Ahoj souhlasím se sebou ... je to kvůli fuel cutu ( je to ochrana motoru, když do něj pustíš velkej tlak tak počítač aby si nezničil motor ti přeruší přívod paliva )
Maximalní tlak na standartní písty je 14 psi ( to je 0,97 baru ), standart turbo tlačí 10 psi ( 0,7 baru ) tak si vem kolik stačí aby jsi to přehnal .... kousek
někde jsem četl že tam měl na standartech 18 psi ale tam power boost ( upravuje ti tlak benzínu na liště ( rail)) ale to se musí vychytat poměr vzduchu a benzínu ( A/R)
aby to nebylo moc chudá směs či moc bohatá
.... a nebo se na to vykašli a dej si tam kuličkový turbo T28 s actuatorem a ze starýho turba aby ti držel 10 psi + blow off ventil je na to manuál a není to nic strašnýho je o penězích .... turbo GT2560R ... 22 0000,- (eturbo.cz) + adaptery na sání a vyfuk u turba
http://www.gb-ent.com/index.php/gt-t28- ... -bolt.html + olejový restriktor
http://www.gb-ent.com/index.php/oil-fee ... s-3an.html
tady je manuál na přestavbu
https://www.dropbox.com/s/jp4xxk93ipvrd ... itting.pdf
Sám jsem nedávno oddělal motor že mi odešel actuator pak jsem to půjčil brachovi a než jsem mu stačil říct aby si držel tlak plynem na 10 psi tak za chvilku mi volal že to dojelo ( velkej tlak ) .... po rozebraní 1 píst zmizel dírou v litinovém bloku motoru takže motor ven a sehnat novej a 4 dni práce ho vyměnit .... sám už teď tam mám 3 motor
tady jsou fotky ja to pak dopadne
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti