MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pát říj 24, 2014 13:02

Ve Valmezu v mototechně... to tě asi moc nezajímá :-D
... kurnik já tu Velkou dlážku mám totálně z ruky.... ale budu si tam muset udělat výlet.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Karel825 » pát říj 24, 2014 13:30

No tak ten ValMez fakt neberu :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte lis 04, 2014 22:03

V rámci servisního dne u Lenhama jsem si odvezl i dáreček z Anglie - náhradní tlumiče na MG. Ty moje jsou totálně po smrti a tak dcerka už nám po druhé auto pokřtila :lol: Tedy bylo to akutní. Navíc na jedné straně to uložení bylo vyglochtané a tak tam ty misky hezky cinkaly jak zvonkohra :-D
Tlumiče jsou z R75 Tourera, hezky se vracejí nahoru, což jsem u těch na autě fakt neviděl :-D Bohužel vršek je taky dost zasažen korozí a byť to není tak zežrané, tak jsem je hned dal těma miskama louhovat do octa. Ve čtvrtek by to mohlo být čisté, tak to natřu základovkou, šplejchnu to nějakou barvou a v pátek, sobotu půjdou na auto. Celkem jsem zvědavý na to, jestli pocítím nějaký rozdíl. No dcerka mi k tomu asi zatím nic moc neřekne :lol: Stačí ale, když si nebude stěžovat, že jí bolí bříško list:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte lis 04, 2014 22:19

A abych nezapomněl, tak jsem Lenhamovi poslintal celou garáž.... dovezl si pár zajímavých motorových věciček z Lotusích Elísků a nedočkavec už ty ostrý vačky a udělanou hlavu cpe do eFka :lol: .... jsem zvědav na charakter motoru :-) Je vidět, že když se člověk trošku snaží, tak se v Anglii dají sehnat móóóc pěkné díly ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od AnderN » stř lis 05, 2014 10:09

Nejsou náhodou tlumiče na ZT jiné než na R75? Jsem si celkem jistý, že ano.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » stř lis 05, 2014 11:02

Čísílkem ano... ale fyzicky nikdy nikdo nedokázal, že se opravdu liší...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » stř lis 05, 2014 11:08

Dokonce i podle Rimmerů je jedno, jestli Tourer, nebo Saloon a v některých případech mají stejný tlumič jak pro Rover, tak MG...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pát lis 07, 2014 11:01

Takové rychlo info.... nakonec jsem musel elektrolýzou, protože ocet byl moc pomalý. Tedy odrezeno a dneska to tak nějak natřu, ať to dál hnije o něco pomaleji. Nakonec to bude řešení stejně tak na rok, než ty tlumiče zase vytečou :-)
Přílohy
PB074090.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob lis 08, 2014 20:54

Ale tak přeci jen jsem dnešek neproflákal :-)
Ještě včera jsem donatíral a nastříkal uložení tlumičů a tak jsem se dnes pustil do výměny. Takže patřilo rozhodit celý interiér kufru. Vymontovat tlumiče ven je otázkou chvilky. Na levé straně bylo uložení tlumiče celkem v pořádku, bez vůle, sic tedy shnilé, ale tak jak je v tomto případě bohužel běžné. To větší srandu jsem si užil na pravé straně.
Tu už je video v jakém stavu bylo uložení...




Nerozumím tomu, kde kdo proč udělal chybu a nedotáhnul pořádně matici tlumiče, takže nebyl pevně uložený a dostávala se skrz uložení nahoru voda. Jak tyč tlumiče, tak uložení bylo fakt dost shnilé. No a poslední dobu to dělalo pěkný randál a cinkání, takže už jsem s tím ani raději moc nejezdil. Tu vidíte rozdíl toho, jaký je rozdíl v utažení matic...
PB084104.JPG
PB084106.JPG
PB084107.JPG
PB084111.JPG
A takto to vypadalo na autě...
PB084096.JPG
PB084102.JPG
A tu tedy hezky rozdíl toho, jak vypadají uložení tlumičů na všech pětasedmách (bez legrace, budete to mít takto hnusné všichni ;-)) a jak vypadá zrepasované (bohužel barva ve spreji byla stará, tak mi to tak zšedlo)....
PB084094.JPG
PB084095.JPG
Kapsy s dírou pro uložení tlumiče jsem pořádně vyčistil a tlumiče jsem tam umístil na pořádnou vrstvu tmelu, aby vlhkost neprolýzala pod přírubu...
PB084115.JPG
... to je jiná :-)
PB084112.JPG
PB084114.JPG
No ale nejvíc jsem se vypekl se spodním šroubem, protože ten se mi na první pokus podařilo našroubovat z části přes závit :-( Průchod tlumičem ten šroub kroutil jinak, než jak směřovala díra a ani za prd se nedalo trefit do závitu. No naštěstí se mi podařilo závit projet postupně z druhé strany. Sice jsem se s tím mordoval snad půl hodiny, ale tak velký závitník jsem neměl. Nakonec jsem se trefil, ale fakt jsem se u toho zapotil. Jo a dobrá drbačka byla s přišroubováním podlahy kufru k pantům. To vymyslel fakt nějaký blb... člověk se musí složit pod to a až úplně vzadu na každém pantu dotáhnout tři šroubky. A bez úhlového nástavce na aku šroubováku to nikdo nedá.

A když už jsem se vrtal v kufru, tak jsem vykuchal z rolety na kufru tyč. Někdo na ní provizorně vyřešil ulomený kolík na jedné straně a asi se mu to moc nepovedlo, protože v té tyči cosi dost nepříjemně cinkalo. Originální kolík na jedné straně jsem vytáhl a za ním se schovával zbytek kolíku z druhé strany. Našrouboval jsem ho na vrut a vytáhnul ven.... a ejhle co to na mě z tyče vykouklo :lol: ....
PB084119.JPG
Asi se to snažil nějak odvrtat, ale jak je možný, že tam náhradním kolíkem zabetonoval vrták, to mi hlava nebere :lol: Nakonec se mi podařilo vyrobit trošku festovnější kolík, než tam ten kutil přede mnou udělal. Nyní to snad funguje lépjeji a navíc jsem za jeden den zlikvidoval už druhý zdroj nepříjemných zvuků v interiéru :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » sob lis 08, 2014 21:26

Jo a na obou stranách se tlumiče vracely, takže asi úplně po smrti nebyly :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned lis 09, 2014 12:42

Tak testovací jízda potvrdila, že dva zvuky z X jsou fuč :lol: ... bohužel aktuálně tam pořád jeden protivný zvuk setrvává. Ale to se budu muset nechat svézt, abych ho lokalizoval. Tenhle zvuk mám pocit že se objevil po té, co jsem kuchal ploutvičku na střeše.... to bych fakt nechtěl to zase kuchat :roll:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Pítrs » ned lis 09, 2014 16:49

Šikovný Trunda :)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv lis 13, 2014 21:45

Tak dnes jsem se projel do práce a zadní náprava je ok :-) Ale pak když najedu tady na ty naše polňačky, tak těch zvuků je uvnitř pořád dost :-D Jinak ty letní slicky s 245mm už jsou fakt katastrofa... no snad se to brzy změní ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Pítrs » pát lis 14, 2014 7:45

Ahoj Trundo.
Co myslíš těmi zvuky?
(vrzání mezi panely/čalouněním myslíš taky?)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pát lis 14, 2014 9:08

No jak jsem psal, vzadu ještě někde v kufru takové drnčení něčeho uvolněného. Pak kolem řidičových dveří, ale za to si můřu sám, že jsem si dovolil trošku poladit oko zámku, aby se daly dveře snáz dobouchnout. Kolikrát jsem tu i sám říkal, že jak se na to jednou hrábne, tak už to nebude ono ml: No a pak mi to vrže v místech madel ve stropnici - budu muset odšroubovat a asi to tam něčím měkkým podložit. Je fakt, že ale proti AnderNovi to mám ještě luxusní :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět