
Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Navíc máš díky tomu výhodu si vše nachystat venku a pak už defakto hotové jen namontovat a kupéčko máš tím pádem stále pojízdné 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak já se dnes pustil do swapu svodů a katu v rámci prvního dílu z MG ZR 160.
Všechno celkem pěkně odsejpalo. Kamarád mi už včera obodoval trubky na svodech. Spolu jsme odměřili novou část výfuku vůči střednímu dílu, který byl potřeba zkrátit až téměř k tlumiči. Bohužel ta restrikce je tam brutální (viz. foto). Dvoj dírová příruba na katu měla rozteč 10 cm, takže jsem na půdě vyštrachal jakýsi starý první díl a z něho ufiknul přírubu i s kusem trubky, která se navlékla na trubku středního dílu. Tím jsem mohl nastavit optimální délku a úhel a nabodovat. Po sundání středního dílu se nám díky tomu podařilo tu restrikci udělat aspoň trošku pozvolnou. Nicméně je to šílený rozdíl v průměrech trubek, takže ten střední díl to fakt bude chtít sehnat brzy.
Napasováno to bylo, akorát jsme měli problém s kloubem řazení.... jako obvykle
Ale podařilo se mi vykoumat, že by se na tom rámu kloubu dalo díry převrtat víc do středu. Chtělo to tedy navařit trošku materiálu, ale po odvrtání a spasování to sedlo jak "prdel na hrnec"
... mezi katem a kloubem zůstal nějaký 1 cm mezera, takže luxus
Taky se nám podařilo úspěšně a bez destrukce vyšroubovat lambda sondu, z čehož jsem měl trošku obavy. Posledně, když jsem chtěl ze svodů vyšroubovat rozpadlou lambdu, tak jsem ji vyšrouboval i s kusem závitu.... Takže se mi celkem ulevilo 
Kamarád pak musel zdrhnout, tak jsem pokračoval sám. Tedy zase nové díly sundat z auta a pustil jsem se do omotávky termopáskou. Tu jsem měl řádně předmočenou (až moc
) a celkem se to dalo. Byl jsem víceméně spokojený s tím jak to vyšlo. Sic už mě u toho začaly chytat křeče do ruk, ale na to je kancelářská krysa zvyklá
... Vlastně po dnešku by bylo snažší vyjmenovat kde mě křeč nechytla 
Omotal jsem svody a část prvního dílu od svodů. Po té jsem to řádně nacucal vodním sklem no šlo se na montáž. Byl celkem mor sám pod autem na špalkách se mordovat s těma těžkýma trubkama, ale podařilo se. Smontováno bylo a tak jsem si dopřál prvního nastartování a čoudu z omotávky
Zvuk to má výrazně jiný. Už ne takový drnčivý s šílenýma rezonancema, ale spíš dunivý a ano při vytočení se to drnčení, které už mě poslední dobou fakt lezlo na nervy, neozvalo. Ale dravější zvuk si to rozhodně zachovalo.
Několikrát jsem nastartoval a nechal termopásku prohřát, tož dýmilo se z toho dobře
A mezitím jsem se pustil do montáže zbytku.
Kvůli tomu, aby jsme dostali z auta svody a první díl, musela jít ven přední část nápravnice, takže tu jsem tam potřeboval vrátit. Už jsem si zpíval radostí, jak to dnes šlo vcelku bez komplikací, když při pasování nápravnice mi to nechtělo sednou a hledím - ona se opírá o první díl
Neeeeeeeeeeeeee.... když koukám na Rimmery, tak tam rozdíl v nápravnici je. Už když jsem tam kdysi dával VVC motor, tak jsem musel lem trošku přimordovat, protože silnější trubky prvního dílu se opíraly. A tak jsem tak trošku tušil, že by to tu mohlo být zas ještě jiné... a ono je, ale fakt o hodně dost. Že já vůl jsem ji nevzal od JKMiniho... 
No co no... vyřešit se to muselo. Musel jsem to trošku proříznout flexou, plechy trošku přitvarovat palicí a když jsem to zkoušel připasovávat, tak už to s rezervou celkem sedlo. Akorát že teď místo abych makal, tak musím být doma a hlídat děti, takže štafetu jsem předal kamarádovi, který mi to teď zavaří a až se mi vrátí manželka, tak se asi vydám to ještě smontovat... škoda takový hlouposti...
Ale jsem fakt zvědavý, jak půjde změna znát. Jak jsem kdysi psal, očekávám citelnou změnu. Včera jsem si na video natočil akceleraci od značky z 2000 otáček na trojku až do nějakých 6000 otáček, tak pak to porovnám. Chci, aby se vrátil ten citelný VVC kick při cca 4500 otáčkách, chci větší krouťák od spodu a chci větší krouťák, který se mi ztratil při větších rychlostech na dálnici, kde mi to poslední dobou přišlo bídně zdechlé
Ha.... manželka je doma, tak jdu mordovat dál... jinak tu je rozdíl v těch nápravnicích


Všechno celkem pěkně odsejpalo. Kamarád mi už včera obodoval trubky na svodech. Spolu jsme odměřili novou část výfuku vůči střednímu dílu, který byl potřeba zkrátit až téměř k tlumiči. Bohužel ta restrikce je tam brutální (viz. foto). Dvoj dírová příruba na katu měla rozteč 10 cm, takže jsem na půdě vyštrachal jakýsi starý první díl a z něho ufiknul přírubu i s kusem trubky, která se navlékla na trubku středního dílu. Tím jsem mohl nastavit optimální délku a úhel a nabodovat. Po sundání středního dílu se nám díky tomu podařilo tu restrikci udělat aspoň trošku pozvolnou. Nicméně je to šílený rozdíl v průměrech trubek, takže ten střední díl to fakt bude chtít sehnat brzy.
Napasováno to bylo, akorát jsme měli problém s kloubem řazení.... jako obvykle




Kamarád pak musel zdrhnout, tak jsem pokračoval sám. Tedy zase nové díly sundat z auta a pustil jsem se do omotávky termopáskou. Tu jsem měl řádně předmočenou (až moc



Omotal jsem svody a část prvního dílu od svodů. Po té jsem to řádně nacucal vodním sklem no šlo se na montáž. Byl celkem mor sám pod autem na špalkách se mordovat s těma těžkýma trubkama, ale podařilo se. Smontováno bylo a tak jsem si dopřál prvního nastartování a čoudu z omotávky

Několikrát jsem nastartoval a nechal termopásku prohřát, tož dýmilo se z toho dobře

Kvůli tomu, aby jsme dostali z auta svody a první díl, musela jít ven přední část nápravnice, takže tu jsem tam potřeboval vrátit. Už jsem si zpíval radostí, jak to dnes šlo vcelku bez komplikací, když při pasování nápravnice mi to nechtělo sednou a hledím - ona se opírá o první díl


No co no... vyřešit se to muselo. Musel jsem to trošku proříznout flexou, plechy trošku přitvarovat palicí a když jsem to zkoušel připasovávat, tak už to s rezervou celkem sedlo. Akorát že teď místo abych makal, tak musím být doma a hlídat děti, takže štafetu jsem předal kamarádovi, který mi to teď zavaří a až se mi vrátí manželka, tak se asi vydám to ještě smontovat... škoda takový hlouposti...
Ale jsem fakt zvědavý, jak půjde změna znát. Jak jsem kdysi psal, očekávám citelnou změnu. Včera jsem si na video natočil akceleraci od značky z 2000 otáček na trojku až do nějakých 6000 otáček, tak pak to porovnám. Chci, aby se vrátil ten citelný VVC kick při cca 4500 otáčkách, chci větší krouťák od spodu a chci větší krouťák, který se mi ztratil při větších rychlostech na dálnici, kde mi to poslední dobou přišlo bídně zdechlé

Ha.... manželka je doma, tak jdu mordovat dál... jinak tu je rozdíl v těch nápravnicích

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
škoda toho průšvihu s nápravnicí, ale jinak jedeš pěkně 
ten střeďák jsem ještě do šrotu nedal, kdybys ho náhodou chtěl použít

ten střeďák jsem ještě do šrotu nedal, kdybys ho náhodou chtěl použít

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
NJN,"Sudovi šrot,republice ocel",zní na Plzeňsku.Budiž vzpěře lis lehký.
Ale tak když to jde upravit...
Tak zejtra report o coupe,co dostalo zas chuť do života,jinak to nebudu číst.

Tak zejtra report o coupe,co dostalo zas chuť do života,jinak to nebudu číst.

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Huráááááááááá
Hotovo
.... zavařeno, natřeno, smontováno, projeto, zaparkováno, .... Uf uf
No, jednak po zahřátí je auto o dost tišší a z výfuku už nejde takové prskání. Při jízdě nemusím brát ohledy na spoluobčany, kteří se před tím za mnou otáčeli s tím, co mi to tam drnčí
... prostě je to teď (kromě toho šíleného rachtání hydroštelů) takové kulturnější. Bohužel tedy pocitově nějaká změna, co se týká výkonu, moc znát není. Ten střední díl mě ještě trápí.... tož Karle nevím nevím... ale teď na to aspoň měsíc nesáhnu.... bo se z té dnešní šichty musím vyléčit 

Hotovo




Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Měsíc
Nepřeháněj čerstvý třicátník se zregeneruje za pár dnů a bude pokračovat 


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Nooooo.... kurnik tento týden bych se konečně za tebou stavit mohl.... domluvíme se na některý den k tobě do práce?
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
De Ti to moc dobre !!!!
Pekna prace.... !!!

Jak to slo stou termopaskou ? A jakou si teda nakonec pouzil a cca cena ? Protoze to budu taky pak delat svody a cely dil k catalyzatoru.... Budes tu termo pasku jeste strikat necim ? Jsem videl na netu jak to delali a pak nato nanesli nejak spary cerny ze to zabranuje ktomu aby se ta paska pak netrhala.... ?




Jak to slo stou termopaskou ? A jakou si teda nakonec pouzil a cca cena ? Protoze to budu taky pak delat svody a cely dil k catalyzatoru.... Budes tu termo pasku jeste strikat necim ? Jsem videl na netu jak to delali a pak nato nanesli nejak spary cerny ze to zabranuje ktomu aby se ta paska pak netrhala.... ?
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Díky 
No já jsem pravda taky trošku fortunou výstup z hlavy... jen strhl hrany v místech, kde to bylo nejvíc mimo osu těsnění. Ale ono by to chtělo asi pořešit komplexně, ale těsnění dělal klučina přede mnou, tak se mi to nechce rozhazovat. Ale hlavu budu muset rozpůlit a pořešit hydroštely. Jako kdybych to chtěl řešit až tak moc, tak rovnou seženu palicu z MG ZR 160, kde jsou kanálky řádně poladěné...

No já jsem pravda taky trošku fortunou výstup z hlavy... jen strhl hrany v místech, kde to bylo nejvíc mimo osu těsnění. Ale ono by to chtělo asi pořešit komplexně, ale těsnění dělal klučina přede mnou, tak se mi to nechce rozhazovat. Ale hlavu budu muset rozpůlit a pořešit hydroštely. Jako kdybych to chtěl řešit až tak moc, tak rovnou seženu palicu z MG ZR 160, kde jsou kanálky řádně poladěné...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Není problém, ale musíme si zavolat, abych nebyl mimo PřerovTrunda píše:Nooooo.... kurnik tento týden bych se konečně za tebou stavit mohl.... domluvíme se na některý den k tobě do práce?

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Pěkný..., co to máš za termopásku? Vypadá nějak jinak
Ale teď k tomu motoru, já myslel, že to je motor ze 160ky


Ale teď k tomu motoru, já myslel, že to je motor ze 160ky


Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Ne,Má tam motor z Roveru 200 Vi tedy 145 k 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
áááá ták
Já to asi věděl, ale už zapoměl...
To má i jinou ECU ne? Větší ventily ne?

Já to asi věděl, ale už zapoměl...
To má i jinou ECU ne? Větší ventily ne?
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
ECU je jiná... MEMS II vs. III... A motor je v podstatě taky celý jiný... lepší písty (kované stejně jako v 1.8T), lepčejší ložiska na klice a hlava má mnohem propracovanější kanálky. Díky pokročilejší technologii CNC se jim podařilo hlavu vymazlit fakt k dokonalosti. S JK jsme to kdysi spolu přes SZ celkem podrobně analyzovali. Jinak ventily jsou stejné, ale lépe zapracované....
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Slušná změna asi 
Joa točí to o těch 250ot víc?

Joa točí to o těch 250ot víc?