V sobotu jsem zahájil první práce, ale protože jsem musel poléčit zadní brzdy na Labuti, musel jsem vysát a uklidit v garáži, tak nebylo tolik času, kolik bych potřeboval. Nicméně...
... podařilo se nám napasovat střední díl výfuku. Nyní je to tedy tak, že za katem origo díl z MG ZR má cca 58 mm, před přírubou jde na cca 56 mm. Nový střed jde za přírubou z těch 56 mm na cca 55 mm a před posledním dílem to je asi 51 mm. V takové síle pak pokračuje k tlumiči. Není to asi úplně ončo, ale proti přechodu přímo z 56 mm na 45 mm je to lahoda

Největší zádrhel byl to, že jsem si neuvědomil, že ten MG díl končí dvoudírovou přírubou. Chtělo to chvilku hraní si, ale i z té trojdírové se celkem pěkně nakonec podařilo tu dvou dírovou udělat

Jeden rožek odříznout a dovařit ho kousek vedle... Ani pocitově výkonový rozdíl neposoudím, protože mám rozvody nastavené tak nějak a nechci to teď pokoušet. Tak jak bude motor zdravý, tak zkusím mojí rozjezdovou "dynamo-metrickou" zkoušku

Zvukově mi to teď přijde že to má takový nakřápnutější zvuk a v nižších otáčkách to občas střelí

Takže pro zopakování před a po výměně středu:

- Před

- Po

- Porovnání
A tím, že jsem měl dole středový díl, tak jsem se dostal ke kulise řazení a vyměnil jsem to originální gumový uchycení za StrongFlex polyuretan. Schválně jsem pozoroval jak se to chovalo před a po výměně a je to opravdu hodně velký rozdíl. V té gumě to chodilo fakt dost a teď je ta vůle citelně menší. Ještě to tedy při řazení má tendenci celkem dost chodit podélně, což by vyřešilo to přední uložení, ale to jsem koupil špatně, tak asi někdy příště

Ale i tak to z pozice řidiče změna je a už se za stav řadičky opravdu nemusím stydět
Tak... a já před chvilkou dokompletoval 12. hydroštel a zítra valím za Jarkem poladit motor. Držte palce, ať vše klapne a výsledkem je trošku kulturnější motor a větší jistota, že se mi zas nerozpadnou rozvody

Za tři týdny na MRDu se mi to bude dost hodit
