Příspěvek
od kremilekcz » pon úno 17, 2014 21:36
J0hny píše:No ani né

jen je malý, nejede to pořádně do vysokejch, má malej průtok vzduchu skrz turbínovou stranu. Z myšáka je moc velký a GTX Garretu se nemůže ani rovnat

a na GTX nemusím dělat svody

Aby jsi nemusel sáhnout do vstřiků a dat tam větší kapacitu aby jsi to ve vysokej otáčkách ukrmil
Turbem tam mužes cpát vzduchu kolik chceš ale když neni benzin bude směs chudší
Možna už by se ti vyplatilo AFR čidlo
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti