Rover 75 CDT r.v. 2000

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Trunda » úte zář 06, 2011 13:17

http://www.tipcars.com/rover-75/exluziv ... 40451.html
... tak to je ovsem hodne pekne.... a s timhle motorem to je dle meho nazoru skvela varianta pro milovniky benzinu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od sector » úte zář 06, 2011 13:34

Petr.stefl píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/11477406/R ... DIESEL.php

nebo na http://www.tipcars.com je nádherná 75 1,8T dovoz DE car::
ten prvni diesel vypada moc pekne. je to nekoho z roveristu z roverclubu?

P.S ovsem ten beznin taky vypada moc pekne.
Popravde neni ta 1.8 maly vykon na takove auto? Kolik to tak ve meste schroupne litru naturalu?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Trunda » úte zář 06, 2011 13:48

Dedula ma tento motor a aj ja osobne si myslim, ze to ma vykonu na rozdavani... kdyz tento motor bejval bez turba, tak to bylo fakt takove zdechle, ale diky turbu ma mnohem vetsi kroutak, tudiz si s vahou auta hrave poradi... vubec bych se toho nebal... spotreba je pry velmi prijatelna, nedokazu rict presne, ale na druhou stranu vzhledem k turbu bude velmi zalezet na stylu jizdy...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od sector » úte zář 06, 2011 13:49

i kdyz ten diesel me laka vice, je to takove nejake proste paradnejsi jak uvnitr tak i navenek, ale sakra... necham si zajit chut.

pockam az se nekdo z mistnich vyjadri z tomu benzinu.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Petr.stefl » úte zář 06, 2011 13:50

Nejlepší motorizace!!To ti bude každej závidět.Akorát teď musíš počítat s výměnou rozvodů,ve 150000km ti odejde těsnění pod hlavou a pravděpodobně ti okolo 200000km odejde Turbo.Jinak rozhodně 100x lepší do města než nafta!!
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od sector » úte zář 06, 2011 13:57

Petr.stefl:

rozvody cca 5000,-
tesneni 5000,-
prace cca 2500?
== 12 500,-

turbo do dvou let repas: 18 000,-

nedelam si iluze, ze tacho je pretoceny, takze to turbo muze kleknout klidne cestou domu.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Trunda » úte zář 06, 2011 13:59

Ja osobne bych taky volil tu 1,8... Ty Petre nevim, jestli je to pravda, ale mam pocit, ze u techto turbovych K-Series uz problem s tesnenim neni... pac kvuli turbu tam museli davat lepsi... mozna ale kecam... jak rikam, nejlepe se o tom pobavit s Dedulou, kterej ho ma... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od AnderN » úte zář 06, 2011 14:03

Petr.stefl píše:Jinak rozhodně 100x lepší do města než nafta!!
O tom žádná ... nevím, kdo vymyslel, že nafta je vhodná na pojíždění po městě a ostatní mu to sežrali. Nafta se hodí primárně na dlouhé štreky -- nakopnu, a jedu 100, 200 nebo klidně 500 km. Bavíme se o osobních autech.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Trunda » úte zář 06, 2011 14:05

To turbo muze kleknout aj tak kdykoli.... zalezi u neho nejvic na tom, jak s tim majitel jezdil a jestli ho nechaval po jizde vydechnout...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od sector » úte zář 06, 2011 14:09

No tak to je jasne... Na auto.cz jsem cetl ted recenzi. nejaky pan tam ma z roku 2002 1.8 T. Spotrebu sice uvadi 8,5 prumernou. To znamena, pokud dobre odhaduji na cca 11 litru ve meste.

Pry uz take menil i turbo, ktere si odnekud ze zahranici objednal za 30 tisic - coz je palkovic a to v dobe recenze mel najeto 118tkm :!:

P.S. samozrejme ze do mesta je lepsi benzin o tom zadna polemika, proto jsem mel vzdy jen benziny. Nevim co me ted svadi na naftu :oops:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Trunda » úte zář 06, 2011 14:34

Jo, to je to dedulovo....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Petr.stefl » úte zář 06, 2011 14:35

Někde jsem právě četl,že např. Rover 25 už měl těsnění pod hlavou vylepšený než 200,že by mělo vydržet.No a stejně jsme ho na naší 25 ve 155000 měnili.Takže já myslím,že se stejně jednou za Xkm prostě vymění.

S tím turbem je to jasný,ale to samý se ti může stát na dieselu.Takže...

No a chceš diesela protože se na tebe ze všech stran valí cena nafty a jak se každej vychoubá že jezdí s ochcávkou za 5l/100.Jenže je třeba se zamyslet,že pokud budeš jezdit po městě tak stejně budeš jezdit nejmíň za 9l nafty a ani si nepustíš v zimě topení,protože se motor nezahřeje a s tím souvisí i opotřebení motoru,třeba tím odejde to turbo,protože se k němu dostatečně nedostane olej.

Provoz dieselu je prostě draží: Musíš dávat pozor na kvalitu nafty-odejdou ti vstřiky
o teplotě jsem psal-turbo
ježdění po městě?- dvouhmotnej setrvačník se spojkou
součásti dieselu-vaha vzduchu,podávací čerpadlo,vstřikovací čerpadlo,větší akumulátor...tím benzíny netrpí

u Turbobenzínu si stačí dávat pozor: těsnění pod hlavou
a na turbo
Suma sumárum benzín je jistota i přesto,že budeš mít větší spotřebu a cena benzínu je dražší,tak pořád vyjde lépe.Pokud teda nenajezdíš 25000km za rok
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Trunda » úte zář 06, 2011 14:48

... a k tomu vsemu kvalita ceske nafty...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od sector » úte zář 06, 2011 15:41

to ne, maximalne do 20 tisic km rocne... proto jsem nikdy nechtel naftu a nemel jsem ji... takze ano nafta neni pro me.
jednak vetsi naklady na servis druhak skutecne denne najezdim jen 40km po meste (ne v jednom kuse)

ten 1.8T ma taky dvouhmotu?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 CDT r.v. 2000

Příspěvek od Trunda » úte zář 06, 2011 15:57

Dvouhmotovy setrvacnik se dava na diesely kvuli eliminaci vibraci ;-) http://cs.autolexicon.net/articles/dvou ... etrvacnik/
... jinac nic proti, ale budes asi nemile prekvapen, jak se petasedma na jezdeni po meste nehodi... jestli jezdis prevazne po meste, tak se ti nevyplati jezdit takovou "kravou", jako je petasedma, nehlede na to, ze budes mit problem s parkovanim, potazmo s blbama, kteri ti to pri parkovani tuknou...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět