MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Hombre » stř čer 01, 2022 20:23

No ale to vykape jen pár kapek z hadice a pak už nic, což vůbec nevadi. Se pak nedivte, že to houby brzdí s rozmackanyma hadicema :-D
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » stř čer 01, 2022 20:37

No jo, ale já to tak, jak doporučuješ, zkoušel teď při výměně a prostě teklo to fest... je pravda, že na pedálu stál synek a nějak se tam kroutil :-D
Ne..... ale jasné, rozumím, máš pravdu a diskuze končí tím, že pancéřované hadice už fakt mačkat nebudu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Hombre » stř čer 01, 2022 21:07

Nesmi na něm nikdo stat, protože když se pohne, tak bud to vytlačí kapalinu, nebo nasaje vzduch. Prostě jen zafixovat něčím nezivym v libovolné ale seslapnute poloze.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » stř čer 01, 2022 21:17

Tož jasan..... synek prostě zklamal :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pát čer 03, 2022 21:31

Tak jsem tam dnes nasadil jiné desky, s kterýma jsem kdysi auto koupil na větraných kotoučích. Zkontroloval hadice a vypadá to cajk.
A při zajíždění desek jsem nafotil toto (realně je tam minimálně o 50 tis. více :-))…


Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » stř čer 29, 2022 22:58

Sem tam, čas od času mi při podtočených otáčkách motor škubl. Neřešil jsem, bo jsem to dával za vinu možná blbě přemapované jednotce.
Dneska jsem jel v tom vedru z práce a nějak jsem zaregistroval při hopu že poklesl výkon. A to už otáčky nebyly nízko. Nezdálo se mi to a tak jsem auto schválně trošku trápil a opravdu při otřesu byl výpadek a dokonce sem tam se prohoupla ručka otáčkoměru.
No ba! Doma diagnostika ukázala mrtě chyb a mezi nimi o problému s čidlem kliky a nějaký misfire.Tož sáhnu na konektor čidle kliky a ejhle, drátek upadl :-D … no ty kokos, dobře že jsem to šel hned zkoumat, protože to by mě zítra nechalo na cestě :-D a opravovalo by se to blbě, protože se ukroutil vy konektoru.
Takže pod hrozbou bouřky a šera jsem konektor ušmikl a napájel na nové drátky a tadá ;-)

Diagnostika ještě hlásila hodně chyb se solenoidem VVC… tak to zítra vymažu a uvidím, jestli tam nemám ještě další bug :-)

Obrázek
Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Keksin » pát črc 15, 2022 6:58

Mně ze dne na den zmizelo na R75 77 777km. Nic se s autem nedělalo, prostě omládlo.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » ned črc 17, 2022 22:09

Skvělé.... tak jsou to věčná auta, s věkem zrajou jak víno, tak coby si neodečetly samy kilometry? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 732
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » úte črc 19, 2022 14:48

Lehce nechapu proc nedokaze Kcko jet bez senzoru kliky, jenom z vacky... (ale mam za to, ze fakt nedokaze).

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » úte črc 19, 2022 15:47

Protože třeba zrovna na VVC poloha vačky špatně řekne to, v jaké poloze jsou zrovna písty.
A na druhou stranu odpradávna se to vždy řídilo polohou kliky, je to ten nejjasnější údaj o poloze válců, tak proč to komplikovat jinak :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 732
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » pát črc 22, 2022 19:37

To (mozna) plati JENOM pro VVC. ktere ma CMPS na saci vacce. Normalni Kcko ma sensor na vyfukove (A navic nema VVC tak jako tak).

Proc to komplikovat? To je snad jasny ne? Redundance... a robustnost a spolehlivost takovyho reseni.

Bez vacky jenom s CKP to normalne nastartuje, grupne vstriky a jede... dobra vec, kdyz se vysere CMPS, ze v klidu dojedes.
Je dost nestastne, ze kdyz odejde CKP, ze to nevyblije chybu, klidne at to zdechne.... kdyz mu to vypadne pro behu ... ale pri startu, kdyz ECU vidi, ze ji nejde signal z CKP and jdou ji data z CMPS tak at nastartuje na vacku, a jenom vyhodi DTC ze je nema signal od kliky... ale AT DOJEDES. resp muzes jet.

Sou auta, napriklad starsi Opelacky benzinovy motory (Z14XE apod). ktere presne takhle funguji. Pokud JEDEN ze senzoru neni, je start dlouhy (chvili to toci, kdyz nejsou oba signaly a vyhodnoti to a jede z toho co je.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pát říj 21, 2022 10:18

Huráááááá chlat:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od AnderN » pát říj 21, 2022 16:49

Další STK?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pát říj 21, 2022 19:55

Jj .... letos hotovo :-) Příští rok jen Pacouš.

Jinak na ZRu jsem prošel na 1* .... Emise jak květinka. Takže přemapovaná ;-) jednotka katalyzátoru neublížila .... o tom někdy více 8)
Technicky všechno cajk. Žádné vůle, brzdy jak fík, jen světla mi seřídil. A tedy všiml si, že na pravé straně mám trošku děravý práh vzadu.... no letos na to prostě čas nebyl a tak to holt ještě jednu zimu bude muset vydržet.
Co mě trošku mrzí, že ať jsme to na drcadlech naklepávali až hrůza, tak jsem nepřišel na to zkama mi jde při přidání a ubrání plynu takové nepříjemné klepnutí. Moc doufám, že to není převodovka, nebo poloosa. Asi největší podezření mám na silentblok převodovky, který asi vyměním za Powerflex. Može být, že je fakt vyčváchanej a při škubnutí převodovka klepne od nápravnici, tak jako jsem to měl na Kupéčku.

Jako co je fakt pecka, tak já s tím autem jezdim celkem bomby po fakt vymordovaných cestách a opravdu to nešetřím. Na brzdy chodím prudce, navíc tam mám Pilot Sport 4, takže to do náprav dostává fakt čouda a ono to drží a drží. Strašně moc si nemůžu vynachválit ty měkčí zadní pružiny.... to moc pomohlo čitelnosti zadku a aby to nemělo na těch hnus cestách kvůli vlečné nápravě chuť uskočit pryč. Asi by se tam ale taky hodilo dát polyuretany.

Tak jako to letos byly ty opletené hadice, které jsem měl mít už dávno, tak na další rok bych asi upgradnul ty silentbloky a zkusil bych stvořit rozpěry mezi tlumiče jak vpředu, tak vzadu. Musím se také podívat jak je to dlouho, co jsme dělali rozvody a kouknu na ně.... přeci jen mi tam vačky slintají olej a kvůli stylu jízdy a lehkému setrvačníku bych možná rozvody preventivně vyměnil.
Jo.... a pokud by se někomu doma válela převodovka ze ZR160, tak asi beru. Ta moje je už trošku slabá na první synchron a tak vůbec má za sebou se samosvorem něco na Kupéčku. Taky z ní fest jde olej (a to jsou nová ložiska, dokonce axiálně vytěsněný, nová gufera, tak jestli jsou vymleté poloosy, nebo tisícihran v difu???). A nechce se mi brát převodovku z Kupéčka a prostě nebyla by od věci jedna do foroty, kterou bych si vymazlil a pak do ní jen přehodil diferák.


Obrázek



Prostě.... se ZRem už to táhneme 6 let. Tedy splnilo to, co mi za tu počáteční "manželskou" krizi muselo slíbit. Přes koronu toho moc nenajezdilo a i teď je tak v třetinovém zápřahu, nicméně funguje a má potenciál fungovat dál. Na údržbu brnkačka, hniloba žádná hrůza a na to dojíždění je to prostě radostné auto. A ani nevím, za co bych to vyměnil..... takže jedem dál ;-)

Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » čtv čer 27, 2024 8:05

Uf..... to už to jsou dva roky, co jsem tu nic nehodil :-)

Tak v úvodním příspěvku jsem aktualizoval co vše na autě je jinak proti originálu...

Loni jsem si ještě chvilku pohrál s mapování a implementoval jsem možnost přepínat mezi dvěmi mapami. Hezky se mi to podařilo přepojit na nevyužité tlačítko klimatizace :-D S mapami samotnými jsem se zatím nedostal nic extra dělat...

Poléčil jsem nějaké neduhy.... třeba nedržící tapecy ve dveřích skrz marné plastové klipy. Už mě to trošku kakynkalo, protože po zabouchnutí dveří tapec jakoby zapadl dovnitř přes gumu těsnění a pak byl problém dveře zpět otevřít :-D Bohužel klipy, které jsem koupil z Číny jsem musel těžce zmodifikovat, abych je dostal do stavu, že tam opravdu nějak zapadly. Ale už jsem koukal, že už zase některé povolily. Takže .....
.... jestli máte někdo tip na klipy do tapecu dveří Rover 25/MG ZR, dejte vědět které ;-)

Také jsem vyřešil letitý problém s vynecháním motoru při poddtočení, které jsem zmínil třeba zde viewtopic.php?f=12&t=10348&p=151215#p149953 .... celou dobu jsem tak trošku tušil, že to tak bude a tak se i potvrdilo - příčinou byly špatné cívky. Vyměnil jsem za nová Densa a problém je fuč.

Pak jsem po dvou letech zjistil co mi tak hnusně klepalo při akce/deceleraci.... ufuf :lol: Nějak mě to na jaře napadlo to zkontrolovat, protože už jsem prošel kde co a bez úspěchu..... no.... povolená zajišťovací matice poloosy v unašeči kola :-D .... tam samozřejmě už ten tisícihran vyčváchanej, takže to v tom hezky klepkalo. Určitě jsem to měl dotažené na správný moment a matice byla zaklepnutá, ale asi jak už je ten tisícihran vyhlodaný, tak si to časem tu matici vycukalo ze zajištění a vznikla tam o něco větší vůle. Tak jsem to tentokrát zarval na prasáka bez momentu, pořádně zaklepnul a je klid ;-)
Letos na jaře jsem musel opět trošku povařit středový díl, který má vyhnilou perforovanou trubku uvnitř a jak motor není na polyuretanech, tak se mi ze středového tlumiče škube trubka a tak po pár měsících jsem ji musel teď o víkendu znova vařit k čelu tlumiče. Ale mám svářečku tak na nějaké soplení jeklů, takže to byla dvaouhodinová marnost :-D .... ale nakonec jsem to nějak dal a k tomu tedy i přivařil i tu kulatinku úchytu, která už taky byla kolem sváru unilá a urvaná. Dal jsem zpět, je to cajk, do podzimu to vydrží, ale musím jít objednat nový střední díl. Uvažoval jsem o nerezu, ale mám z toho obavu, protože to jsou samé Cobry apod. tunerské věci za nezanedbatelné peníze a já bych nerad koupil něco, co mi pak bude drásat nervy. Takže spíš vyhraje opět Klarius, který tu vydržel nějakých 6 let.

A na závěr....
Jak jsem si tak obcházel auto po zpětném namontování střeďáku, koukám, že "srnčí" přední blinkr dotvořený z plastu z kastlíku do mražáku v nárazníku nějak nesedí. Jen jsem se ho dotkl, celý blinkr zapadl do nárazníku :-D Tak mě omylo, protože mi bylo jasné, že nárazník musí dolů. A tak jsem se hecl, že tedy po těch nějakých 4 letech od srnko-braní tam zkusím rovnou hodit záložní nárazník z archívu :-)
No přestrojit vše na druhý nárazník byl trošku vopruz, hlavně tedy oddělat lízátko a přelepit zpět. Zároveň jsem vyskladnil i nové kouřové blinkry, které jsem po srnce rychle sháněl, protože mi prostě k té černé barvě seděly víc, než originály. No a výsledek je víc než uspokojivý.... teď je to na autě nejvíc "fresh" věc :-D A jak to hezky oranžově bliká :-)
Taky jsem využil obnažených světel a jen rychlovkou jsem je přejel leštičkou :-)
Jo a v novém nárazníku jsem nechal origo tahokovovou mřížku dole a nedával jsem tu "prasáckou" hrubou plastovou, co tam někdo původně nabastlil. A také jsem nasadil ze skladu nový klubový podrámeček SPZ, protože původní byl nakřupnutý tentokrát od nějakého kočko/zajíco-braní :lol:

Tak a teď už "jen" poléčit brutálně rozlezlou korozi :-D
Jo a zadní část karoserie už je od kroucení tak rozklížená u střechy, že už fakt uvažuji vyrobit zadní rozpěru.... ale kde na to vzít čas....

Ježkova voka.... admin se omlouvá - je líný tu zařídit, aby se fotky otočily dle EXIFu, tak si za trest ukruťte hlavy :-D
Přílohy
IMG_1407(1).JPEG
IMG_1404(1).JPEG
IMG_1383(2).JPEG
IMG_1382(2).JPEG
IMG_1380(2).JPEG
IMG_1379(2).JPEG
IMG_1377(2).JPEG
IMG_1375(2).JPEG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět