 18 psi ale tam power boost ( upravuje ti tlak benzínu na liště ( rail)) ale to se musí vychytat poměr vzduchu a benzínu ( A/R)
aby to nebylo moc chudá směs či moc bohatá
.... a nebo se na to vykašli a dej si tam kuličkový turbo T28 s actuatorem a ze starýho turba aby ti držel 10 psi + blow off ventil je na to manuál a není to nic strašnýho je o penězích .... turbo GT2560R ... 22 0000,- (eturbo.cz) + adaptery na sání a vyfuk u turba http://www.gb-ent.com/index.php/gt-t28- ... -bolt.html + olejový restriktor http://www.gb-ent.com/index.php/oil-fee ... s-3an.html
tady je manuál na přestavbu https://www.dropbox.com/s/jp4xxk93ipvrd ... itting.pdf
Sám jsem nedávno oddělal motor že mi odešel actuator pak jsem to půjčil brachovi a než jsem mu stačil říct aby si držel tlak plynem na 10 psi tak za chvilku mi volal že to dojelo ( velkej tlak ) .... po rozebraní 1 píst zmizel dírou v litinovém bloku motoru takže motor ven a sehnat novej a 4 dni práce ho vyměnit .... sám už teď tam mám 3 motor
tady jsou fotky ja to pak dopadne
Maximalní tlak na standartní písty je 14 psi ( to je 0,97 baru ), standart turbo tlačí 10 psi ( 0,7 baru ) tak si vem kolik stačí aby jsi to přehnal .... kousek
někde jsem četl že tam měl na standartech 18 psi ale tam power boost ( upravuje ti tlak benzínu na liště ( rail)) ale to se musí vychytat poměr vzduchu a benzínu ( A/R)
aby to nebylo moc chudá směs či moc bohatá
.... a nebo se na to vykašli a dej si tam kuličkový turbo T28 s actuatorem a ze starýho turba aby ti držel 10 psi + blow off ventil je na to manuál a není to nic strašnýho je o penězích .... turbo GT2560R ... 22 0000,- (eturbo.cz) + adaptery na sání a vyfuk u turba http://www.gb-ent.com/index.php/gt-t28- ... -bolt.html + olejový restriktor http://www.gb-ent.com/index.php/oil-fee ... s-3an.html
tady je manuál na přestavbu https://www.dropbox.com/s/jp4xxk93ipvrd ... itting.pdf
Sám jsem nedávno oddělal motor že mi odešel actuator pak jsem to půjčil brachovi a než jsem mu stačil říct aby si držel tlak plynem na 10 psi tak za chvilku mi volal že to dojelo ( velkej tlak ) .... po rozebraní 1 píst zmizel dírou v litinovém bloku motoru takže motor ven a sehnat novej a 4 dni práce ho vyměnit .... sám už teď tam mám 3 motor
tady jsou fotky ja to pak dopadne
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: boost controller 620 Ti
No krásně vymalováno
Re: boost controller 620 Ti
Chlapy diky moc za rady a navody tak ted už zhruba vim co a jak asi je to fakt tim že sem to přehustil protože když to vratim o kousek na zpět tak už to neškubne. ještě jednou diky.ale stejně bych z toho chtěl dostat ještě malinko vice
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: boost controller 620 Ti
Kup si budík na tlak turba a nastav to max na 0,9 baru a motor ti to i vydrží...možná
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: boost controller 620 Ti
Jo kdyby jsi chtěl vědet víc o motorech doporučuji tohle http://uloz.to/xy7Ga1P/spalovaci-motory-pdf
Jsou to skripta z fakulty FSI ( Fakulta strojního inženýrství )
Mě to pomohlo a už konečně vím co kde je a proč to tam je
jinak souhlas s jonny určitě si tam dej budík na tlak turba napojení je jednochuchý potrebuješ zdroj tlaku ( výstupek na sání ) a napájení a pak tak to dát
ja jsem budíky dával pod radio ( vyndal jsem tam ten kastlík ) a doplnil jeste dva budíky ( tlak oleje a teplotu oleje )
Jsou to skripta z fakulty FSI ( Fakulta strojního inženýrství )
Mě to pomohlo a už konečně vím co kde je a proč to tam je
jinak souhlas s jonny určitě si tam dej budík na tlak turba napojení je jednochuchý potrebuješ zdroj tlaku ( výstupek na sání ) a napájení a pak tak to dát
ja jsem budíky dával pod radio ( vyndal jsem tam ten kastlík ) a doplnil jeste dva budíky ( tlak oleje a teplotu oleje )
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti