Příspěvek
od Petr.stefl » úte zář 06, 2011 14:35
Někde jsem právě četl,že např. Rover 25 už měl těsnění pod hlavou vylepšený než 200,že by mělo vydržet.No a stejně jsme ho na naší 25 ve 155000 měnili.Takže já myslím,že se stejně jednou za Xkm prostě vymění.
S tím turbem je to jasný,ale to samý se ti může stát na dieselu.Takže...
No a chceš diesela protože se na tebe ze všech stran valí cena nafty a jak se každej vychoubá že jezdí s ochcávkou za 5l/100.Jenže je třeba se zamyslet,že pokud budeš jezdit po městě tak stejně budeš jezdit nejmíň za 9l nafty a ani si nepustíš v zimě topení,protože se motor nezahřeje a s tím souvisí i opotřebení motoru,třeba tím odejde to turbo,protože se k němu dostatečně nedostane olej.
Provoz dieselu je prostě draží: Musíš dávat pozor na kvalitu nafty-odejdou ti vstřiky
o teplotě jsem psal-turbo
ježdění po městě?- dvouhmotnej setrvačník se spojkou
součásti dieselu-vaha vzduchu,podávací čerpadlo,vstřikovací čerpadlo,větší akumulátor...tím benzíny netrpí
u Turbobenzínu si stačí dávat pozor: těsnění pod hlavou
a na turbo
Suma sumárum benzín je jistota i přesto,že budeš mít větší spotřebu a cena benzínu je dražší,tak pořád vyjde lépe.Pokud teda nenajezdíš 25000km za rok
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ