MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No ale to vykape jen pár kapek z hadice a pak už nic, což vůbec nevadi. Se pak nedivte, že to houby brzdí s rozmackanyma hadicema
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No jo, ale já to tak, jak doporučuješ, zkoušel teď při výměně a prostě teklo to fest... je pravda, že na pedálu stál synek a nějak se tam kroutil
Ne..... ale jasné, rozumím, máš pravdu a diskuze končí tím, že pancéřované hadice už fakt mačkat nebudu
Ne..... ale jasné, rozumím, máš pravdu a diskuze končí tím, že pancéřované hadice už fakt mačkat nebudu
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Nesmi na něm nikdo stat, protože když se pohne, tak bud to vytlačí kapalinu, nebo nasaje vzduch. Prostě jen zafixovat něčím nezivym v libovolné ale seslapnute poloze.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tož jasan..... synek prostě zklamal
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak jsem tam dnes nasadil jiné desky, s kterýma jsem kdysi auto koupil na větraných kotoučích. Zkontroloval hadice a vypadá to cajk.
A při zajíždění desek jsem nafotil toto (realně je tam minimálně o 50 tis. více )…
A při zajíždění desek jsem nafotil toto (realně je tam minimálně o 50 tis. více )…
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Sem tam, čas od času mi při podtočených otáčkách motor škubl. Neřešil jsem, bo jsem to dával za vinu možná blbě přemapované jednotce.
Dneska jsem jel v tom vedru z práce a nějak jsem zaregistroval při hopu že poklesl výkon. A to už otáčky nebyly nízko. Nezdálo se mi to a tak jsem auto schválně trošku trápil a opravdu při otřesu byl výpadek a dokonce sem tam se prohoupla ručka otáčkoměru.
No ba! Doma diagnostika ukázala mrtě chyb a mezi nimi o problému s čidlem kliky a nějaký misfire.Tož sáhnu na konektor čidle kliky a ejhle, drátek upadl … no ty kokos, dobře že jsem to šel hned zkoumat, protože to by mě zítra nechalo na cestě a opravovalo by se to blbě, protože se ukroutil vy konektoru.
Takže pod hrozbou bouřky a šera jsem konektor ušmikl a napájel na nové drátky a tadá
Diagnostika ještě hlásila hodně chyb se solenoidem VVC… tak to zítra vymažu a uvidím, jestli tam nemám ještě další bug
Dneska jsem jel v tom vedru z práce a nějak jsem zaregistroval při hopu že poklesl výkon. A to už otáčky nebyly nízko. Nezdálo se mi to a tak jsem auto schválně trošku trápil a opravdu při otřesu byl výpadek a dokonce sem tam se prohoupla ručka otáčkoměru.
No ba! Doma diagnostika ukázala mrtě chyb a mezi nimi o problému s čidlem kliky a nějaký misfire.Tož sáhnu na konektor čidle kliky a ejhle, drátek upadl … no ty kokos, dobře že jsem to šel hned zkoumat, protože to by mě zítra nechalo na cestě a opravovalo by se to blbě, protože se ukroutil vy konektoru.
Takže pod hrozbou bouřky a šera jsem konektor ušmikl a napájel na nové drátky a tadá
Diagnostika ještě hlásila hodně chyb se solenoidem VVC… tak to zítra vymažu a uvidím, jestli tam nemám ještě další bug
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Mně ze dne na den zmizelo na R75 77 777km. Nic se s autem nedělalo, prostě omládlo.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Skvělé.... tak jsou to věčná auta, s věkem zrajou jak víno, tak coby si neodečetly samy kilometry?
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Lehce nechapu proc nedokaze Kcko jet bez senzoru kliky, jenom z vacky... (ale mam za to, ze fakt nedokaze).
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Protože třeba zrovna na VVC poloha vačky špatně řekne to, v jaké poloze jsou zrovna písty.
A na druhou stranu odpradávna se to vždy řídilo polohou kliky, je to ten nejjasnější údaj o poloze válců, tak proč to komplikovat jinak
A na druhou stranu odpradávna se to vždy řídilo polohou kliky, je to ten nejjasnější údaj o poloze válců, tak proč to komplikovat jinak
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
To (mozna) plati JENOM pro VVC. ktere ma CMPS na saci vacce. Normalni Kcko ma sensor na vyfukove (A navic nema VVC tak jako tak).
Proc to komplikovat? To je snad jasny ne? Redundance... a robustnost a spolehlivost takovyho reseni.
Bez vacky jenom s CKP to normalne nastartuje, grupne vstriky a jede... dobra vec, kdyz se vysere CMPS, ze v klidu dojedes.
Je dost nestastne, ze kdyz odejde CKP, ze to nevyblije chybu, klidne at to zdechne.... kdyz mu to vypadne pro behu ... ale pri startu, kdyz ECU vidi, ze ji nejde signal z CKP and jdou ji data z CMPS tak at nastartuje na vacku, a jenom vyhodi DTC ze je nema signal od kliky... ale AT DOJEDES. resp muzes jet.
Sou auta, napriklad starsi Opelacky benzinovy motory (Z14XE apod). ktere presne takhle funguji. Pokud JEDEN ze senzoru neni, je start dlouhy (chvili to toci, kdyz nejsou oba signaly a vyhodnoti to a jede z toho co je.
Proc to komplikovat? To je snad jasny ne? Redundance... a robustnost a spolehlivost takovyho reseni.
Bez vacky jenom s CKP to normalne nastartuje, grupne vstriky a jede... dobra vec, kdyz se vysere CMPS, ze v klidu dojedes.
Je dost nestastne, ze kdyz odejde CKP, ze to nevyblije chybu, klidne at to zdechne.... kdyz mu to vypadne pro behu ... ale pri startu, kdyz ECU vidi, ze ji nejde signal z CKP and jdou ji data z CMPS tak at nastartuje na vacku, a jenom vyhodi DTC ze je nema signal od kliky... ale AT DOJEDES. resp muzes jet.
Sou auta, napriklad starsi Opelacky benzinovy motory (Z14XE apod). ktere presne takhle funguji. Pokud JEDEN ze senzoru neni, je start dlouhy (chvili to toci, kdyz nejsou oba signaly a vyhodnoti to a jede z toho co je.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Další STK?
MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jj .... letos hotovo Příští rok jen Pacouš.
Jinak na ZRu jsem prošel na 1* .... Emise jak květinka. Takže přemapovaná jednotka katalyzátoru neublížila .... o tom někdy více
Technicky všechno cajk. Žádné vůle, brzdy jak fík, jen světla mi seřídil. A tedy všiml si, že na pravé straně mám trošku děravý práh vzadu.... no letos na to prostě čas nebyl a tak to holt ještě jednu zimu bude muset vydržet.
Co mě trošku mrzí, že ať jsme to na drcadlech naklepávali až hrůza, tak jsem nepřišel na to zkama mi jde při přidání a ubrání plynu takové nepříjemné klepnutí. Moc doufám, že to není převodovka, nebo poloosa. Asi největší podezření mám na silentblok převodovky, který asi vyměním za Powerflex. Može být, že je fakt vyčváchanej a při škubnutí převodovka klepne od nápravnici, tak jako jsem to měl na Kupéčku.
Jako co je fakt pecka, tak já s tím autem jezdim celkem bomby po fakt vymordovaných cestách a opravdu to nešetřím. Na brzdy chodím prudce, navíc tam mám Pilot Sport 4, takže to do náprav dostává fakt čouda a ono to drží a drží. Strašně moc si nemůžu vynachválit ty měkčí zadní pružiny.... to moc pomohlo čitelnosti zadku a aby to nemělo na těch hnus cestách kvůli vlečné nápravě chuť uskočit pryč. Asi by se tam ale taky hodilo dát polyuretany.
Tak jako to letos byly ty opletené hadice, které jsem měl mít už dávno, tak na další rok bych asi upgradnul ty silentbloky a zkusil bych stvořit rozpěry mezi tlumiče jak vpředu, tak vzadu. Musím se také podívat jak je to dlouho, co jsme dělali rozvody a kouknu na ně.... přeci jen mi tam vačky slintají olej a kvůli stylu jízdy a lehkému setrvačníku bych možná rozvody preventivně vyměnil.
Jo.... a pokud by se někomu doma válela převodovka ze ZR160, tak asi beru. Ta moje je už trošku slabá na první synchron a tak vůbec má za sebou se samosvorem něco na Kupéčku. Taky z ní fest jde olej (a to jsou nová ložiska, dokonce axiálně vytěsněný, nová gufera, tak jestli jsou vymleté poloosy, nebo tisícihran v difu???). A nechce se mi brát převodovku z Kupéčka a prostě nebyla by od věci jedna do foroty, kterou bych si vymazlil a pak do ní jen přehodil diferák.
Prostě.... se ZRem už to táhneme 6 let. Tedy splnilo to, co mi za tu počáteční "manželskou" krizi muselo slíbit. Přes koronu toho moc nenajezdilo a i teď je tak v třetinovém zápřahu, nicméně funguje a má potenciál fungovat dál. Na údržbu brnkačka, hniloba žádná hrůza a na to dojíždění je to prostě radostné auto. A ani nevím, za co bych to vyměnil..... takže jedem dál
Jinak na ZRu jsem prošel na 1* .... Emise jak květinka. Takže přemapovaná jednotka katalyzátoru neublížila .... o tom někdy více
Technicky všechno cajk. Žádné vůle, brzdy jak fík, jen světla mi seřídil. A tedy všiml si, že na pravé straně mám trošku děravý práh vzadu.... no letos na to prostě čas nebyl a tak to holt ještě jednu zimu bude muset vydržet.
Co mě trošku mrzí, že ať jsme to na drcadlech naklepávali až hrůza, tak jsem nepřišel na to zkama mi jde při přidání a ubrání plynu takové nepříjemné klepnutí. Moc doufám, že to není převodovka, nebo poloosa. Asi největší podezření mám na silentblok převodovky, který asi vyměním za Powerflex. Može být, že je fakt vyčváchanej a při škubnutí převodovka klepne od nápravnici, tak jako jsem to měl na Kupéčku.
Jako co je fakt pecka, tak já s tím autem jezdim celkem bomby po fakt vymordovaných cestách a opravdu to nešetřím. Na brzdy chodím prudce, navíc tam mám Pilot Sport 4, takže to do náprav dostává fakt čouda a ono to drží a drží. Strašně moc si nemůžu vynachválit ty měkčí zadní pružiny.... to moc pomohlo čitelnosti zadku a aby to nemělo na těch hnus cestách kvůli vlečné nápravě chuť uskočit pryč. Asi by se tam ale taky hodilo dát polyuretany.
Tak jako to letos byly ty opletené hadice, které jsem měl mít už dávno, tak na další rok bych asi upgradnul ty silentbloky a zkusil bych stvořit rozpěry mezi tlumiče jak vpředu, tak vzadu. Musím se také podívat jak je to dlouho, co jsme dělali rozvody a kouknu na ně.... přeci jen mi tam vačky slintají olej a kvůli stylu jízdy a lehkému setrvačníku bych možná rozvody preventivně vyměnil.
Jo.... a pokud by se někomu doma válela převodovka ze ZR160, tak asi beru. Ta moje je už trošku slabá na první synchron a tak vůbec má za sebou se samosvorem něco na Kupéčku. Taky z ní fest jde olej (a to jsou nová ložiska, dokonce axiálně vytěsněný, nová gufera, tak jestli jsou vymleté poloosy, nebo tisícihran v difu???). A nechce se mi brát převodovku z Kupéčka a prostě nebyla by od věci jedna do foroty, kterou bych si vymazlil a pak do ní jen přehodil diferák.
Prostě.... se ZRem už to táhneme 6 let. Tedy splnilo to, co mi za tu počáteční "manželskou" krizi muselo slíbit. Přes koronu toho moc nenajezdilo a i teď je tak v třetinovém zápřahu, nicméně funguje a má potenciál fungovat dál. Na údržbu brnkačka, hniloba žádná hrůza a na to dojíždění je to prostě radostné auto. A ani nevím, za co bych to vyměnil..... takže jedem dál
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Uf..... to už to jsou dva roky, co jsem tu nic nehodil
Tak v úvodním příspěvku jsem aktualizoval co vše na autě je jinak proti originálu...
Loni jsem si ještě chvilku pohrál s mapování a implementoval jsem možnost přepínat mezi dvěmi mapami. Hezky se mi to podařilo přepojit na nevyužité tlačítko klimatizace S mapami samotnými jsem se zatím nedostal nic extra dělat...
Poléčil jsem nějaké neduhy.... třeba nedržící tapecy ve dveřích skrz marné plastové klipy. Už mě to trošku kakynkalo, protože po zabouchnutí dveří tapec jakoby zapadl dovnitř přes gumu těsnění a pak byl problém dveře zpět otevřít Bohužel klipy, které jsem koupil z Číny jsem musel těžce zmodifikovat, abych je dostal do stavu, že tam opravdu nějak zapadly. Ale už jsem koukal, že už zase některé povolily. Takže .....
.... jestli máte někdo tip na klipy do tapecu dveří Rover 25/MG ZR, dejte vědět které
Také jsem vyřešil letitý problém s vynecháním motoru při poddtočení, které jsem zmínil třeba zde viewtopic.php?f=12&t=10348&p=151215#p149953 .... celou dobu jsem tak trošku tušil, že to tak bude a tak se i potvrdilo - příčinou byly špatné cívky. Vyměnil jsem za nová Densa a problém je fuč.
Pak jsem po dvou letech zjistil co mi tak hnusně klepalo při akce/deceleraci.... ufuf Nějak mě to na jaře napadlo to zkontrolovat, protože už jsem prošel kde co a bez úspěchu..... no.... povolená zajišťovací matice poloosy v unašeči kola .... tam samozřejmě už ten tisícihran vyčváchanej, takže to v tom hezky klepkalo. Určitě jsem to měl dotažené na správný moment a matice byla zaklepnutá, ale asi jak už je ten tisícihran vyhlodaný, tak si to časem tu matici vycukalo ze zajištění a vznikla tam o něco větší vůle. Tak jsem to tentokrát zarval na prasáka bez momentu, pořádně zaklepnul a je klid
Letos na jaře jsem musel opět trošku povařit středový díl, který má vyhnilou perforovanou trubku uvnitř a jak motor není na polyuretanech, tak se mi ze středového tlumiče škube trubka a tak po pár měsících jsem ji musel teď o víkendu znova vařit k čelu tlumiče. Ale mám svářečku tak na nějaké soplení jeklů, takže to byla dvaouhodinová marnost .... ale nakonec jsem to nějak dal a k tomu tedy i přivařil i tu kulatinku úchytu, která už taky byla kolem sváru unilá a urvaná. Dal jsem zpět, je to cajk, do podzimu to vydrží, ale musím jít objednat nový střední díl. Uvažoval jsem o nerezu, ale mám z toho obavu, protože to jsou samé Cobry apod. tunerské věci za nezanedbatelné peníze a já bych nerad koupil něco, co mi pak bude drásat nervy. Takže spíš vyhraje opět Klarius, který tu vydržel nějakých 6 let.
A na závěr....
Jak jsem si tak obcházel auto po zpětném namontování střeďáku, koukám, že "srnčí" přední blinkr dotvořený z plastu z kastlíku do mražáku v nárazníku nějak nesedí. Jen jsem se ho dotkl, celý blinkr zapadl do nárazníku Tak mě omylo, protože mi bylo jasné, že nárazník musí dolů. A tak jsem se hecl, že tedy po těch nějakých 4 letech od srnko-braní tam zkusím rovnou hodit záložní nárazník z archívu
No přestrojit vše na druhý nárazník byl trošku vopruz, hlavně tedy oddělat lízátko a přelepit zpět. Zároveň jsem vyskladnil i nové kouřové blinkry, které jsem po srnce rychle sháněl, protože mi prostě k té černé barvě seděly víc, než originály. No a výsledek je víc než uspokojivý.... teď je to na autě nejvíc "fresh" věc A jak to hezky oranžově bliká
Taky jsem využil obnažených světel a jen rychlovkou jsem je přejel leštičkou
Jo a v novém nárazníku jsem nechal origo tahokovovou mřížku dole a nedával jsem tu "prasáckou" hrubou plastovou, co tam někdo původně nabastlil. A také jsem nasadil ze skladu nový klubový podrámeček SPZ, protože původní byl nakřupnutý tentokrát od nějakého kočko/zajíco-braní
Tak a teď už "jen" poléčit brutálně rozlezlou korozi
Jo a zadní část karoserie už je od kroucení tak rozklížená u střechy, že už fakt uvažuji vyrobit zadní rozpěru.... ale kde na to vzít čas....
Ježkova voka.... admin se omlouvá - je líný tu zařídit, aby se fotky otočily dle EXIFu, tak si za trest ukruťte hlavy
Tak v úvodním příspěvku jsem aktualizoval co vše na autě je jinak proti originálu...
Loni jsem si ještě chvilku pohrál s mapování a implementoval jsem možnost přepínat mezi dvěmi mapami. Hezky se mi to podařilo přepojit na nevyužité tlačítko klimatizace S mapami samotnými jsem se zatím nedostal nic extra dělat...
Poléčil jsem nějaké neduhy.... třeba nedržící tapecy ve dveřích skrz marné plastové klipy. Už mě to trošku kakynkalo, protože po zabouchnutí dveří tapec jakoby zapadl dovnitř přes gumu těsnění a pak byl problém dveře zpět otevřít Bohužel klipy, které jsem koupil z Číny jsem musel těžce zmodifikovat, abych je dostal do stavu, že tam opravdu nějak zapadly. Ale už jsem koukal, že už zase některé povolily. Takže .....
.... jestli máte někdo tip na klipy do tapecu dveří Rover 25/MG ZR, dejte vědět které
Také jsem vyřešil letitý problém s vynecháním motoru při poddtočení, které jsem zmínil třeba zde viewtopic.php?f=12&t=10348&p=151215#p149953 .... celou dobu jsem tak trošku tušil, že to tak bude a tak se i potvrdilo - příčinou byly špatné cívky. Vyměnil jsem za nová Densa a problém je fuč.
Pak jsem po dvou letech zjistil co mi tak hnusně klepalo při akce/deceleraci.... ufuf Nějak mě to na jaře napadlo to zkontrolovat, protože už jsem prošel kde co a bez úspěchu..... no.... povolená zajišťovací matice poloosy v unašeči kola .... tam samozřejmě už ten tisícihran vyčváchanej, takže to v tom hezky klepkalo. Určitě jsem to měl dotažené na správný moment a matice byla zaklepnutá, ale asi jak už je ten tisícihran vyhlodaný, tak si to časem tu matici vycukalo ze zajištění a vznikla tam o něco větší vůle. Tak jsem to tentokrát zarval na prasáka bez momentu, pořádně zaklepnul a je klid
Letos na jaře jsem musel opět trošku povařit středový díl, který má vyhnilou perforovanou trubku uvnitř a jak motor není na polyuretanech, tak se mi ze středového tlumiče škube trubka a tak po pár měsících jsem ji musel teď o víkendu znova vařit k čelu tlumiče. Ale mám svářečku tak na nějaké soplení jeklů, takže to byla dvaouhodinová marnost .... ale nakonec jsem to nějak dal a k tomu tedy i přivařil i tu kulatinku úchytu, která už taky byla kolem sváru unilá a urvaná. Dal jsem zpět, je to cajk, do podzimu to vydrží, ale musím jít objednat nový střední díl. Uvažoval jsem o nerezu, ale mám z toho obavu, protože to jsou samé Cobry apod. tunerské věci za nezanedbatelné peníze a já bych nerad koupil něco, co mi pak bude drásat nervy. Takže spíš vyhraje opět Klarius, který tu vydržel nějakých 6 let.
A na závěr....
Jak jsem si tak obcházel auto po zpětném namontování střeďáku, koukám, že "srnčí" přední blinkr dotvořený z plastu z kastlíku do mražáku v nárazníku nějak nesedí. Jen jsem se ho dotkl, celý blinkr zapadl do nárazníku Tak mě omylo, protože mi bylo jasné, že nárazník musí dolů. A tak jsem se hecl, že tedy po těch nějakých 4 letech od srnko-braní tam zkusím rovnou hodit záložní nárazník z archívu
No přestrojit vše na druhý nárazník byl trošku vopruz, hlavně tedy oddělat lízátko a přelepit zpět. Zároveň jsem vyskladnil i nové kouřové blinkry, které jsem po srnce rychle sháněl, protože mi prostě k té černé barvě seděly víc, než originály. No a výsledek je víc než uspokojivý.... teď je to na autě nejvíc "fresh" věc A jak to hezky oranžově bliká
Taky jsem využil obnažených světel a jen rychlovkou jsem je přejel leštičkou
Jo a v novém nárazníku jsem nechal origo tahokovovou mřížku dole a nedával jsem tu "prasáckou" hrubou plastovou, co tam někdo původně nabastlil. A také jsem nasadil ze skladu nový klubový podrámeček SPZ, protože původní byl nakřupnutý tentokrát od nějakého kočko/zajíco-braní
Tak a teď už "jen" poléčit brutálně rozlezlou korozi
Jo a zadní část karoserie už je od kroucení tak rozklížená u střechy, že už fakt uvažuji vyrobit zadní rozpěru.... ale kde na to vzít čas....
Ježkova voka.... admin se omlouvá - je líný tu zařídit, aby se fotky otočily dle EXIFu, tak si za trest ukruťte hlavy