MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ve Valmezu v mototechně... to tě asi moc nezajímá
... kurnik já tu Velkou dlážku mám totálně z ruky.... ale budu si tam muset udělat výlet.
... kurnik já tu Velkou dlážku mám totálně z ruky.... ale budu si tam muset udělat výlet.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No tak ten ValMez fakt neberu
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
V rámci servisního dne u Lenhama jsem si odvezl i dáreček z Anglie - náhradní tlumiče na MG. Ty moje jsou totálně po smrti a tak dcerka už nám po druhé auto pokřtila Tedy bylo to akutní. Navíc na jedné straně to uložení bylo vyglochtané a tak tam ty misky hezky cinkaly jak zvonkohra
Tlumiče jsou z R75 Tourera, hezky se vracejí nahoru, což jsem u těch na autě fakt neviděl Bohužel vršek je taky dost zasažen korozí a byť to není tak zežrané, tak jsem je hned dal těma miskama louhovat do octa. Ve čtvrtek by to mohlo být čisté, tak to natřu základovkou, šplejchnu to nějakou barvou a v pátek, sobotu půjdou na auto. Celkem jsem zvědavý na to, jestli pocítím nějaký rozdíl. No dcerka mi k tomu asi zatím nic moc neřekne Stačí ale, když si nebude stěžovat, že jí bolí bříško
Tlumiče jsou z R75 Tourera, hezky se vracejí nahoru, což jsem u těch na autě fakt neviděl Bohužel vršek je taky dost zasažen korozí a byť to není tak zežrané, tak jsem je hned dal těma miskama louhovat do octa. Ve čtvrtek by to mohlo být čisté, tak to natřu základovkou, šplejchnu to nějakou barvou a v pátek, sobotu půjdou na auto. Celkem jsem zvědavý na to, jestli pocítím nějaký rozdíl. No dcerka mi k tomu asi zatím nic moc neřekne Stačí ale, když si nebude stěžovat, že jí bolí bříško
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
A abych nezapomněl, tak jsem Lenhamovi poslintal celou garáž.... dovezl si pár zajímavých motorových věciček z Lotusích Elísků a nedočkavec už ty ostrý vačky a udělanou hlavu cpe do eFka .... jsem zvědav na charakter motoru Je vidět, že když se člověk trošku snaží, tak se v Anglii dají sehnat móóóc pěkné díly
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Nejsou náhodou tlumiče na ZT jiné než na R75? Jsem si celkem jistý, že ano.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Čísílkem ano... ale fyzicky nikdy nikdo nedokázal, že se opravdu liší...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Dokonce i podle Rimmerů je jedno, jestli Tourer, nebo Saloon a v některých případech mají stejný tlumič jak pro Rover, tak MG...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Takové rychlo info.... nakonec jsem musel elektrolýzou, protože ocet byl moc pomalý. Tedy odrezeno a dneska to tak nějak natřu, ať to dál hnije o něco pomaleji. Nakonec to bude řešení stejně tak na rok, než ty tlumiče zase vytečou
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ale tak přeci jen jsem dnešek neproflákal
Ještě včera jsem donatíral a nastříkal uložení tlumičů a tak jsem se dnes pustil do výměny. Takže patřilo rozhodit celý interiér kufru. Vymontovat tlumiče ven je otázkou chvilky. Na levé straně bylo uložení tlumiče celkem v pořádku, bez vůle, sic tedy shnilé, ale tak jak je v tomto případě bohužel běžné. To větší srandu jsem si užil na pravé straně.
Tu už je video v jakém stavu bylo uložení...
Nerozumím tomu, kde kdo proč udělal chybu a nedotáhnul pořádně matici tlumiče, takže nebyl pevně uložený a dostávala se skrz uložení nahoru voda. Jak tyč tlumiče, tak uložení bylo fakt dost shnilé. No a poslední dobu to dělalo pěkný randál a cinkání, takže už jsem s tím ani raději moc nejezdil. Tu vidíte rozdíl toho, jaký je rozdíl v utažení matic...
A takto to vypadalo na autě...
A tu tedy hezky rozdíl toho, jak vypadají uložení tlumičů na všech pětasedmách (bez legrace, budete to mít takto hnusné všichni ) a jak vypadá zrepasované (bohužel barva ve spreji byla stará, tak mi to tak zšedlo)....
Kapsy s dírou pro uložení tlumiče jsem pořádně vyčistil a tlumiče jsem tam umístil na pořádnou vrstvu tmelu, aby vlhkost neprolýzala pod přírubu...
... to je jiná
No ale nejvíc jsem se vypekl se spodním šroubem, protože ten se mi na první pokus podařilo našroubovat z části přes závit Průchod tlumičem ten šroub kroutil jinak, než jak směřovala díra a ani za prd se nedalo trefit do závitu. No naštěstí se mi podařilo závit projet postupně z druhé strany. Sice jsem se s tím mordoval snad půl hodiny, ale tak velký závitník jsem neměl. Nakonec jsem se trefil, ale fakt jsem se u toho zapotil. Jo a dobrá drbačka byla s přišroubováním podlahy kufru k pantům. To vymyslel fakt nějaký blb... člověk se musí složit pod to a až úplně vzadu na každém pantu dotáhnout tři šroubky. A bez úhlového nástavce na aku šroubováku to nikdo nedá.
A když už jsem se vrtal v kufru, tak jsem vykuchal z rolety na kufru tyč. Někdo na ní provizorně vyřešil ulomený kolík na jedné straně a asi se mu to moc nepovedlo, protože v té tyči cosi dost nepříjemně cinkalo. Originální kolík na jedné straně jsem vytáhl a za ním se schovával zbytek kolíku z druhé strany. Našrouboval jsem ho na vrut a vytáhnul ven.... a ejhle co to na mě z tyče vykouklo ....
Asi se to snažil nějak odvrtat, ale jak je možný, že tam náhradním kolíkem zabetonoval vrták, to mi hlava nebere Nakonec se mi podařilo vyrobit trošku festovnější kolík, než tam ten kutil přede mnou udělal. Nyní to snad funguje lépjeji a navíc jsem za jeden den zlikvidoval už druhý zdroj nepříjemných zvuků v interiéru
Ještě včera jsem donatíral a nastříkal uložení tlumičů a tak jsem se dnes pustil do výměny. Takže patřilo rozhodit celý interiér kufru. Vymontovat tlumiče ven je otázkou chvilky. Na levé straně bylo uložení tlumiče celkem v pořádku, bez vůle, sic tedy shnilé, ale tak jak je v tomto případě bohužel běžné. To větší srandu jsem si užil na pravé straně.
Tu už je video v jakém stavu bylo uložení...
Nerozumím tomu, kde kdo proč udělal chybu a nedotáhnul pořádně matici tlumiče, takže nebyl pevně uložený a dostávala se skrz uložení nahoru voda. Jak tyč tlumiče, tak uložení bylo fakt dost shnilé. No a poslední dobu to dělalo pěkný randál a cinkání, takže už jsem s tím ani raději moc nejezdil. Tu vidíte rozdíl toho, jaký je rozdíl v utažení matic...
A takto to vypadalo na autě...
A tu tedy hezky rozdíl toho, jak vypadají uložení tlumičů na všech pětasedmách (bez legrace, budete to mít takto hnusné všichni ) a jak vypadá zrepasované (bohužel barva ve spreji byla stará, tak mi to tak zšedlo)....
Kapsy s dírou pro uložení tlumiče jsem pořádně vyčistil a tlumiče jsem tam umístil na pořádnou vrstvu tmelu, aby vlhkost neprolýzala pod přírubu...
... to je jiná
No ale nejvíc jsem se vypekl se spodním šroubem, protože ten se mi na první pokus podařilo našroubovat z části přes závit Průchod tlumičem ten šroub kroutil jinak, než jak směřovala díra a ani za prd se nedalo trefit do závitu. No naštěstí se mi podařilo závit projet postupně z druhé strany. Sice jsem se s tím mordoval snad půl hodiny, ale tak velký závitník jsem neměl. Nakonec jsem se trefil, ale fakt jsem se u toho zapotil. Jo a dobrá drbačka byla s přišroubováním podlahy kufru k pantům. To vymyslel fakt nějaký blb... člověk se musí složit pod to a až úplně vzadu na každém pantu dotáhnout tři šroubky. A bez úhlového nástavce na aku šroubováku to nikdo nedá.
A když už jsem se vrtal v kufru, tak jsem vykuchal z rolety na kufru tyč. Někdo na ní provizorně vyřešil ulomený kolík na jedné straně a asi se mu to moc nepovedlo, protože v té tyči cosi dost nepříjemně cinkalo. Originální kolík na jedné straně jsem vytáhl a za ním se schovával zbytek kolíku z druhé strany. Našrouboval jsem ho na vrut a vytáhnul ven.... a ejhle co to na mě z tyče vykouklo ....
Asi se to snažil nějak odvrtat, ale jak je možný, že tam náhradním kolíkem zabetonoval vrták, to mi hlava nebere Nakonec se mi podařilo vyrobit trošku festovnější kolík, než tam ten kutil přede mnou udělal. Nyní to snad funguje lépjeji a navíc jsem za jeden den zlikvidoval už druhý zdroj nepříjemných zvuků v interiéru
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jo a na obou stranách se tlumiče vracely, takže asi úplně po smrti nebyly
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak testovací jízda potvrdila, že dva zvuky z X jsou fuč ... bohužel aktuálně tam pořád jeden protivný zvuk setrvává. Ale to se budu muset nechat svézt, abych ho lokalizoval. Tenhle zvuk mám pocit že se objevil po té, co jsem kuchal ploutvičku na střeše.... to bych fakt nechtěl to zase kuchat
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Šikovný Trunda
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak dnes jsem se projel do práce a zadní náprava je ok Ale pak když najedu tady na ty naše polňačky, tak těch zvuků je uvnitř pořád dost Jinak ty letní slicky s 245mm už jsou fakt katastrofa... no snad se to brzy změní
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ahoj Trundo.
Co myslíš těmi zvuky?
(vrzání mezi panely/čalouněním myslíš taky?)
Co myslíš těmi zvuky?
(vrzání mezi panely/čalouněním myslíš taky?)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No jak jsem psal, vzadu ještě někde v kufru takové drnčení něčeho uvolněného. Pak kolem řidičových dveří, ale za to si můřu sám, že jsem si dovolil trošku poladit oko zámku, aby se daly dveře snáz dobouchnout. Kolikrát jsem tu i sám říkal, že jak se na to jednou hrábne, tak už to nebude ono No a pak mi to vrže v místech madel ve stropnici - budu muset odšroubovat a asi to tam něčím měkkým podložit. Je fakt, že ale proti AnderNovi to mám ještě luxusní