MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 16, 2014 21:59

Nevím, mě se to prostě libííííí drive: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned úno 16, 2014 22:00

No a co teda? Ti zdechlo? Tak tam dej zase z myšáka, ne? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 16, 2014 22:12

No ani né :D jen je malý, nejede to pořádně do vysokejch, má malej průtok vzduchu skrz turbínovou stranu. Z myšáka je moc velký a GTX Garretu se nemůže ani rovnat :cry: a na GTX nemusím dělat svody :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned úno 16, 2014 22:24

No, tak budes muset asi zacit setrit ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 16, 2014 22:48

To bych měl, ale jde to pekelně pomálu, jaroléto se blíží :roll:
Dneska:
http://youtu.be/ZH1_8KvdkmE
Videí je víc, ale nemám je všechny
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od boogiedrummer10 » ned úno 16, 2014 23:27

pěkné a smekám.

paci
Příspěvky: 428
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od paci » pon úno 17, 2014 18:48

Nááááááádhera drive: mir:

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon úno 17, 2014 18:59

J0hny píše:No ani né :D jen je malý, nejede to pořádně do vysokejch, má malej průtok vzduchu skrz turbínovou stranu. Z myšáka je moc velký a GTX Garretu se nemůže ani rovnat :cry: a na GTX nemusím dělat svody :lol:
To jsou Ti maximalisti, všechno je jim malé, slabé a tak dávají větší a silnější, aby za chvíli zjistili, že je to zase špatně a jediné co jim zůstane jsou spálené gumy :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon úno 17, 2014 20:49

Šmankote to video a to dnešní megajarní počasí ve mě probudilo kupéčkářský hormony.... ale ještě takový měsíc budu muset počkat, páč toho ještě potřebuju trošku nakoupit...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 17, 2014 20:54

Já bych jezdil, dokud by mi ruce neupadly :lol: Škoda jen, že neni dost prostředků :cry:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 17, 2014 21:18

Karle...karle, není ti radno, není ti pomoci. Uvidíš, jak budeš pár let s T-serií jezdit, budeš se taky poohlížet po větším tlaku přeplňování, což je to nejjednodušší a nejbezpečnější co se dá na turbomotoru upravit ;) Ale smutný je, že na to si taky rychle zvykneš :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon úno 17, 2014 21:32

:lol: já si zatím užívám i standartního naladění, ale do budoucna ,pokud by mi někdo zaručil bezpečné zvýšení výkonu tak bych možná trochu těch koníků přikoupil :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od kremilekcz » pon úno 17, 2014 21:36

J0hny píše:No ani né :D jen je malý, nejede to pořádně do vysokejch, má malej průtok vzduchu skrz turbínovou stranu. Z myšáka je moc velký a GTX Garretu se nemůže ani rovnat :cry: a na GTX nemusím dělat svody :lol:
Aby jsi nemusel sáhnout do vstřiků a dat tam větší kapacitu aby jsi to ve vysokej otáčkách ukrmil
Turbem tam mužes cpát vzduchu kolik chceš ale když neni benzin bude směs chudší
Možna už by se ti vyplatilo AFR čidlo
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon úno 17, 2014 21:57

Ale je fakt Johny, že po opakovaném pouštění tvého video, je ten zvuk turba hóódně podmanivý ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon úno 17, 2014 22:01

No na můj vkus to z něj fakt málo fučí.... chtělo by to silnější fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů, bác, fůůůůůůůůůůůůůůůů, bác, fůůůůůůůůůůůůůůů :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět