MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nevím, mě se to prostě libííííí
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No a co teda? Ti zdechlo? Tak tam dej zase z myšáka, ne?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No ani né jen je malý, nejede to pořádně do vysokejch, má malej průtok vzduchu skrz turbínovou stranu. Z myšáka je moc velký a GTX Garretu se nemůže ani rovnat a na GTX nemusím dělat svody
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No, tak budes muset asi zacit setrit
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To bych měl, ale jde to pekelně pomálu, jaroléto se blíží
Dneska:
http://youtu.be/ZH1_8KvdkmE
Videí je víc, ale nemám je všechny
Dneska:
http://youtu.be/ZH1_8KvdkmE
Videí je víc, ale nemám je všechny
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
pěkné a smekám.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nááááááádhera
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To jsou Ti maximalisti, všechno je jim malé, slabé a tak dávají větší a silnější, aby za chvíli zjistili, že je to zase špatně a jediné co jim zůstane jsou spálené gumyJ0hny píše:No ani né jen je malý, nejede to pořádně do vysokejch, má malej průtok vzduchu skrz turbínovou stranu. Z myšáka je moc velký a GTX Garretu se nemůže ani rovnat a na GTX nemusím dělat svody
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Šmankote to video a to dnešní megajarní počasí ve mě probudilo kupéčkářský hormony.... ale ještě takový měsíc budu muset počkat, páč toho ještě potřebuju trošku nakoupit...
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já bych jezdil, dokud by mi ruce neupadly Škoda jen, že neni dost prostředků
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Karle...karle, není ti radno, není ti pomoci. Uvidíš, jak budeš pár let s T-serií jezdit, budeš se taky poohlížet po větším tlaku přeplňování, což je to nejjednodušší a nejbezpečnější co se dá na turbomotoru upravit Ale smutný je, že na to si taky rychle zvykneš
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
já si zatím užívám i standartního naladění, ale do budoucna ,pokud by mi někdo zaručil bezpečné zvýšení výkonu tak bych možná trochu těch koníků přikoupil
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Aby jsi nemusel sáhnout do vstřiků a dat tam větší kapacitu aby jsi to ve vysokej otáčkách ukrmilJ0hny píše:No ani né jen je malý, nejede to pořádně do vysokejch, má malej průtok vzduchu skrz turbínovou stranu. Z myšáka je moc velký a GTX Garretu se nemůže ani rovnat a na GTX nemusím dělat svody
Turbem tam mužes cpát vzduchu kolik chceš ale když neni benzin bude směs chudší
Možna už by se ti vyplatilo AFR čidlo
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ale je fakt Johny, že po opakovaném pouštění tvého video, je ten zvuk turba hóódně podmanivý
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No na můj vkus to z něj fakt málo fučí.... chtělo by to silnější fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů, bác, fůůůůůůůůůůůůůůůů, bác, fůůůůůůůůůůůůůůů